V bakalářské práci ?Další vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách? se snažím zjistit současný přístup učitelů ekonomických předmětů na středních školách k dalšímu vzdělávání. Práce je koncipována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o pojmu učitel, dalším vzděláváni učitelů, atd. V praktické části je zhodnocen dotazník, který se týká vybraných otázek z oblasti dalšího vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách. Na základě vyhodnocení jsem vypracovala doporučení.
Anotace v angličtině
The work "In-service education of teachers of economic subjects in secondary schools " the current approach of trying to find teachers of economy subjects at secondary schools, labeling requirements, controls to further education. The work is divided into two parts, the theoretical and practical. The theoretical part contains general information about the concept of a teacher, teacher training, etc. The practical part is evaluated questionnaire, which covers selected issues in the further education of teachers of business subjects in secondary schools. Based on the review, I made recommendations.
Klíčová slova
další vzdělávání učitelů, ekonomické předměty, střední škola
Klíčová slova v angličtině
teacher education, economic subjects, secondary school
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci ?Další vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách? se snažím zjistit současný přístup učitelů ekonomických předmětů na středních školách k dalšímu vzdělávání. Práce je koncipována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o pojmu učitel, dalším vzděláváni učitelů, atd. V praktické části je zhodnocen dotazník, který se týká vybraných otázek z oblasti dalšího vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách. Na základě vyhodnocení jsem vypracovala doporučení.
Anotace v angličtině
The work "In-service education of teachers of economic subjects in secondary schools " the current approach of trying to find teachers of economy subjects at secondary schools, labeling requirements, controls to further education. The work is divided into two parts, the theoretical and practical. The theoretical part contains general information about the concept of a teacher, teacher training, etc. The practical part is evaluated questionnaire, which covers selected issues in the further education of teachers of business subjects in secondary schools. Based on the review, I made recommendations.
Klíčová slova
další vzdělávání učitelů, ekonomické předměty, střední škola
Klíčová slova v angličtině
teacher education, economic subjects, secondary school
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odoborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti dalšího vzdělávání učitelů.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu v oblasti dalšího vzdělávání učitelů.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odoborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti dalšího vzdělávání učitelů.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu v oblasti dalšího vzdělávání učitelů.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
LAZAROVÁ, Bohumíra. Cesty dalšího vzdělávání učitelů. Brno : Paido, 2006. 230 s. ISBN 80-7315-114-6.
KOHNOVÁ, Jana. Další vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj. Vyd. 1. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004. 181 s.
KOHNOVÁ, J. A KOL. Další vzdělávání učitelů základních a středních škol jako prostředek transformace českého školství. Praha: PedF UK, 1995.
Seznam doporučené literatury
LAZAROVÁ, Bohumíra. Cesty dalšího vzdělávání učitelů. Brno : Paido, 2006. 230 s. ISBN 80-7315-114-6.
KOHNOVÁ, Jana. Další vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj. Vyd. 1. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004. 181 s.
KOHNOVÁ, J. A KOL. Další vzdělávání učitelů základních a středních škol jako prostředek transformace českého školství. Praha: PedF UK, 1995.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázka vedoucího: V čem spatřujete přínos realizovaného výzkumu? Pokuste se z analýzy dat vyvodit doporučení pro praxi.
Otázka oponenta: V jakém směru Vás obohatilo prostudování literatury uváděných zahraničních zdrojů? (PhDr. Včelařová)
Studentka dotazy zodpověděla adekvátně.