Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis called "Marketing Strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding" is to describe marketing strategy formation in sevices whose specification results from an intangible character of each provided service. Then to carry out an analysis of ČSOB Insurance current company strategy by means of marketing mix tools and to put forward appropriate changes or recommendations which could help the company to fulfil its set visions.
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis called "Marketing Strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding" is to describe marketing strategy formation in sevices whose specification results from an intangible character of each provided service. Then to carry out an analysis of ČSOB Insurance current company strategy by means of marketing mix tools and to put forward appropriate changes or recommendations which could help the company to fulfil its set visions.
Zpracujte teoretické poznatky zabývající se problematikou marketingu služeb.
Charakterizujte ČSOB Pojišťovnu, a.s., člena holdingu ČSOB a proveďte její SWOT analýzu.
Anylyzujte stávající marketingovou strategii ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB.
Navrhněte marketingovou strategii ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB na nejbližší období včetně praktických doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky zabývající se problematikou marketingu služeb.
Charakterizujte ČSOB Pojišťovnu, a.s., člena holdingu ČSOB a proveďte její SWOT analýzu.
Anylyzujte stávající marketingovou strategii ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB.
Navrhněte marketingovou strategii ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB na nejbližší období včetně praktických doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] ČEJKOVÁ, V., ŠEDOVÁ, J., ČAPKOVÁ, D. Pojišťovnictví .1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2001. ISBN 80-210-2574-8
[2] HESKETT, J. L., SASSER, W. E. Služby - cesta k úspěchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85605-36-8
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozš. a aktual. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0
[5] KOTLER, P. Marketing, Management. 2.vyd. Praha: GRADA Publishing, 1998. ISBN 80-85605-08-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
[1] ČEJKOVÁ, V., ŠEDOVÁ, J., ČAPKOVÁ, D. Pojišťovnictví .1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2001. ISBN 80-210-2574-8
[2] HESKETT, J. L., SASSER, W. E. Služby - cesta k úspěchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85605-36-8
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozš. a aktual. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0
[5] KOTLER, P. Marketing, Management. 2.vyd. Praha: GRADA Publishing, 1998. ISBN 80-85605-08-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce