V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě zjištěných skutečností navrhuji doporučení
na zlepšení dosavadního stavu.
Anotace v angličtině
The work focuses on analysis of company marketing mix. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. In theory often cite the theoretical knowledge of the marketing mix of tourism, communication with customers, gaining new customers.
The present practice of business, solve marketing mix, analyze the current strategy
in the company and based on established facts suggest recommendations to improve
the current situation.
Klíčová slova
Marketingový mix, cestovní ruch, segmentace trhu, komunikace
se zákazníkem.
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, tourism, market segmentation, communication with the
customer.
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě zjištěných skutečností navrhuji doporučení
na zlepšení dosavadního stavu.
Anotace v angličtině
The work focuses on analysis of company marketing mix. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. In theory often cite the theoretical knowledge of the marketing mix of tourism, communication with customers, gaining new customers.
The present practice of business, solve marketing mix, analyze the current strategy
in the company and based on established facts suggest recommendations to improve
the current situation.
Klíčová slova
Marketingový mix, cestovní ruch, segmentace trhu, komunikace
se zákazníkem.
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, tourism, market segmentation, communication with the
customer.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému mixu
Proveďte analýzu marketingového mixu společnosti Baťův kanál, o.p.s.
Na základě analýzy navrhněte doporučení na zlepšení stávajícího stavu
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému mixu
Proveďte analýzu marketingového mixu společnosti Baťův kanál, o.p.s.
Na základě analýzy navrhněte doporučení na zlepšení stávajícího stavu
Seznam doporučené literatury
[1] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5. \vsp{1,5mm}
[2] JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3. \vsp{1,5mm}
[3] DROBNÁ, D., MORÁVKOVÁ, E. Cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. 208 s. ISBN 80-7168-901-7. \vsp{1,5mm}
[4] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[4] KOZEL, Roman; Kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucí bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5. \vsp{1,5mm}
[2] JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3. \vsp{1,5mm}
[3] DROBNÁ, D., MORÁVKOVÁ, E. Cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. 208 s. ISBN 80-7168-901-7. \vsp{1,5mm}
[4] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[4] KOZEL, Roman; Kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucí bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1.Provádí společnost Baťův kanál o.p.s. některý z marketingových výzkumů?
Odp. myslím si, že ano. Při zakládání museli zkoumat své silné a slabé stránky, mark.plán.
2.Vámi navrhované doporučení vybudování typizovaných baťovských domků podél
Baťova kanálu by financoval a provozoval kdo, když společnost Baťův kanál o.p.s.je ze své podstaty nezisková organizace?
Odp. dále z dotací ze zlínského kraje a dotací EU.
Otázky oponent:
1. Vo svojich odporúčaniach navrhujete zamestnať pracovníka, ktorý by realizoval marketingové aktivity firmy. Aké znalosti, zručnosti a vlastnosti by mali byťzohľadnené pri jeho výbere?Odp. ekon.znalosti, min. VŠ, praxi v mark.činnosti, měl by znát formy mark.analýz, aktivně se zapojit do všech činností.
2. Ktoré z navrhovaných odporúčaní považujete za najvýznamnejšie? Svoje tvrdeniezdôvodnite.
Odp.zaměstnat pracovníka mark.oddělení. Protože tuto činnost provádí pouze ředitel společnosti, myslím si, že je to neobjektivní. Pracovník by to viděl z jiného pohledu, měl by širší záběr.
Lošek: prvopis práce viděl vedoucí práce?Odp. ano. Komunikovali jsme emailem. Lošek: forma seznamu použité literatury?
Lošek: forma - jednou to píšete sama, jednou s panem ředitelem. Úroveň to snižuje. Lošek: co je veřejné memorandum? Ne referendum?
Konečný: připomínka k formální stránce. Není jasná organizační struktura společnosti.
Odp. ředitel, kolegyně zajišťuje administrativu, ostatní externě - právní služby, administrativu.
Konečný: jaký smysl má dozorční rada?Odp. ředitel chce nějaký projekt, dá ho správní radě, ta zasedá s dozorčí radou. Ty to schvalují.
Navrátil: něco tam asi nehraje, že? Odp. Ano.