Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory a postoje spotřebitelů na české značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je souhrnem nejdůležitějších pojmů týkajících se značky a postojů k ní. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření zkoumány názory spotřebitelů na české značky v potravinářském průmyslu. Tato část je zakončena doporučením, které by mělo vést ke zlepšení situace na českém trhu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to identify consumers? opinions and attitudes to Czech brands. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is a complex of the most important concepts dealing with a brand and attitudes to a brand. In the practical part are investigated consumers? opinions on Czech brands in food industry by means of a questionnaire research. This part ends with recommendations which should lead to better situation on a Czech market.
Klíčová slova
Značka, zákazník, výrobce, názor, postoj, výrobek
Klíčová slova v angličtině
Brand, consumer, producer, opinion, attitude, and product
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory a postoje spotřebitelů na české značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je souhrnem nejdůležitějších pojmů týkajících se značky a postojů k ní. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření zkoumány názory spotřebitelů na české značky v potravinářském průmyslu. Tato část je zakončena doporučením, které by mělo vést ke zlepšení situace na českém trhu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to identify consumers? opinions and attitudes to Czech brands. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is a complex of the most important concepts dealing with a brand and attitudes to a brand. In the practical part are investigated consumers? opinions on Czech brands in food industry by means of a questionnaire research. This part ends with recommendations which should lead to better situation on a Czech market.
Klíčová slova
Značka, zákazník, výrobce, názor, postoj, výrobek
Klíčová slova v angličtině
Brand, consumer, producer, opinion, attitude, and product
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou značek a postojů spotřebitelů k českým značkám.
Praktická část
Proveďte dotazníkové šetření o podnicích českých značek v potravinářském odvětví.
Proveďte analýzu postojů k podnikům českých značek v potravinářském odvětví.
Navrhněte inovace marketingové komunikace pro české značky.
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou značek a postojů spotřebitelů k českým značkám.
Praktická část
Proveďte dotazníkové šetření o podnicích českých značek v potravinářském odvětví.
Proveďte analýzu postojů k podnikům českých značek v potravinářském odvětví.
Navrhněte inovace marketingové komunikace pro české značky.
Seznam doporučené literatury
KAPFERER, Jean-Noël. The new strategic brand management. 4th edition. London;Philadelphia : Kogan Page, 2008. 560 s. ISBN 978-0-7494-5085-4.
TAYLOR, David. Brand management. 1st edition. Brno : Computer Press, 2007. 226 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
HEALEY, Matthew. Co je branding?. Praha : Slovart, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6.
AAKER, David A. Building strong brands. London : Simon & Schuster, 2002. 380 s. ISBN 0-7432-3213-5.
Seznam doporučené literatury
KAPFERER, Jean-Noël. The new strategic brand management. 4th edition. London;Philadelphia : Kogan Page, 2008. 560 s. ISBN 978-0-7494-5085-4.
TAYLOR, David. Brand management. 1st edition. Brno : Computer Press, 2007. 226 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
HEALEY, Matthew. Co je branding?. Praha : Slovart, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6.
AAKER, David A. Building strong brands. London : Simon & Schuster, 2002. 380 s. ISBN 0-7432-3213-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Current situation on the food market in Europe shows an opportunity for Czech food. What is your opinion about it? What is the most important suggestion of your Innovations of Marketing Communications (p. 55 etc.) to set up Czech food to the market?
Answer: The European Union can give us a special label, such as for tvarůžky.
2. What are the most effective methods of changing customer?s attitude to a brand?
Answer: To persuade them, to improve visibility of the products.
3. Are there ways to educate customers to behave responsibly in respect to their own country and its industry?
Answer:by advertising focusing on quality.