Cílem bakalářské práce je zhodnotit možnosti propagačních příležitostí na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE.
V teoretické části nejdříve zhodnotím teoretická a metodologická východiska marketingových komunikací a zaměřím se na veletrhy a výstavy, kde stručně popíši také jejich historii a vývoj.
Praktická část začíná obecným zhodnocením významu propagace na veletrzích v rámci komunikačního mixu firmy a následným analyzováním propagačních příležitostí a spokojenosti vystavovatelů na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE.
Na základě zjištěných poznatků navrhnu doporučení pro pořadatele tohoto kongresu.
Anotace v angličtině
The goal of my bachelor thesis is to analyze possibilities of promotional opportunities at the International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE. Theoretical background presents theoretical and methodological starting-points of marketing communication. I later focus on fair trades and exhibitions and briefly describe their history and evolution.
The beginning of practical part relates to the significance of promotion at trade fairs as a part of company communication mix. Subsequently, I analyze promotional opportunities and exhibitors´ satisfaction at International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE.
On the basis of my findings I propose a number of recommendations to the organizer of the congress.
Cílem bakalářské práce je zhodnotit možnosti propagačních příležitostí na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE.
V teoretické části nejdříve zhodnotím teoretická a metodologická východiska marketingových komunikací a zaměřím se na veletrhy a výstavy, kde stručně popíši také jejich historii a vývoj.
Praktická část začíná obecným zhodnocením významu propagace na veletrzích v rámci komunikačního mixu firmy a následným analyzováním propagačních příležitostí a spokojenosti vystavovatelů na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE.
Na základě zjištěných poznatků navrhnu doporučení pro pořadatele tohoto kongresu.
Anotace v angličtině
The goal of my bachelor thesis is to analyze possibilities of promotional opportunities at the International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE. Theoretical background presents theoretical and methodological starting-points of marketing communication. I later focus on fair trades and exhibitions and briefly describe their history and evolution.
The beginning of practical part relates to the significance of promotion at trade fairs as a part of company communication mix. Subsequently, I analyze promotional opportunities and exhibitors´ satisfaction at International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE.
On the basis of my findings I propose a number of recommendations to the organizer of the congress.
Teoretická část
Zpracujte teoretická a metodologická východiska týkající se problematiky marketingových komunikací se zaměřením na veletrhy a výstavy.
Formulujte pracovní hypotézu své práce.
Praktická část
Zhodnoťte význam propagace na veletrzích z hlediska marketingového mixu firmy.
Představte "Mezinárodní kongres a výstavu ODPADY - LUHAČOVICE" a proveďte analýzu jeho propagačních příležitostí.
Proveďte průzkum názorů mezi vystavovateli na mezinárodním kongresu a výstavě.
Na základě zjištěných poznatků uveďte doporučení pro pořadatele kongresu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Zpracujte teoretická a metodologická východiska týkající se problematiky marketingových komunikací se zaměřením na veletrhy a výstavy.
Formulujte pracovní hypotézu své práce.
Praktická část
Zhodnoťte význam propagace na veletrzích z hlediska marketingového mixu firmy.
Představte "Mezinárodní kongres a výstavu ODPADY - LUHAČOVICE" a proveďte analýzu jeho propagačních příležitostí.
Proveďte průzkum názorů mezi vystavovateli na mezinárodním kongresu a výstavě.
Na základě zjištěných poznatků uveďte doporučení pro pořadatele kongresu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
Pavlů, Dušan. 2009. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace,multimedialita, marketing. Příbram: BPtisk Příbram.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2007. Marketing management. 12th ed. Praha: Grada Publishing.
Vysekalová, Jitka, Monika Hrubalová, and Jana Girgašová 2004. Veletrhy a výstavy - Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada Publishing.
Latenberg, Vivien. 2010. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press.
Alles, Alfred.1989. Exhibitions: a key to effective marketing. London: Cassell Educational Limited.
Seznam doporučené literatury
Pavlů, Dušan. 2009. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace,multimedialita, marketing. Příbram: BPtisk Příbram.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2007. Marketing management. 12th ed. Praha: Grada Publishing.
Vysekalová, Jitka, Monika Hrubalová, and Jana Girgašová 2004. Veletrhy a výstavy - Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada Publishing.
Latenberg, Vivien. 2010. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press.
Alles, Alfred.1989. Exhibitions: a key to effective marketing. London: Cassell Educational Limited.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. What is your opinion about the future of exhibitions and fairs?
Answer: I am very positive. Still visited by lots of people. The fairs are unique opportunity to meet customers.
2. How many exhibitors did participate in your research or questionnaire?
Answer: I asked those companies presented in 2010. The companies were partly afraid of revealing the data.
3. What would you suggest to a company which is not so big.
Answer: The organizers should offer different conditions for smaller companies.