Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti Fitness POHODA, s.r.o. a následné navržení efektivního opatření k jejímu zvýšení. Tato práce obsahuje dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se konkurenceschopnosti, konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části se zaměřuji na představení výše zmíněného fitcentra a popsání jeho hlavních konkurentů. Z výsledných analýz jsem sestavila určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti Fitness POHODA na daném trhu.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor?s thesis is to deal with analysis of Fitness POHODA Ltd. competitiveness and subsequently to suggest effective measures leading to its increase. It includes two parts, theoretical and practical one. In the theoretical there are defined the terms concerning the competitiveness, competition and competitive environment. In the practical part I focus on detailed introduction of fit centre mentioned above and description its main rivals. I drew up particular recommendation based on the resulting analysis that should lead to the increase of the competitiveness of Fitness POHODA in the market.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí, SWOT analýza, BCG matice
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti Fitness POHODA, s.r.o. a následné navržení efektivního opatření k jejímu zvýšení. Tato práce obsahuje dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se konkurenceschopnosti, konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části se zaměřuji na představení výše zmíněného fitcentra a popsání jeho hlavních konkurentů. Z výsledných analýz jsem sestavila určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti Fitness POHODA na daném trhu.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor?s thesis is to deal with analysis of Fitness POHODA Ltd. competitiveness and subsequently to suggest effective measures leading to its increase. It includes two parts, theoretical and practical one. In the theoretical there are defined the terms concerning the competitiveness, competition and competitive environment. In the practical part I focus on detailed introduction of fit centre mentioned above and description its main rivals. I drew up particular recommendation based on the resulting analysis that should lead to the increase of the competitiveness of Fitness POHODA in the market.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí, SWOT analýza, BCG matice
Úvod
Vypracujte literární studii týkající se konkurenceschopnosti podniku
Zpracujte analýzu konkurenceschopnosti společnosti
Proveďte výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami
Zhodnoťte současné postavení společnosti Fitness POHODA, s.r.o. na trhu
Na základě provedených analýz uveďte doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti Fitness POHODA, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Vypracujte literární studii týkající se konkurenceschopnosti podniku
Zpracujte analýzu konkurenceschopnosti společnosti
Proveďte výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami
Zhodnoťte současné postavení společnosti Fitness POHODA, s.r.o. na trhu
Na základě provedených analýz uveďte doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti Fitness POHODA, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
Tomek, G., and Vávrová, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1st edition. Praha: C. H. Beck, 2009.
Dedouchová, M.; Vysušil, J. Kvalitní strategie - předpoklad úspěchu firmy. Praha: Profess, 1999.
Porter, M. E. Competitive strategy: Techniques for analyzing industries and competitors. 1st edition. New York: Free Press,2004.
Hughes, K. European competitiveness. 1st edition. Cambridge: Cambridge University Press, 1993.
Shapiro, B. P.; Dolan, R. J.; Quelch, J. A. Marketing management: principles, analysis, and applications. Homewood, II.: Irwin, 1985.
Kotler, P.; Armstrong, G. Principles of marketing. 11th edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005.
Oster, S. M. Modern competitive analysis. 6th edition. New York: Oxford University Press, 1990.
Seznam doporučené literatury
Tomek, G., and Vávrová, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1st edition. Praha: C. H. Beck, 2009.
Dedouchová, M.; Vysušil, J. Kvalitní strategie - předpoklad úspěchu firmy. Praha: Profess, 1999.
Porter, M. E. Competitive strategy: Techniques for analyzing industries and competitors. 1st edition. New York: Free Press,2004.
Hughes, K. European competitiveness. 1st edition. Cambridge: Cambridge University Press, 1993.
Shapiro, B. P.; Dolan, R. J.; Quelch, J. A. Marketing management: principles, analysis, and applications. Homewood, II.: Irwin, 1985.
Kotler, P.; Armstrong, G. Principles of marketing. 11th edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005.
Oster, S. M. Modern competitive analysis. 6th edition. New York: Oxford University Press, 1990.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Svobodová: If you were planning to start your brand new business today, and if you had your experience as you have it now, would you make any changes ? let?s say compared to the time one year ago? If your answer is ?No?, please explain why? If your answer is ?Yes?, then what changes would that be and why would you make them? A: Yes, would do some changes, avoid paying rent, paid 50,000 CZK/month, now 14,000 and would never advertised in a radio.
Q, Chovancová: Could you explain your understanding of terminology of competition and competitiveness? A: People who are competing, used in business, competitiveness = the ability to compete.
Q, Chovancová: On page 50 you mention Table 11 ? Marketing of contentment. Could you explain what do you mean by, and what is the source of that? Could you explain theoretical background of ?Marketing of contentment?? A: Made a mistake, wanted to express something else.
Committee
Q, Nemčoková: Would you classify your business as a successful? A: Cost not higher than profit, its not profitable.
Q, Did the customers go to the new location? A: Yes, the have more custormers because some are disatisfied with the previous place.