Moje bakalářská práce pojednává o významu veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu veletrh, popisem obrazu českého veletržního průmyslu, členěním veletrhů a výstav, přípravou na veletrh, činností na veletrhu a hodnocením účasti firmy na veletrhu a také typy výstavních stánků či rozhovorem se zákazníkem na veletrhu. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dosažených dotazníkovým šetřením, orientovaným na význam veletrhů ve srovnání s jinými formami prezentace a konkrétně se zabývá tím, jak se k této tématice staví jednotlivé oslovené firmy. Cíl této práce spočívá v potvrzení teorie, že veletrh má jako prezentační prostředek u českých firem největší význam.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis concentrates on significance of trade fairs in the comparison with other forms of presentation. The theoretical part deals with explanation of the term fair trade, characterization of delineation of the Czech fair trade industry, the division of fair trades and exhibitions, preparation of the fair trade, activities connected to fair trade, evaluation of the participation of a company at the fair trade and types of exhibition stands or interviews with customers at the fair trade. The practical part is concentrated on the interpretation of questionnaire survey results. The survey is oriented on the value of fair trades in the comparison to other types of presentation. It concentrates also on the attitude to the topic of addressed companies. The aim of the thesis is to approve the claim that fair trades are the most significant types of company presentation.
Moje bakalářská práce pojednává o významu veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu veletrh, popisem obrazu českého veletržního průmyslu, členěním veletrhů a výstav, přípravou na veletrh, činností na veletrhu a hodnocením účasti firmy na veletrhu a také typy výstavních stánků či rozhovorem se zákazníkem na veletrhu. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dosažených dotazníkovým šetřením, orientovaným na význam veletrhů ve srovnání s jinými formami prezentace a konkrétně se zabývá tím, jak se k této tématice staví jednotlivé oslovené firmy. Cíl této práce spočívá v potvrzení teorie, že veletrh má jako prezentační prostředek u českých firem největší význam.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis concentrates on significance of trade fairs in the comparison with other forms of presentation. The theoretical part deals with explanation of the term fair trade, characterization of delineation of the Czech fair trade industry, the division of fair trades and exhibitions, preparation of the fair trade, activities connected to fair trade, evaluation of the participation of a company at the fair trade and types of exhibition stands or interviews with customers at the fair trade. The practical part is concentrated on the interpretation of questionnaire survey results. The survey is oriented on the value of fair trades in the comparison to other types of presentation. It concentrates also on the attitude to the topic of addressed companies. The aim of the thesis is to approve the claim that fair trades are the most significant types of company presentation.
Vypracování teoretické části se zaměřením na historii veletrhů a jejich význam, na důležitost kvalitního firemního katalogu, přípravu a plánování veletrhu, samotnou účast firmy na veletrhu a vyhodnocení její úspěšnosti, popis výstavního stánku a jednání se zákazníkem.
Vytvoření dotazníku orientovaného na účast firem na veletrzích a analýza údajů zjištěných z dotazníkového šetření.
Vyhodnocení a stanovení závěrů.
Zásady pro vypracování
Vypracování teoretické části se zaměřením na historii veletrhů a jejich význam, na důležitost kvalitního firemního katalogu, přípravu a plánování veletrhu, samotnou účast firmy na veletrhu a vyhodnocení její úspěšnosti, popis výstavního stánku a jednání se zákazníkem.
Vytvoření dotazníku orientovaného na účast firem na veletrzích a analýza údajů zjištěných z dotazníkového šetření.
Vyhodnocení a stanovení závěrů.
Seznam doporučené literatury
ŠILHÁNOVÁ, R. Präsentationsfertigkeiten im deutschen Unternehmenspräsentation. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN: 978-80-7318-657-9.
ANDERS, F. Messe als Marketinginstrument. Norderstedt: Grin Verlag, 2009. ISBN: 978-3-640-34628-8.
PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Příbram: Professional Publishing, 2009. ISBN: 978-80-86946-2.
LEICHER, R. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada, 1994. ISBN: 80-7169-107-0.
Seznam doporučené literatury
ŠILHÁNOVÁ, R. Präsentationsfertigkeiten im deutschen Unternehmenspräsentation. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN: 978-80-7318-657-9.
ANDERS, F. Messe als Marketinginstrument. Norderstedt: Grin Verlag, 2009. ISBN: 978-3-640-34628-8.
PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Příbram: Professional Publishing, 2009. ISBN: 978-80-86946-2.
LEICHER, R. Prezentace na výstavách a veletrzích. Praha: Grada, 1994. ISBN: 80-7169-107-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího Bc. práce:
1. Sie haben festgestellt, dass die Messe das beste Präsentationsmittel der tschechischen Firmen ist. Gilt es auch bei kleineren Unternehmen? Wie können sich kleine Unternehmen präsentieren.
2. Welche Messe-Nachteile können Sie nennen?
- student zodpověděl uspokojivě.
Otázky oponenta Bc. práce:
1. Wie haben Sie Ihre 100 befragten Firmen rekrutiert?
2. Wie hat sich die Wirtschaftskrise auf das Messegeschäft in Tschechien ausgewirkt?
- student zodpověděl uspokojivě.