Tato diplomová práce pojednává o tvorbě psychologie postavy. Ve stručnosti popisuje filmové teorie 20. století, které ovlivnily filmovou postavu. Předkládá způsoby tvorby postavy od scénáře k filmu. Zabývá se divákem a jeho spojením s postavou. A také analyzuje film Inception.
Anotace v angličtině
This Diploma work deals with creation of a movie character. It briefly refers about 20st century film theories, which influenced movie character. It advances ways how to create a movie character from scenario to movie. It deals with viewer and his connection to the movie. And it also analyses the movie Inception.
Faculty of Multimedia Communications, psychology of the character, viewer, scenario, direction, film, Inception, Chris Nolan, dreams
Rozsah průvodní práce
53s. (94 612)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě psychologie postavy. Ve stručnosti popisuje filmové teorie 20. století, které ovlivnily filmovou postavu. Předkládá způsoby tvorby postavy od scénáře k filmu. Zabývá se divákem a jeho spojením s postavou. A také analyzuje film Inception.
Anotace v angličtině
This Diploma work deals with creation of a movie character. It briefly refers about 20st century film theories, which influenced movie character. It advances ways how to create a movie character from scenario to movie. It deals with viewer and his connection to the movie. And it also analyses the movie Inception.
Faculty of Multimedia Communications, psychology of the character, viewer, scenario, direction, film, Inception, Chris Nolan, dreams
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Výstupní dílo předložte na 3 ks DVD ve formátu DVD-video a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište). Dále předejte 2 ks technického scénáře v kroužkové vazbě, 1 ks CD s technickým scénářem a dialogovou listinou (vše řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora diplomové práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Výstupní dílo předložte na 3 ks DVD ve formátu DVD-video a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište). Dále předejte 2 ks technického scénáře v kroužkové vazbě, 1 ks CD s technickým scénářem a dialogovou listinou (vše řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora diplomové práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Seznam doporučené literatury
VOSTRÝ, Jaroslav. Režie je umění. ISBN: 978-80-7331-148-3, vydala Akademie múzických umění v Praze, Praha 2009, 2. vydání, 276s
Film a divák: čtyři studie ze sociologie a psychologie filmu. Praha: Filmový ústav, 1967. 87 s.
ČAKRD, Michal. Typologie osobnosti: přátelé, milenci, manželé, dosplěí a děti. Vyd. 1 Praha: Management Press, 2004. 361s
SULLIVAN, J. John. Stanislavski and Freud
Seznam doporučené literatury
VOSTRÝ, Jaroslav. Režie je umění. ISBN: 978-80-7331-148-3, vydala Akademie múzických umění v Praze, Praha 2009, 2. vydání, 276s
Film a divák: čtyři studie ze sociologie a psychologie filmu. Praha: Filmový ústav, 1967. 87 s.
ČAKRD, Michal. Typologie osobnosti: přátelé, milenci, manželé, dosplěí a děti. Vyd. 1 Praha: Management Press, 2004. 361s
SULLIVAN, J. John. Stanislavski and Freud