Předmětem mé bakalářské práce je analýza forem a metod vzdělávání zaměstnanců a jejich příprava pro manažerské pozice ve společnosti Vitar, s.r.o. Největší důraz této práce je kladen na systém, jakým jsou připravováni budoucí manažeři této společnosti. V teoretické části mé práce se zaměřuji na možnosti, jaké tato společnost má, ke vzdělávání budoucích manažerů. Dále se zaměřuji na profil ideálního manažera. Praktická část je zaměřena na postupy a metody, které společnost Vitar, s.r.o. používá pro své účely. Současně jsou tyto postupy konzultovány s manažery společnosti. Cílem této práce je posoudit, zda je systém používaný společností Vitar, s.r.o. efektivní a popřípadě doporučit úpravy v systému přípravy budoucích manažerů.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is to analyze forms and methods of education used in the Vitar, S.r.o. Company. The greatest emphasis is put on the system that is used to educate managers in this company. Theoretical part of this thesis is focused on opportunities that this company has to provide adequate education for their representatives. Next part is focused on an ideal manager profile. Practical part is focused on procedures and methods used by Vitar, s.r.o. to achieve its objectives. All together these procedures are consulted with responsible persons in the company. The goal of this thesis is to evaluate whether this system of education is effective for Vitar, s.r.o. or recommend adaptations to improve the system.
Klíčová slova
metody vzdělávání, manažer, profil manažera, formy vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
methods of education, manager, manager profile, forms of education
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
AN
Anotace
Předmětem mé bakalářské práce je analýza forem a metod vzdělávání zaměstnanců a jejich příprava pro manažerské pozice ve společnosti Vitar, s.r.o. Největší důraz této práce je kladen na systém, jakým jsou připravováni budoucí manažeři této společnosti. V teoretické části mé práce se zaměřuji na možnosti, jaké tato společnost má, ke vzdělávání budoucích manažerů. Dále se zaměřuji na profil ideálního manažera. Praktická část je zaměřena na postupy a metody, které společnost Vitar, s.r.o. používá pro své účely. Současně jsou tyto postupy konzultovány s manažery společnosti. Cílem této práce je posoudit, zda je systém používaný společností Vitar, s.r.o. efektivní a popřípadě doporučit úpravy v systému přípravy budoucích manažerů.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is to analyze forms and methods of education used in the Vitar, S.r.o. Company. The greatest emphasis is put on the system that is used to educate managers in this company. Theoretical part of this thesis is focused on opportunities that this company has to provide adequate education for their representatives. Next part is focused on an ideal manager profile. Practical part is focused on procedures and methods used by Vitar, s.r.o. to achieve its objectives. All together these procedures are consulted with responsible persons in the company. The goal of this thesis is to evaluate whether this system of education is effective for Vitar, s.r.o. or recommend adaptations to improve the system.
Klíčová slova
metody vzdělávání, manažer, profil manažera, formy vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
methods of education, manager, manager profile, forms of education
Zásady pro vypracování
Popište manažera jako komplexního jedince.
Zjistěte možnosti,které mají společnosti při vzdělávání svých zaměstnanců.
Analýza společnosti Vitar, s.r.o.
Zhodnoťte, do jaké míry je systém efektivní.
Z analýzy vyvoďte obecná a konkrétní doporučení.
Zásady pro vypracování
Popište manažera jako komplexního jedince.
Zjistěte možnosti,které mají společnosti při vzdělávání svých zaměstnanců.
Analýza společnosti Vitar, s.r.o.
Zhodnoťte, do jaké míry je systém efektivní.
Z analýzy vyvoďte obecná a konkrétní doporučení.
Seznam doporučené literatury
Porvazník, Ján, Janka Ladová, and Veronika Rajošová. 2008. Management 1. Zlín: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně.
Robert, E., Quinn, Sue R. Faerman, Michael P. Thompson, Michael McGrath. 2002. Becoming A Master Manager: A Competency Framework. Wiley.
Šuleř, Oldřich. 1997. Manažerské techniky II. Ostrava: Rubico.
Hroník, František. 2006. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada.
Bartoňková, Hana. 2010. Firemní vzdělávání - Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Porvazník, Ján, Janka Ladová, and Veronika Rajošová. 2008. Management 1. Zlín: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně.
Robert, E., Quinn, Sue R. Faerman, Michael P. Thompson, Michael McGrath. 2002. Becoming A Master Manager: A Competency Framework. Wiley.
Šuleř, Oldřich. 1997. Manažerské techniky II. Ostrava: Rubico.
Hroník, František. 2006. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada.
Bartoňková, Hana. 2010. Firemní vzdělávání - Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Q, Kressová: Do the training activities lead to positive results? A: Turnover is the most important factor, so the company does not have any evaluation of the training.
Q, Kressová: Have you count the opportunity costs of a teambuilding of 20 people? A: Team building a real team building or an event team building. Costs important again, so it would depend on the form of the team building.
Q, Vydrová: Did you consult your recommendations with the company? Consulted, theyll play with the idea of creating a team building. Event team building will take place in near future.
Q, Vydrová: SWOT analysis? A: Strenghts = tradition, wide spread brand, flexibility, product range, Czech company, Opportunities = strong company, new product, expansion, Weaknesses = unwillingness to re-invest, missing process of evaluation, Threats = advent of a new competitior on the market, decline in purchase power, product input prices rising.
Committee
Q, Hubáčková: Mainly Czech sources in the BT, why? A: Student wanted to specify the things on a Czech company, wanted it to be less international. Difference between Czech and foreign managers.
Q, Hubáčková: Do you see any difference between education and action learning? A: School vs. personal stuff. Learning by practice more valuable for the student.