Práce si klade za úkol nalézt optimální řešení nástrojů podpory prodeje pro firmu Novesta, s.r.o., Zlín. Tato práce obsahuje tři části. V první se zabývám krátce definicí pojmu P.O.P., přičemž věnuji zejména pozornost historii podpory prodeje propagace obuvi až po současné tendence.
Praktická část nás seznamuje se společností Novesta, která se výrobcem celopryžové obuvi. Proto se v této části věnuji vulkanizaci kaučuku a největším výrobcům pryžové obuvi od vzniku tohoto průmyslového odvětví až po současnost.
V projektové části řeším konkrétní návrh podpory prodeje, zabývám se zejména obalovým designem. Součástí je i návrh na veletržní stánek, který je pouhým doporučením, vzhledem na současné možnosti firmy Novesta.
Anotace v angličtině
This thesis aids to provide optimal P.O.P sulution for the rubber shoe company Novesta Ltd., Zlín. The thesis contains free parts. First one provides short description of the P.O.P problematic, the main focus is on the history and analysis of the shoe selling and promoti-on.
The practical part introduces the Novesta rubber shoe company. One part is dedicated to the rubber and rubber shoe production history and current situation on the market.
The project part provides concrete solution, the focus is on the package design. There is also a part dedicated to the display solution, which is only a visual recommendation, con-cerning current posibilities of the Novesta company.
Klíčová slova
pryžová obuv, podpora prodeje, design, propagace
Klíčová slova v angličtině
Rubber shoe, sales promotions, design, promotion
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Práce si klade za úkol nalézt optimální řešení nástrojů podpory prodeje pro firmu Novesta, s.r.o., Zlín. Tato práce obsahuje tři části. V první se zabývám krátce definicí pojmu P.O.P., přičemž věnuji zejména pozornost historii podpory prodeje propagace obuvi až po současné tendence.
Praktická část nás seznamuje se společností Novesta, která se výrobcem celopryžové obuvi. Proto se v této části věnuji vulkanizaci kaučuku a největším výrobcům pryžové obuvi od vzniku tohoto průmyslového odvětví až po současnost.
V projektové části řeším konkrétní návrh podpory prodeje, zabývám se zejména obalovým designem. Součástí je i návrh na veletržní stánek, který je pouhým doporučením, vzhledem na současné možnosti firmy Novesta.
Anotace v angličtině
This thesis aids to provide optimal P.O.P sulution for the rubber shoe company Novesta Ltd., Zlín. The thesis contains free parts. First one provides short description of the P.O.P problematic, the main focus is on the history and analysis of the shoe selling and promoti-on.
The practical part introduces the Novesta rubber shoe company. One part is dedicated to the rubber and rubber shoe production history and current situation on the market.
The project part provides concrete solution, the focus is on the package design. There is also a part dedicated to the display solution, which is only a visual recommendation, con-cerning current posibilities of the Novesta company.
Klíčová slova
pryžová obuv, podpora prodeje, design, propagace
Klíčová slova v angličtině
Rubber shoe, sales promotions, design, promotion
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je navrhnout design výrobků určených pro marketingové účely značky obuvi NOVESTA, se zaměřením na oblast podpory prodeje.
Postup práce:
1. Analýza tržní konkurence a produktů podobného zaměření
2. Koncepční návrhy v kresebném provedení
3. Vybrané varianty v detailnějším propracování
4. Návrh definitivního řešení
5. Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu a odůvodňující navržené řešení
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je navrhnout design výrobků určených pro marketingové účely značky obuvi NOVESTA, se zaměřením na oblast podpory prodeje.
Postup práce:
1. Analýza tržní konkurence a produktů podobného zaměření
2. Koncepční návrhy v kresebném provedení
3. Vybrané varianty v detailnějším propracování
4. Návrh definitivního řešení
5. Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu a odůvodňující navržené řešení
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Computer Press. Praha: 2006. ISBN: 80-251-1041-9
HELLER, Jan. 1000 Obalový design. Slovart. Praha: 2009. ISBN: 978-80-7391-191-1
HEALEY, Matthew. Co je branding?. Slovart. Praha: 2008. ISBN: 978-80-7391-167-6
TAYLOR, David. Brand Management - Budování značky od vioze k cíli. Computer Press. Praha: 2007. ISBN: 978-80-251-1818-4
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Computer Press. Praha: 2006. ISBN: 80-251-1041-9
HELLER, Jan. 1000 Obalový design. Slovart. Praha: 2009. ISBN: 978-80-7391-191-1
HEALEY, Matthew. Co je branding?. Slovart. Praha: 2008. ISBN: 978-80-7391-167-6
TAYLOR, David. Brand Management - Budování značky od vioze k cíli. Computer Press. Praha: 2007. ISBN: 978-80-251-1818-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila průběh tvorby své diplomové práce a výsledné řešení.
Dotazy:
Oponent postrádá rozmístění výsekových šablon do formátu tiskového archu včetně jeho gramáže. Žádá zdůvodnění.
U dvou dalších variant obalů pokládá oponent uváděný rozměry úchopového otvoru 13 a 16 mm za naprostý omyl. Proč jste si sama nevyzkoušela tyto rozměry?
Dotaz na způsob skladování a řazení v obchodech.
Proč používá v teoretické části práce množství údajů, nesouvisejících s tématem?
Odpovědi na dotazy nebyly příliš uspokojivé.
Práce byla při prezentaci dokumentována doplňujícím kresebným a obrazovým materiálem.
Diplomovou práci studentka obhájila.