Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů.
Anotace v angličtině
This bachelor work analyzes the current communications, including analysis conditions and opportunities for sponshorship. The theoretical part describes the sponshorship, marketing and communication mix. The practical part is focused on the TJ Eagle Uherský Brod. It describes current activities and communication activities. The primary task is to develop a proposal and recommendations for improving communication with sponsors.
Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů.
Anotace v angličtině
This bachelor work analyzes the current communications, including analysis conditions and opportunities for sponshorship. The theoretical part describes the sponshorship, marketing and communication mix. The practical part is focused on the TJ Eagle Uherský Brod. It describes current activities and communication activities. The primary task is to develop a proposal and recommendations for improving communication with sponsors.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na sponzoring.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v oblasti sponzoringu tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod.
Vypracujte doporučení ke zlepšení efektivnosti využívání sponzoringu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na sponzoring.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v oblasti sponzoringu tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod.
Vypracujte doporučení ke zlepšení efektivnosti využívání sponzoringu.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computers Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P., KELLER, K., L., Marketing Management, 12. vydání, Praha: Grada Publishing, 2007, 792 s., ISBN 978-80-247-1359-5 \vsp{1,5mm}
[3] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H., Moderní marketingová komunikace. Praha: Granda Publishing, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-3622-8 \vsp{1,5mm}
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s., ISBN 80-86898-48-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computers Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P., KELLER, K., L., Marketing Management, 12. vydání, Praha: Grada Publishing, 2007, 792 s., ISBN 978-80-247-1359-5 \vsp{1,5mm}
[3] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H., Moderní marketingová komunikace. Praha: Granda Publishing, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-3622-8 \vsp{1,5mm}
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. 340 s., ISBN 80-86898-48-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Myslíte si, že je možný individuální přístup k propagaci partnera? odp: zcela
2. Jaká jsou základní pravidla pro rozhodnutí ke sponzoringu? Shrňte je, prosím, do několika základních bodů. odp: zcela
Otázky oponenta:
1. Ktorú zo silných stránok uvedených v SWOT analýze (str. 51) považujete za kľúčovú? Akým spôsobom je možné ju využiť pri sponzoringu? odp: zcela
2. Myslíte si, že Vaše odporúčania bude TJ Orel Uherský Brod realizovať. Svoje tvrdenie zdôvodnite. odp: zcela
Hart: Uveďte nákladnost Vámi navrhovaných zlepšení, ekonomický a neekonomický přínos.
Novák: Jak lze kvantifikovat přínos sportovního využití mladých lidí pro společnost?
Tomek: Co Vám chybí ve Vámi zpracované SWOT analýze? odp: uspokojivě
Doc. Tomek poukázal na některé formální i obsahové chyby v práci.