Bakalářská práce pojednává o motivaci studijního výkonu žáků. V úvodu jsou uvedeny všeobecné poznatky o motivaci. Především obecná charakteristika motivace, klasifikace motivace k učení, faktory ovlivňující práci dětí ve škole. Ve druhé části jsem prezentovala své poznatky o učení a vyučování v praxi.
Anotace v angličtině
The bachalor work is about student´s motivation to study. In introduction is general part about motivation. Classification of motivation to study, factors interacting the work of children at school. In the second part I write about knowlege of the way of student´s study and teaching students
Klíčová slova
Motivace, vnitřní a vnější motivace k učení, potřeby, faktory ovlivňující práci dětí ve škole, metody vyučování, rozdíly v učení, vlivy snižující žákův výkon, nedostatek motivace
Klíčová slova v angličtině
motivation; internal and outside motivation to study; individual needs; factors interacting the work of children at school; teaching methods; differences in study; factors, reducing student´s performance; absence of motivation
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o motivaci studijního výkonu žáků. V úvodu jsou uvedeny všeobecné poznatky o motivaci. Především obecná charakteristika motivace, klasifikace motivace k učení, faktory ovlivňující práci dětí ve škole. Ve druhé části jsem prezentovala své poznatky o učení a vyučování v praxi.
Anotace v angličtině
The bachalor work is about student´s motivation to study. In introduction is general part about motivation. Classification of motivation to study, factors interacting the work of children at school. In the second part I write about knowlege of the way of student´s study and teaching students
Klíčová slova
Motivace, vnitřní a vnější motivace k učení, potřeby, faktory ovlivňující práci dětí ve škole, metody vyučování, rozdíly v učení, vlivy snižující žákův výkon, nedostatek motivace
Klíčová slova v angličtině
motivation; internal and outside motivation to study; individual needs; factors interacting the work of children at school; teaching methods; differences in study; factors, reducing student´s performance; absence of motivation