Bakalářská práce s názvem Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu pojednává o návrhu zlepšení systému výuky předmětu Daně se zaměřením na motivaci vysokoškol-ských studentů. Nová struktura výuky je složena z 3 částí - vstupních testů, bodového sys-tému a nového způsobu výuky, při kterém jsou využívány prvky konstruktivismu. Kon-cepce byla aplikována ve výuce v letním semestru akademického roku 2010/2011 a na závěr semestru byla zhodnocena pomocí dotazníkového šetření mezi studenty.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis entitled The Innovation of Course via Application of Constructivism Constituents deals with the concept of innovation the teaching method for Taxation course which is focused on motivating college students. New structure of the education consists of 3 fractions - entrance tests, motivating system and new method of teaching where the constituents of constructivism are used. The conception was applied in courses of summer semester of the academic year 2010/2011 and at the end of the semester was evaluated through the use of questionnaire investigation among students.
Klíčová slova
inovace předmětu, konstruktivismus, motivace, vysokoškolské studium, akční výzkum
Klíčová slova v angličtině
innovation of course, constructivism, motivation, college education, operational research
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu pojednává o návrhu zlepšení systému výuky předmětu Daně se zaměřením na motivaci vysokoškol-ských studentů. Nová struktura výuky je složena z 3 částí - vstupních testů, bodového sys-tému a nového způsobu výuky, při kterém jsou využívány prvky konstruktivismu. Kon-cepce byla aplikována ve výuce v letním semestru akademického roku 2010/2011 a na závěr semestru byla zhodnocena pomocí dotazníkového šetření mezi studenty.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis entitled The Innovation of Course via Application of Constructivism Constituents deals with the concept of innovation the teaching method for Taxation course which is focused on motivating college students. New structure of the education consists of 3 fractions - entrance tests, motivating system and new method of teaching where the constituents of constructivism are used. The conception was applied in courses of summer semester of the academic year 2010/2011 and at the end of the semester was evaluated through the use of questionnaire investigation among students.
Klíčová slova
inovace předmětu, konstruktivismus, motivace, vysokoškolské studium, akční výzkum
Klíčová slova v angličtině
innovation of course, constructivism, motivation, college education, operational research
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše
Stanovení teoretických východisek
Návrh inovací
Doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše
Stanovení teoretických východisek
Návrh inovací
Doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
NEZVALOVÁ, D. Konstruktivismus a jeho aplikace v itegrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1258-6.
KOPŘIVA, P., a kol. Respektovat a být respektován. Kroměříž: Spirála, 2005. ISBN 80-901873-6-6.
PRŮCHA, Jan. Přehled pedagogiky : úvod do studia oboru. 3., aktualiz. vyd. Praha : Portál, 2009. 271 s. ISBN 978-80-7367-567-7.
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Portál, 2009. 481 s. ISBN 978-80-7367-503-5.
Seznam doporučené literatury
NEZVALOVÁ, D. Konstruktivismus a jeho aplikace v itegrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1258-6.
KOPŘIVA, P., a kol. Respektovat a být respektován. Kroměříž: Spirála, 2005. ISBN 80-901873-6-6.
PRŮCHA, Jan. Přehled pedagogiky : úvod do studia oboru. 3., aktualiz. vyd. Praha : Portál, 2009. 271 s. ISBN 978-80-7367-567-7.
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Portál, 2009. 481 s. ISBN 978-80-7367-503-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jakým způsobem je možné motivovat studenty? (dr. Kroutilová Nováková) - studentka podává několik možností motivace; je patrná výborná orientace v dané problematice; vede odbornou rozpravu s komisí