Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh - Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence a marketingový výzkum. Ze zjištěných poznatků je pak v závěru práce navržen projekt marketingové komunikace.
Annotation in English
This diploma thesis is focusing on a project creation of the newspaper publishers INFOSERVIS communication strategy in the course of implementation its services into Slovakia. The first part includes theoretical knowledge from the accessible literature involved in a marketing and marketing communication. The practical part of the thesis includes the analysis of the existing communication of the publisher, the analysis of the market and the competition and the market research. My work is concluded by the suggested project of marketing communication from the learned facts.
Keywords
Inzerce,noviny,marketing,marketingová komunikace,projekt,komunikační strategie, výzkum
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh - Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence a marketingový výzkum. Ze zjištěných poznatků je pak v závěru práce navržen projekt marketingové komunikace.
Annotation in English
This diploma thesis is focusing on a project creation of the newspaper publishers INFOSERVIS communication strategy in the course of implementation its services into Slovakia. The first part includes theoretical knowledge from the accessible literature involved in a marketing and marketing communication. The practical part of the thesis includes the analysis of the existing communication of the publisher, the analysis of the market and the competition and the market research. My work is concluded by the suggested project of marketing communication from the learned facts.
Keywords
Inzerce,noviny,marketing,marketingová komunikace,projekt,komunikační strategie, výzkum
Zpracujte dostupné literární prameny související s marketingovou komunikací jako součástí marketingového mixu. Soustřeďte se zejména na ty prvky komunikačního mixu, které budou použity v teoretické části práce.
Formulujte prvky marketingové komunikace, které vydavatel využívá na stávajícím trhu pro svůj produkt - inzertní noviny INFOSERVIS. Zhodnoťte jejich účinnost.
Proveďte formou výběrového šetření marketingový výzkum na novém trhu a zjistěte potřeby a očekávání potenciálních čtenářů novin INFOSERVIS včetně jejich názoru na konkurenční noviny.
Prověřte možnosti využití jednotlivých prvků marketingové komunikace na novém trhu, vhodných pro zavedení inzertních novin INFOSERVIS.
Zpracujte na základě marketingového výzkumu a dostupných prvků marketingové komunikace projekt komunikační strategie pro zavedení inzertních novin INFOSERVIS na nový trh.
Research Plan
Zpracujte dostupné literární prameny související s marketingovou komunikací jako součástí marketingového mixu. Soustřeďte se zejména na ty prvky komunikačního mixu, které budou použity v teoretické části práce.
Formulujte prvky marketingové komunikace, které vydavatel využívá na stávajícím trhu pro svůj produkt - inzertní noviny INFOSERVIS. Zhodnoťte jejich účinnost.
Proveďte formou výběrového šetření marketingový výzkum na novém trhu a zjistěte potřeby a očekávání potenciálních čtenářů novin INFOSERVIS včetně jejich názoru na konkurenční noviny.
Prověřte možnosti využití jednotlivých prvků marketingové komunikace na novém trhu, vhodných pro zavedení inzertních novin INFOSERVIS.
Zpracujte na základě marketingového výzkumu a dostupných prvků marketingové komunikace projekt komunikační strategie pro zavedení inzertních novin INFOSERVIS na nový trh.
Recommended resources
1) CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998.ISBN 80-7169-308-1
2) GERARD, J. T. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-997-7
3) HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D. a kol. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9
4) HRADISKÁ, E., LETOVANCOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. Zlín: FT VUT, 1999. ISBN 80-214-1421-9
5) KOTLER, P. Marketing – Management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Recommended resources
1) CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998.ISBN 80-7169-308-1
2) GERARD, J. T. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-997-7
3) HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D. a kol. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9
4) HRADISKÁ, E., LETOVANCOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. Zlín: FT VUT, 1999. ISBN 80-214-1421-9
5) KOTLER, P. Marketing – Management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce