P.O.S. materiály jsou propagační prostředky v oblasti podpory prodeje, které stimulují zá-kazníka ke koupi přímo v místě nákupu. Tento pojem je používaný především v oblasti marketingových komunikací a zahrnuje celou škálu prostředků. Jedná se o formu propagace prostřednictvím stojanů, dekorací, nástěnných a podlahových poutačů, LCD displejů a mnoha dalších předmětů. V současnosti se možnosti těchto materiálů neustále rozšiřují na základě technologického pokroku a kreativity reklamních tvůrců. Projekt P.O.S. systému pro veletržní účely spojuje propagační činnost, kreativitu, ekologii společně s užitnou funkcí a od těchto oblastí se odvíjí také struktura diplomové práce. Úvodní teoretická část je zaměřena na charakteristiku P.O.S. materiálů a oblast výstavnictví. Navazující praktická část se věnuje převážně specifické technologii výroby vlnité lepenky, která je dnes běžně používána pro výrobu P.O.S. prostředků. Finální projektová část popisuje vznik a design projektu pro veletržní účely, který byl vytvořen na základě předcházejících teoretických a praktických znalostí.
Anotace v angličtině
P.O.S. materials as promotional resources of sales promotion stimulate the consumer to buy at the point of purchase. This term is used especially in the area of marketing commu-nications and covers a wide range of resources. It is a form of promotion through stands, decorations, wall and floor banners, LCD displays and many other items. At present, the possibilities of these materials are constantly expanding due to technological progress and creative advertising designers. The project of P.O.S. system for exhibition purposes com-bines the promotional activity, creativity, and also ecology together with utility functions and the structure of this thesis proceeds from these areas. The introductory theoretical part focuses on the characteristics of the P.O.S. materials and the exhibition area. The following practical part is dedicated predominantly to a specific technology of corrugated cardboard production, which is now commonly used to make P.O.S. materials. The final section describes the design and origins of the project for exhibition purposes, which was created on the basis of previous theoretical and practical knowledge.
P.O.S. materiály jsou propagační prostředky v oblasti podpory prodeje, které stimulují zá-kazníka ke koupi přímo v místě nákupu. Tento pojem je používaný především v oblasti marketingových komunikací a zahrnuje celou škálu prostředků. Jedná se o formu propagace prostřednictvím stojanů, dekorací, nástěnných a podlahových poutačů, LCD displejů a mnoha dalších předmětů. V současnosti se možnosti těchto materiálů neustále rozšiřují na základě technologického pokroku a kreativity reklamních tvůrců. Projekt P.O.S. systému pro veletržní účely spojuje propagační činnost, kreativitu, ekologii společně s užitnou funkcí a od těchto oblastí se odvíjí také struktura diplomové práce. Úvodní teoretická část je zaměřena na charakteristiku P.O.S. materiálů a oblast výstavnictví. Navazující praktická část se věnuje převážně specifické technologii výroby vlnité lepenky, která je dnes běžně používána pro výrobu P.O.S. prostředků. Finální projektová část popisuje vznik a design projektu pro veletržní účely, který byl vytvořen na základě předcházejících teoretických a praktických znalostí.
Anotace v angličtině
P.O.S. materials as promotional resources of sales promotion stimulate the consumer to buy at the point of purchase. This term is used especially in the area of marketing commu-nications and covers a wide range of resources. It is a form of promotion through stands, decorations, wall and floor banners, LCD displays and many other items. At present, the possibilities of these materials are constantly expanding due to technological progress and creative advertising designers. The project of P.O.S. system for exhibition purposes com-bines the promotional activity, creativity, and also ecology together with utility functions and the structure of this thesis proceeds from these areas. The introductory theoretical part focuses on the characteristics of the P.O.S. materials and the exhibition area. The following practical part is dedicated predominantly to a specific technology of corrugated cardboard production, which is now commonly used to make P.O.S. materials. The final section describes the design and origins of the project for exhibition purposes, which was created on the basis of previous theoretical and practical knowledge.
1. Analýza současné produkce výrobků podobného zaměření
2. Koncepční řešení navržené na základě analýzy
3. Návrhy variantních řešení P.O.S. systému
4. Realizace vybraného řešení v měřítku 1:1
5. Teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení.
Zásady pro vypracování
1. Analýza současné produkce výrobků podobného zaměření
2. Koncepční řešení navržené na základě analýzy
3. Návrhy variantních řešení P.O.S. systému
4. Realizace vybraného řešení v měřítku 1:1
5. Teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení.
Seznam doporučené literatury
NORMAN, Donald A. Design pro každý den. Aleš Drobek. Vyd.1. Praha: Dokořán, 2010. ISBN: 978-80-7363-314-1
KULKA, Jiří. Psychologie umění. Vyd.2. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2329-7
FORET, Miroslav. Vystavujeme na veletrhu. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 8072266454
BOČEK, Martin; JESENSKÝ, Daniel; KROFIÁNOVÁ, Daniela. POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 215 s. ISBN 978-80-247-2840-7
MODEL OBALY a.s. Firemní literatura
Seznam doporučené literatury
NORMAN, Donald A. Design pro každý den. Aleš Drobek. Vyd.1. Praha: Dokořán, 2010. ISBN: 978-80-7363-314-1
KULKA, Jiří. Psychologie umění. Vyd.2. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2329-7
FORET, Miroslav. Vystavujeme na veletrhu. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 8072266454
BOČEK, Martin; JESENSKÝ, Daniel; KROFIÁNOVÁ, Daniela. POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 215 s. ISBN 978-80-247-2840-7
MODEL OBALY a.s. Firemní literatura
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Velmi kvalitní prezentace diplomové práce, hodně kresebných i vizualizovaných návrhů, větší množství modelů 1 : 1 a 1 : 2.
Oponent nemá doplňující dotazy.
Dotazy dalších členů státní komise:
Dotaz na použitá kolečka u veletržního vozíku. Zodpovězeno.
Dotaz na spojování skládacího veletržního modulu. Zodpovězeno.
Diplomovou práci studentka přesvědčivě obhájila.