Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve společ-nosti Jenny Lane, s.r.o. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části je na základně kvalitativního a kvantitativního průzkumu provede-na analýza současného stavu marketingového komunikačního mixu ve společnosti. V závěru práce jsou navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingového komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication mix at Jenny Lane, Ltd. The theoretical part is processed on a literature review of marketing with an em-phasis on marketing communications mix and its individual components. The practical part is at the base of qualitative and quantitative research to analyze the current state of market-ing communication mix in society. Finally, we propose appropriate recommendations and improvements in the marketing communication mix.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, Public relations, direct marketing
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve společ-nosti Jenny Lane, s.r.o. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části je na základně kvalitativního a kvantitativního průzkumu provede-na analýza současného stavu marketingového komunikačního mixu ve společnosti. V závěru práce jsou navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingového komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication mix at Jenny Lane, Ltd. The theoretical part is processed on a literature review of marketing with an em-phasis on marketing communications mix and its individual components. The practical part is at the base of qualitative and quantitative research to analyze the current state of market-ing communication mix in society. Finally, we propose appropriate recommendations and improvements in the marketing communication mix.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, Public relations, direct marketing
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix.
Analyzujte současný stav marketingového komunikačního mixu ve společnosti Jenny Lane s.r.o.
Navrhněte zlepšení marketingového komunikačního mixu ve společnosti Jenny Lane s.r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix.
Analyzujte současný stav marketingového komunikačního mixu ve společnosti Jenny Lane s.r.o.
Navrhněte zlepšení marketingového komunikačního mixu ve společnosti Jenny Lane s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Moderní marketing. (4. evropské vydání) 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] DE PELSMACKER, D., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Moderní marketing. (4. evropské vydání) 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] DE PELSMACKER, D., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího BP:
1. Vo svojej bakalárskej práci navrhujete zmenu internetovej adresy. Aké hlavné prínosy
vidíte v tejto zmene? A naopak, aké hlavné riziká môžu byť spojené s týmto
rozhodnutím?
Otázky oponenta BP:
1. JennyGirls jsou školeny k propagaci a prodeje produktů firmy?
2. Jak velkou úlohu hraje v distribuci produktů firmy síťový marketing?
Otázky zodpovězeny: zcela