Tato práce se zabývá komplexní komunikační strategií. Cílem je analyzovat, vyhodnotit a navrhnout na základě zjištěných skutečností adekvátní řešení. Teoretická část pojednává o obecném výkladu problematiky marketingu služeb, marketingové komunikaci a nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je tvořena analýzou současného stavu příspěvkové organizace, vypracování a vyhodnocení SWOT analýzy, dotazníkem a Porterovy analýzy. Poslední část práce je věnována návrhu komunikační strategie spolu s jejím rozpočtem a časovým harmonogramem.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the komplex communication strategy. The main aim is to analyze, evaluate and propose adequate solution, based on observed facts. Theoretical part deals with general interpretation of the problematic marketing services, marketing commu-nication and mix of communication tools. Practical part is formed by current analysis si-tuation of the contributory organizations, development and evalution of SWOT analysis, questionnaire and Porter analysis. Final part thesis is devoted to communication strategy with budged and timetable.
Tato práce se zabývá komplexní komunikační strategií. Cílem je analyzovat, vyhodnotit a navrhnout na základě zjištěných skutečností adekvátní řešení. Teoretická část pojednává o obecném výkladu problematiky marketingu služeb, marketingové komunikaci a nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je tvořena analýzou současného stavu příspěvkové organizace, vypracování a vyhodnocení SWOT analýzy, dotazníkem a Porterovy analýzy. Poslední část práce je věnována návrhu komunikační strategie spolu s jejím rozpočtem a časovým harmonogramem.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the komplex communication strategy. The main aim is to analyze, evaluate and propose adequate solution, based on observed facts. Theoretical part deals with general interpretation of the problematic marketing services, marketing commu-nication and mix of communication tools. Practical part is formed by current analysis si-tuation of the contributory organizations, development and evalution of SWOT analysis, questionnaire and Porter analysis. Final part thesis is devoted to communication strategy with budged and timetable.
Průzkum literárních pramenů a teoretických a metodických poznatků z oblasti marketingové komunikace.
Analýza současného stavu marketingové komunikace v organizaci Městská kina Uherské Hradiště.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro Městská kina Uherské Hradiště.
Zásady pro vypracování
Průzkum literárních pramenů a teoretických a metodických poznatků z oblasti marketingové komunikace.
Analýza současného stavu marketingové komunikace v organizaci Městská kina Uherské Hradiště.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro Městská kina Uherské Hradiště.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Ph., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0. \vsp{1,5mm}
[4] FREY, P. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2008. 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Ph., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0. \vsp{1,5mm}
[4] FREY, P. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2008. 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázka vedoucího:
Kterými z Vámi navrhovaných doporučení se organizace rozhodla podrobněji zabývat a následně realizovat? odp. zcela
Otázky oponenta:
1. Na str. 45 (hypotéza 2) je uvedené, že návštevnosť kín klesá. Na základe čoho ste túto hypotézu potvrdila? (Chýba tam zrovnanie v čase)
2. Aká bola percentuálna návratnosť dotazníkov? Akým spôsobom by bolo možné túto
návratnosť zvýšiť? odp. zcela
Rašner: Víte jaká je relevantní návratnost?
Novák: V čem vidíte hlavní příčiny poklesu návštěvnosti a jak odhadujete vývoj?
Doc. Tomek poukázal na některé formální chyby v práci a upozornil na nedostatečné použití SWOT analýzy.