Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost klienta úřadu práce a poslední pátá část se věnuje kritériím hodnocení veřejné správy.
Praktická část zjišťuje míru spokojenosti klientů s poskytovanými službami a prostředím Úřadu práce ve Zlíně ve vztahu k pohlaví, věku, vzdělání a délce evidence. Dále mapuje míru spokojenosti na vybraných odděleních. Zároveň vyhodnocuje, který z faktorů je pro spokojenost klienta rozhodující. V závěru práce jsou nastíněny konkrétní náměty a doporu-čení pro zvýšení spokojenosti klientů.
Anotace v angličtině
Presenting thesis, deals with the analysis of clients satisfaction with the performance of Labour Office in Zlin. The thesis is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part is split into five chapters. First chapter is focused on administration of employment rate. Second chapter describes scope of the Labour Office. In third chapter is introduced job description of workers in public administration. Fourth chapter considered clients satisfaction with Labour Office and last fifth part point to evaluation criteria of pub-lic administration.
The practical part detects the level of clients satisfaction with services and surrounding of Labour Office in relation to gender, age, education and length of registration. It also inves-tigates the degree of the satisfaction in particular department and evaluates, which of the factors are crucial for clients? satisfaction. Finally, are outlined factual suggestions and recommendations to increase satisfaction of clients.
Klíčová slova
politika zaměstnanosti, nezaměstnanost, úřad práce, klient, spokojenost, poskytované služby, prostředí
Klíčová slova v angličtině
employment policy, unemployment, Labour Office, client, satisfaction, provided services, surrounding
Rozsah průvodní práce
105 s. (5 s.)
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost klienta úřadu práce a poslední pátá část se věnuje kritériím hodnocení veřejné správy.
Praktická část zjišťuje míru spokojenosti klientů s poskytovanými službami a prostředím Úřadu práce ve Zlíně ve vztahu k pohlaví, věku, vzdělání a délce evidence. Dále mapuje míru spokojenosti na vybraných odděleních. Zároveň vyhodnocuje, který z faktorů je pro spokojenost klienta rozhodující. V závěru práce jsou nastíněny konkrétní náměty a doporu-čení pro zvýšení spokojenosti klientů.
Anotace v angličtině
Presenting thesis, deals with the analysis of clients satisfaction with the performance of Labour Office in Zlin. The thesis is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part is split into five chapters. First chapter is focused on administration of employment rate. Second chapter describes scope of the Labour Office. In third chapter is introduced job description of workers in public administration. Fourth chapter considered clients satisfaction with Labour Office and last fifth part point to evaluation criteria of pub-lic administration.
The practical part detects the level of clients satisfaction with services and surrounding of Labour Office in relation to gender, age, education and length of registration. It also inves-tigates the degree of the satisfaction in particular department and evaluates, which of the factors are crucial for clients? satisfaction. Finally, are outlined factual suggestions and recommendations to increase satisfaction of clients.
Klíčová slova
politika zaměstnanosti, nezaměstnanost, úřad práce, klient, spokojenost, poskytované služby, prostředí
Klíčová slova v angličtině
employment policy, unemployment, Labour Office, client, satisfaction, provided services, surrounding
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti veřejné správy.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu zjišťující míru spokojenosti klientů s výkonem úřadů státní správy.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti veřejné správy.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu zjišťující míru spokojenosti klientů s výkonem úřadů státní správy.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
KÁŇA, P. Základy veřejné správy. 2. vyd. Ostrava: Montanex, 2007. ISBN 978-80-7225-244-2.
KREBS, V. Sociální politika. 4. vyd. Praha: ASPI, 2007. ISBN 978-80-7357-276-1.
POLIÁN, M. Organizace a činnost veřejné správy. Praha: Prospektrum, 2001. ISBN 80-7175-098-0.
PŮČEK, M. a kol. Měření spokojenosti v organizacích veřejné správy: Soubor příkladů. Praha: Ministerstvo vnitra České republiky, 2005. ISBN 80-239-6154-3.
TOMEŠ, I. Sociální správa: Úvod do teorie a praxe. 2. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-483-0.
Seznam doporučené literatury
KÁŇA, P. Základy veřejné správy. 2. vyd. Ostrava: Montanex, 2007. ISBN 978-80-7225-244-2.
KREBS, V. Sociální politika. 4. vyd. Praha: ASPI, 2007. ISBN 978-80-7357-276-1.
POLIÁN, M. Organizace a činnost veřejné správy. Praha: Prospektrum, 2001. ISBN 80-7175-098-0.
PŮČEK, M. a kol. Měření spokojenosti v organizacích veřejné správy: Soubor příkladů. Praha: Ministerstvo vnitra České republiky, 2005. ISBN 80-239-6154-3.
TOMEŠ, I. Sociální správa: Úvod do teorie a praxe. 2. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-483-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Rozveďte, co konkrétně pro danou organizaci znamená, že jste nalezla statisticky významané rozdíly vzhledem k pohlaví, věku nebo vzdělání klientů? (dr. Hrbáčková) "Úřad práce má možnost přizpůsobit služby a prostředí zjištěným potřebám klientů."