Cílem mé bakalářské práce je analýza image a konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení ve Zlínském kraji. Teoretická část vychází z literárních zdrojů. Definuje neziskový sektor, marketing neziskových organizací, firemní image, konkurenceschopnost a metody jejího měření. Praktická část popisuje zdravotnickou organizaci, její firemní identitu, komunikační strategii a konkurenceschopnost. Na základě výsledků analýzy jsou v závěru sestavena doporučení vedoucí k posílení organizace na trhu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse the image and competitive abilities of the non-profit healthcare institution in the Zlín Region. The theoretical part is based on literature research. It defines the non-profit sector, marketing of the non-profit organizations, corporate image, competitiveness and analysing methods. The practical part describes the non-profit healthcare organization, its corporate identity, communication strategy and competitive abilities. The results of the analysis are further elaborated into recommendations for strengthening the position of the organization on the market.
Cílem mé bakalářské práce je analýza image a konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení ve Zlínském kraji. Teoretická část vychází z literárních zdrojů. Definuje neziskový sektor, marketing neziskových organizací, firemní image, konkurenceschopnost a metody jejího měření. Praktická část popisuje zdravotnickou organizaci, její firemní identitu, komunikační strategii a konkurenceschopnost. Na základě výsledků analýzy jsou v závěru sestavena doporučení vedoucí k posílení organizace na trhu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse the image and competitive abilities of the non-profit healthcare institution in the Zlín Region. The theoretical part is based on literature research. It defines the non-profit sector, marketing of the non-profit organizations, corporate image, competitiveness and analysing methods. The practical part describes the non-profit healthcare organization, its corporate identity, communication strategy and competitive abilities. The results of the analysis are further elaborated into recommendations for strengthening the position of the organization on the market.
Zpracování rešerše a studium odborné literatury orientované na teorii probírané problematiky
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení
Příprava metodiky výzkumné části
Analýza konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení
Doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury orientované na teorii probírané problematiky
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení
Příprava metodiky výzkumné části
Analýza konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení
Doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti neziskového zdravotnického zařízení
Seznam doporučené literatury
DOOLE, Isobel; LOWE, Robin. International marketing strategy : analysis, development and implementation. 5th edt. London : Gengage Learning EMEA, 2008.
KEEGAN, Warren J; GREEN, Mark C. Global marketing. 5th ed. London : Pearson Prentice Hall, 2008.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a konkurence. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2007.
TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha : C.H. Beck, 2009.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009.
Seznam doporučené literatury
DOOLE, Isobel; LOWE, Robin. International marketing strategy : analysis, development and implementation. 5th edt. London : Gengage Learning EMEA, 2008.
KEEGAN, Warren J; GREEN, Mark C. Global marketing. 5th ed. London : Pearson Prentice Hall, 2008.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a konkurence. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2007.
TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha : C.H. Beck, 2009.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Did you consult your recommendations with the organisation?
Answer: Yes, I met the director and discussed the issues.
2. Can you specify the economical dimension of your recommendations?
Answer: Helping the center and saving the money at the same time.
3. Do the employees of the Citadela Centre consider similar centres as competition?
Answer: as far as getting money from sponsors they are competitors.
4. What does the cooperation between the University and The Citadela centre look like?
Answer: The video about the Center should be finished by now.