Předmětem této diplomové práce je distribuce určená pro spotřební trh, která je sledována ve společnosti Colorlak a.s., zabývající se výrobou a prodejem nátěrových hmot. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena rešerše literár-ních zdrojů na téma distribuce. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu distribuce a navržení doporučení pro distribuční strategii.
Anotace v angličtině
The topic of this dissertation is distribution intended for consumer market
which is monitored by Colorlak a.s. dealing with production and sale of
coating compositions. The dissertation is divided into theoretical and
practical part. The theoretical part of my work includes search for literary
sources on the topic of distribution. The practical part includes analysis
of the present situation of distribution and suggests recommendations for
distribution strategy.
Distribution, distribution policy, distribution channel, distribution logistics, logistics, dis-tribution interfaces, distribution strategy, consumer marketing, direct distribution channel, indirect distribution channel, target distribution, storage, warehouse, inventory, selective distribution, wholesale, intermediary, retail, customer .
Rozsah průvodní práce
78s. (12 780 slov)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této diplomové práce je distribuce určená pro spotřební trh, která je sledována ve společnosti Colorlak a.s., zabývající se výrobou a prodejem nátěrových hmot. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena rešerše literár-ních zdrojů na téma distribuce. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu distribuce a navržení doporučení pro distribuční strategii.
Anotace v angličtině
The topic of this dissertation is distribution intended for consumer market
which is monitored by Colorlak a.s. dealing with production and sale of
coating compositions. The dissertation is divided into theoretical and
practical part. The theoretical part of my work includes search for literary
sources on the topic of distribution. The practical part includes analysis
of the present situation of distribution and suggests recommendations for
distribution strategy.
Distribution, distribution policy, distribution channel, distribution logistics, logistics, dis-tribution interfaces, distribution strategy, consumer marketing, direct distribution channel, indirect distribution channel, target distribution, storage, warehouse, inventory, selective distribution, wholesale, intermediary, retail, customer .
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky z literatury vztahující se k dané problematice
Analyzujte současný stav distribuce
Vyhodnoťte přednosti a nedostatky
Proveďte doporučení ke zlepšení distribuční strategie
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky z literatury vztahující se k dané problematice
Analyzujte současný stav distribuce
Vyhodnoťte přednosti a nedostatky
Proveďte doporučení ke zlepšení distribuční strategie
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip . Marketing Management : Analýza, Plánování, Využití, Kontrola. Děčín : Victoria Publish a.s., 1991. 789 s. ISBN 80-85605-08-2. \vsp{1,5mm}
[2] PERNICA, Petr. Logistika pro 21. století : 1. díl. Vyd. 1. Praha : Radix, spol. s.r.o., 2005. 569 s. ISBN 80-86031-59-4 \vsp{1,5mm}
[3] SCHULTE, Christof. Logistika. Vyd. 1. Praha : Victoria Publishing a.s., 1994. 301 s. ISBN 80-85605-87-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip . Marketing Management : Analýza, Plánování, Využití, Kontrola. Děčín : Victoria Publish a.s., 1991. 789 s. ISBN 80-85605-08-2. \vsp{1,5mm}
[2] PERNICA, Petr. Logistika pro 21. století : 1. díl. Vyd. 1. Praha : Radix, spol. s.r.o., 2005. 569 s. ISBN 80-86031-59-4 \vsp{1,5mm}
[3] SCHULTE, Christof. Logistika. Vyd. 1. Praha : Victoria Publishing a.s., 1994. 301 s. ISBN 80-85605-87-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího BP:
1. Co považujete za hlavní cíl distribuční strategie podniku Colorlak, a.s.?
2. Jak hodnotíte význam navrhovaných logistických řešení v systému distribuční strategie společnosti?
Otázky oponenta BP:
1. Co považujete za hlavní cíl distribuční strategie podniku Colorlak, a.s.?
2. Jak hodnotíte význam navrhovaných logistických řešení v systému distribuční strategie společnosti?
Otázky zodpovězeny: zcela