Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí pojmu autoevaluace, možnými pří-stupy k ní a ukázkou postupu, jak ji lze provádět. Praktická část popisuje vývoj webové aplikace, která umožňuje vyplňování a hromadné vyhodnocování dotazníků souvisejících s autoevaluací.
Annotation in English
Theoretical part of the thesis deals definition of the concept of self-evaluation, the potential proach to her and shows the progress as it can be done. The practical part describes the development of a web application that allows you to fill out and mass evaluation question-naires related to self-evaluation.
Keywords
hodnocení, autoevaluace, webová aplikace
Keywords in English
evaluation, self-evaluation, web application
Length of the covering note
65 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí pojmu autoevaluace, možnými pří-stupy k ní a ukázkou postupu, jak ji lze provádět. Praktická část popisuje vývoj webové aplikace, která umožňuje vyplňování a hromadné vyhodnocování dotazníků souvisejících s autoevaluací.
Annotation in English
Theoretical part of the thesis deals definition of the concept of self-evaluation, the potential proach to her and shows the progress as it can be done. The practical part describes the development of a web application that allows you to fill out and mass evaluation question-naires related to self-evaluation.
Keywords
hodnocení, autoevaluace, webová aplikace
Keywords in English
evaluation, self-evaluation, web application
Research Plan
Vyhledání a zpracování odborné tematicky orientované literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti autoevaluace školy.
Příprava metodiky výzkumné části.
Posouzení dosavadního způsobu provádění autoevaluace na dané škole.
Vytvoření webové aplikace k autoevaluaci školy.
Research Plan
Vyhledání a zpracování odborné tematicky orientované literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti autoevaluace školy.
Příprava metodiky výzkumné části.
Posouzení dosavadního způsobu provádění autoevaluace na dané škole.
Vytvoření webové aplikace k autoevaluaci školy.
Recommended resources
PRŮCHA, Jan. Pedagogická evaluace: hodnocení vzdělávacích programů, procesů
a výsledků. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 166 s. ISBN 80-210-1333-8.
NEZVALOVÁ, Danuše. Kvalita ve škole. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. 111 s.
MACBEATH, John E; POL, Milan. Serena, aneb, Autoevaluace škol v Evropě. Žďár nad Sázavou: Fakta, 2006. 226 s. ISBN 80-902614-8-5.
JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální [online]. 1. vydání. Praha: ÚIV, Nakladatelství Tauris, 2008 [cit. 2010-11-14]. ISBN 978-80-87000-25-0.
JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola dvouletá [online]. Praha: VÚP Praha, 2009 [cit. 2010-11-14].
Recommended resources
PRŮCHA, Jan. Pedagogická evaluace: hodnocení vzdělávacích programů, procesů
a výsledků. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 166 s. ISBN 80-210-1333-8.
NEZVALOVÁ, Danuše. Kvalita ve škole. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. 111 s.
MACBEATH, John E; POL, Milan. Serena, aneb, Autoevaluace škol v Evropě. Žďár nad Sázavou: Fakta, 2006. 226 s. ISBN 80-902614-8-5.
JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální [online]. 1. vydání. Praha: ÚIV, Nakladatelství Tauris, 2008 [cit. 2010-11-14]. ISBN 978-80-87000-25-0.
JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola dvouletá [online]. Praha: VÚP Praha, 2009 [cit. 2010-11-14].
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucího:
V rámci teoretické části pojednává autor o možných přístupech škol k autoevaluaci. K této problematice se vztahují otázky k obhajobě.
1. Jaký z uvedených přístupů k autoevaluaci Vám nejvíce vyhovoval pro vytvoření webové aplikace.
2. Jaké přístupy používala škola před Vaším zpracováním.
Otázky oponenta:
Přispěl jste Vy sám, na základě studia odborné literatury, nějak k tvorbě, či změně položek v online hodnotícím nástroji, který výcházel, jak uvádíte, ze Záznamníku autoevaluace ...? Byl přínos ve Vaší práci i po této stránce? Má Váš evaluační nástroj i nějaké otevřené otázky, případně jaké?
Je možné využití této aplikace i pro jiné školy? Bude ji případně i jiným školám nabízet?
Zjistil jste ve své práci nějaké informace, které Vás skutečně překvapily?
Otázky oponenta a vedoucího byly adekvátně zodpovězeny v rámci obhajoby.