Tato publikace popisuje aktuální situaci taneční skupiny N-yoj, která působí na Vyškovsku sedmým rokem. Teoretická část se zabývá především managementem týmu a zařazením jednotlivých členů podle Belbinova dotazníku. Zmíněn je i vliv marketingových strategiích na rozhodování o rozvoji a řízení podniku. Praktická část je zaměřena na N-yoj Dance Team. Velmi důležitou složku tvoří Team-management, který rozhoduje o klíčových otázkách ve vedení skupiny. Velká pozornost je také věnována způsobům propagace skupiny a návrhům na inovace a vylepšení.
Anotace v angličtině
This publication describes actual situation of N-yoj Dance Team which influences Vyškov region for seven years. Theoretical part deals with team-management and classifies individual team members according to the Belbin?s questionnaire. It is mentioned the influence of marketing strategies on decision making of development and management of the company. Practical part is focused on N-yoj Dance Team. Very important unit is Team-management, which decides about key questions in leading the collective. Great attention is paid to the ways of promoting the Dance Team and to drafts to innovation and upgrades.
Tato publikace popisuje aktuální situaci taneční skupiny N-yoj, která působí na Vyškovsku sedmým rokem. Teoretická část se zabývá především managementem týmu a zařazením jednotlivých členů podle Belbinova dotazníku. Zmíněn je i vliv marketingových strategiích na rozhodování o rozvoji a řízení podniku. Praktická část je zaměřena na N-yoj Dance Team. Velmi důležitou složku tvoří Team-management, který rozhoduje o klíčových otázkách ve vedení skupiny. Velká pozornost je také věnována způsobům propagace skupiny a návrhům na inovace a vylepšení.
Anotace v angličtině
This publication describes actual situation of N-yoj Dance Team which influences Vyškov region for seven years. Theoretical part deals with team-management and classifies individual team members according to the Belbin?s questionnaire. It is mentioned the influence of marketing strategies on decision making of development and management of the company. Practical part is focused on N-yoj Dance Team. Very important unit is Team-management, which decides about key questions in leading the collective. Great attention is paid to the ways of promoting the Dance Team and to drafts to innovation and upgrades.
Popište obecně vývoj streetdance a historii tanční skupiny N-yoj Dance Team.
Zaměřte se na management týmu a popište činnost vedoucích členů ve skupině.
Obecně charakterizujte principy motivace a aplikujte na N-Yoj Dance Team.
Zjistěte na základě průzkumu ve skupině, jaké má kdo z členů předpoklady pro vedení týmu, vytváření nových myšlenek, vycházení s lidmi atd. (Belbinův dotazník).
Navrhněte nové marketingové strategie pro N-yoj Dance Team.
Navrhněte, jakým směrem by se podle vás měla skupina ubírat.
Zásady pro vypracování
Popište obecně vývoj streetdance a historii tanční skupiny N-yoj Dance Team.
Zaměřte se na management týmu a popište činnost vedoucích členů ve skupině.
Obecně charakterizujte principy motivace a aplikujte na N-Yoj Dance Team.
Zjistěte na základě průzkumu ve skupině, jaké má kdo z členů předpoklady pro vedení týmu, vytváření nových myšlenek, vycházení s lidmi atd. (Belbinův dotazník).
Navrhněte nové marketingové strategie pro N-yoj Dance Team.
Navrhněte, jakým směrem by se podle vás měla skupina ubírat.
Seznam doporučené literatury
Porvazník, Ján, Janka Ladová, and Veronika Rajošová 2008. Holistic Management - Pilars of Competence in Management. Bratislava: Iris.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2010. Principles of Marketing. 13 ed. Upper Saddle River, NJ.: Prentice Hall.
Mohauptová, Eva. 2009. Teambuilding. Praha: Portál.
Staugaard-Jones, Jo Ann. 2010. The Anatomy of Exercise and Movement: For the Study of Dance, Pilates, Sport and Yoga. N.p.: Lotus Publishing.
Jonas, Gerald. 1998. Dancing: The Pleasure, Power, and Art of Movement. New York: Harry N. Abrams.
Seznam doporučené literatury
Porvazník, Ján, Janka Ladová, and Veronika Rajošová 2008. Holistic Management - Pilars of Competence in Management. Bratislava: Iris.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2010. Principles of Marketing. 13 ed. Upper Saddle River, NJ.: Prentice Hall.
Mohauptová, Eva. 2009. Teambuilding. Praha: Portál.
Staugaard-Jones, Jo Ann. 2010. The Anatomy of Exercise and Movement: For the Study of Dance, Pilates, Sport and Yoga. N.p.: Lotus Publishing.
Jonas, Gerald. 1998. Dancing: The Pleasure, Power, and Art of Movement. New York: Harry N. Abrams.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Will you practice your recommendations in your dance team?
Answer: Yes, immediately.
2. Can you specify SWOT analysis of your dance team?
Answer: The student did.
3. How would you respond to the idea that the best leaders do not motivate people but inspire them?
Answer: Inspiration is more than motivation. I want to improve my dancing and that is the way how people look at me.
4. How is management related to health?
Answer: To be healthy is the goal. It goes hand in hand with relaxation, work, management, and finally dancing.