V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Aukro, která patří k nejúspěšnějším firmám ve Zlíně. Tuto práce jsem rozdělila na dvě části: na teoretickou a praktickou část. V teorii se zaměřím na význam zákazníka a vliv jeho spokojenosti na prosperující podnikání. Popíšu také proces marketingového výzkumu, který tvořil důležitou část mé práce. Vytvořila jsem dotazník určený pro zákazníky společnosti Aukro, který zahrnoval otázky týkající se kvality poskytovaných služeb. Výsledky uvedu v praktické části a také přidám několik doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků, které budou vycházet z dosažených dat.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I will focus on customer satisfaction of company Aukro which is one of the most successful companies in Zlín. I divided my thesis into two parts: theoretical and practical one. In theory I will describe an importance of the customers and influence of their satisfaction on a good business. I will also describe the process of marketing research which makes an essential part of my thesis. I set up a questionnaire dedicated to the customers of Aukro comprising questions about qualities of Aukro services. I will introduce all results in the practical part and also add some recommendation for the company.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, moderní marketing, marketingový výzkum, konkurence, dotazník, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, modern marketing, marketing research, competition, questionnaire, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
43 s. (67 967)
Jazyk
AN
Anotace
V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Aukro, která patří k nejúspěšnějším firmám ve Zlíně. Tuto práce jsem rozdělila na dvě části: na teoretickou a praktickou část. V teorii se zaměřím na význam zákazníka a vliv jeho spokojenosti na prosperující podnikání. Popíšu také proces marketingového výzkumu, který tvořil důležitou část mé práce. Vytvořila jsem dotazník určený pro zákazníky společnosti Aukro, který zahrnoval otázky týkající se kvality poskytovaných služeb. Výsledky uvedu v praktické části a také přidám několik doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků, které budou vycházet z dosažených dat.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I will focus on customer satisfaction of company Aukro which is one of the most successful companies in Zlín. I divided my thesis into two parts: theoretical and practical one. In theory I will describe an importance of the customers and influence of their satisfaction on a good business. I will also describe the process of marketing research which makes an essential part of my thesis. I set up a questionnaire dedicated to the customers of Aukro comprising questions about qualities of Aukro services. I will introduce all results in the practical part and also add some recommendation for the company.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, moderní marketing, marketingový výzkum, konkurence, dotazník, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, modern marketing, marketing research, competition, questionnaire, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků na základě průzkumu literárních zdrojů.
Analyzujte spokojenost zákazníků se službami firmy pomocí dotazníkového šetření.
Pomocí výsledků z provedené analýzy sestavte doporučení se zaměřením na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků na základě průzkumu literárních zdrojů.
Analyzujte spokojenost zákazníků se službami firmy pomocí dotazníkového šetření.
Pomocí výsledků z provedené analýzy sestavte doporučení se zaměřením na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada.
Foret, Miroslav. 2003. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press.
Cooper, John, and Peter Lane. 1997. Practical Marketing Planning. Palgrave Macmillan.
Filipová, Alena. 2006. Umění prodávat. 2. vyd. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada.
Foret, Miroslav. 2003. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press.
Cooper, John, and Peter Lane. 1997. Practical Marketing Planning. Palgrave Macmillan.
Filipová, Alena. 2006. Umění prodávat. 2. vyd. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. What you personally would have recommended improvements for the company increased customer satisfaction?
Answer: To improve client service.
2. Which of your recommendations is the company Aukro prepared to realize?
Answer: They will improve the communication with customers.
3. Are here any other competitive on-line auction companies in Czech market?
Answer:Yes. Three at least.
4. Who is more profitable for the company in general? Loyal customer or the customer who buys only once?
Answer: Loyal customers.
5. How many English written resources did you use?
Answer: Kotler.