Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi exportu zboží, strojů a výrobních celků českých firem do Vietnamské socialistické republiky. Nejprve chci seznámit české exportéry s prostředím Vietnamu a jeho trhu, provést analýzu trhu a tu vyhodnotit. Na základě požadavků vietnamských podnikatelů ukázat oblasti a odvětví průmyslu, kde je možné vyvážet konkrétní stroje a výrobní celky. Svou práci uzavírám návodem, jak se chovat a jednat s vietnamskými obchodníky, neboť asijské národy přikládají etiketě při jednání a uzavírání smluv velký význam.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I deal with the possibilities of export goods machines equipment ofthe czech firms to the Vietnam Socialist Republic.
At the beginning I want to introduce the vietnamese environment and its market to the czech exporters, make the analysis of vietnamese market and evaluate it. According to demands of vietnamese businessmen I want to show certain branches of industry, which are suitable and convenient for export ofmachines and equipment.
In the end of my diploma thesis I give an instruction how to behave and negotiate with the vietnamese businessmen because asian nations attach the great importance to etiguette in negotiatin and concluding contracts.
Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi exportu zboží, strojů a výrobních celků českých firem do Vietnamské socialistické republiky. Nejprve chci seznámit české exportéry s prostředím Vietnamu a jeho trhu, provést analýzu trhu a tu vyhodnotit. Na základě požadavků vietnamských podnikatelů ukázat oblasti a odvětví průmyslu, kde je možné vyvážet konkrétní stroje a výrobní celky. Svou práci uzavírám návodem, jak se chovat a jednat s vietnamskými obchodníky, neboť asijské národy přikládají etiketě při jednání a uzavírání smluv velký význam.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I deal with the possibilities of export goods machines equipment ofthe czech firms to the Vietnam Socialist Republic.
At the beginning I want to introduce the vietnamese environment and its market to the czech exporters, make the analysis of vietnamese market and evaluate it. According to demands of vietnamese businessmen I want to show certain branches of industry, which are suitable and convenient for export ofmachines and equipment.
In the end of my diploma thesis I give an instruction how to behave and negotiate with the vietnamese businessmen because asian nations attach the great importance to etiguette in negotiatin and concluding contracts.
Zpracujte literární průzkum forem a prostředků využívaných v zahraničním obchodě.
Charakterizujte současný stav exportu vybraných produktů z České Republiky na vietnamský trh.
Proveďte kritickou analýzu získaných informací o možnostech vývozů na vietnamský trh.
Analýzou získané poznatky zhodnoťte a zpracujte ideový projekt vývozu českých výrobků na vietnamský trh.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární průzkum forem a prostředků využívaných v zahraničním obchodě.
Charakterizujte současný stav exportu vybraných produktů z České Republiky na vietnamský trh.
Proveďte kritickou analýzu získaných informací o možnostech vývozů na vietnamský trh.
Analýzou získané poznatky zhodnoťte a zpracujte ideový projekt vývozu českých výrobků na vietnamský trh.
Seznam doporučené literatury
1. LENKA PRAŽSKÁ-JIŘÍ JINDRA A KOL., obchodní podnikání retail managament. 1 vyd. Praha: Managament Press 1998-873s. ISBN 80-85943-48-4
2. MIROSLAVA ZAMYKALOVÁ, Mezinárodní obchodní jednání . 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2003 - 171 s. ; 21 cm ISBN 80-86419-28-2
3. ALOIS GLOGAR, Jak děláme marketing. 1 vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství-282s. ISBN 80-902235-4-0
4. N. GREGORY MANKY, Zásady ekonomie. 1 vyd. Praha : Grada Publishing 2000 768s. ISBN 80-7169-891-1
5. NOVÁČEK, V., PAVELKOVÁ, D., ŠUMBEROVÁ, P. Základy tržní ekonomiky. Zlín: Fakulta managamenf a ekonomiky VUT Brno 1997.ISBN 80-214-0919-3
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1. LENKA PRAŽSKÁ-JIŘÍ JINDRA A KOL., obchodní podnikání retail managament. 1 vyd. Praha: Managament Press 1998-873s. ISBN 80-85943-48-4
2. MIROSLAVA ZAMYKALOVÁ, Mezinárodní obchodní jednání . 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2003 - 171 s. ; 21 cm ISBN 80-86419-28-2
3. ALOIS GLOGAR, Jak děláme marketing. 1 vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství-282s. ISBN 80-902235-4-0
4. N. GREGORY MANKY, Zásady ekonomie. 1 vyd. Praha : Grada Publishing 2000 768s. ISBN 80-7169-891-1
5. NOVÁČEK, V., PAVELKOVÁ, D., ŠUMBEROVÁ, P. Základy tržní ekonomiky. Zlín: Fakulta managamenf a ekonomiky VUT Brno 1997.ISBN 80-214-0919-3
další dle doporučení vedoucího diplomové práce