Diplomová práce je na tému : Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku HOPE. Jejím obsahem je koordinace podnikových činností ve vztahu k podnikovému plánování s důrazem úkolů marketingu v podniku.
Práce má tři části : teoretický model procesu plánování, analýza procesu plánování podniku, projekt - návrh soustavy podnikového plánování..
Marketing nesmí být chápan pouze jako propagace a výzkum trhu. Moderní podniky řídí své činnosti tak, aby zabezpečovali své cíle uspokojováním potřeb svých zákazníků. Efektivní marketingový plánovací systém je podporou k dosažení a podpoře konkurenční výhody podniku.
Anotace v angličtině
My extended essay has been written to following topic: Proposal of the marketing planning system. I tis about coordination all activities around company´s global with emphasis on marketing in the firm. The essay has three parts: teoretic model of marketing planning, analysis of the firm´s planning system, project - the proposal of the planning system.
Marketing is not only advertising and publicity asi t often represented in minds of many managers. Modern companies plan and coordinate all activities around the primary goals of satisfying customer needs. Efective marketing planning system help to attain and sustain a competitive advantage and achieve company objectives over time.
Klíčová slova
Kľúčové slová: algoritmus tvorby plánov, analýza, benchmarking, druhy plánov, hodnotenie variantov, proces tvorby plánov, kontrola plánov, plánovanie, riadenie, HOPE s.r.o.
Klíčová slova v angličtině
algorithm of strategy plan, analysis, benchmark, kinds of plan, assessment(rating of variant), process of planing, supervision ( check of plan), planning, management
Rozsah průvodní práce
91
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je na tému : Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku HOPE. Jejím obsahem je koordinace podnikových činností ve vztahu k podnikovému plánování s důrazem úkolů marketingu v podniku.
Práce má tři části : teoretický model procesu plánování, analýza procesu plánování podniku, projekt - návrh soustavy podnikového plánování..
Marketing nesmí být chápan pouze jako propagace a výzkum trhu. Moderní podniky řídí své činnosti tak, aby zabezpečovali své cíle uspokojováním potřeb svých zákazníků. Efektivní marketingový plánovací systém je podporou k dosažení a podpoře konkurenční výhody podniku.
Anotace v angličtině
My extended essay has been written to following topic: Proposal of the marketing planning system. I tis about coordination all activities around company´s global with emphasis on marketing in the firm. The essay has three parts: teoretic model of marketing planning, analysis of the firm´s planning system, project - the proposal of the planning system.
Marketing is not only advertising and publicity asi t often represented in minds of many managers. Modern companies plan and coordinate all activities around the primary goals of satisfying customer needs. Efective marketing planning system help to attain and sustain a competitive advantage and achieve company objectives over time.
Klíčová slova
Kľúčové slová: algoritmus tvorby plánov, analýza, benchmarking, druhy plánov, hodnotenie variantov, proces tvorby plánov, kontrola plánov, plánovanie, riadenie, HOPE s.r.o.
Klíčová slova v angličtině
algorithm of strategy plan, analysis, benchmark, kinds of plan, assessment(rating of variant), process of planing, supervision ( check of plan), planning, management
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte současný stav marketingového řízení a plánování ve firmě srovnávaním s teoretickým modelem kvalitního marketingového plánování.
Identifikujte problémy marketingového řízení a plánování a formulujte hypotézy jejeich řešení.
Vypracujte projekt systému marketingového plánování ve firmě stanovením cílů projektu, postupu inplementace systému a základních údajů časového plánování.
Navrhněte základní plánovací formuláře.
Vyhodnoťte náklady soustavy marketingového plánování, očekávané přínosy a rizika.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte současný stav marketingového řízení a plánování ve firmě srovnávaním s teoretickým modelem kvalitního marketingového plánování.
Identifikujte problémy marketingového řízení a plánování a formulujte hypotézy jejeich řešení.
Vypracujte projekt systému marketingového plánování ve firmě stanovením cílů projektu, postupu inplementace systému a základních údajů časového plánování.
Navrhněte základní plánovací formuláře.
Vyhodnoťte náklady soustavy marketingového plánování, očekávané přínosy a rizika.
Seznam doporučené literatury
Bureš, I.: Markeitngově řízená firma
Bureš, I.: Finanční řízení marketingových projektů
Glogar, A.: Strojopis přednášek k ˇpředmětu Marketingové plánování
Kotler, P.: Marketing. Management
Tomek,J.: Marketingová strategie podniku
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
Bureš, I.: Markeitngově řízená firma
Bureš, I.: Finanční řízení marketingových projektů
Glogar, A.: Strojopis přednášek k ˇpředmětu Marketingové plánování
Kotler, P.: Marketing. Management
Tomek,J.: Marketingová strategie podniku
další dle doporučení vedoucího diplomové práce