Cílem práce je zavedení nové úrovně CRM tzn. komunikace se zákazníky ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. Firma se zabývá výrobou materiálů pro povrchovou úpravu průmyslových podlah a ocelových konstrukcí, včetně jejich aplikace na stavbách. V teoretické části jsou rozebrány soudobé teoretické prameny z oblasti komunikace se zákazníky. V analytické části je provedeno nové rozdělení zákazníků podle zvolených kritérií a jejich roztřídění do skupin. Projekt obsahuje návrh postupu komunikace s každou ze tří nově ustavených skupin.
Anotace v angličtině
The main target of this thesis is an introduction of new CRM level. It means the communication with customers in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. The company deals with the production of materials for surface treatment of insdustrial floors and steel constructions, including the application of the material. The theoretical part of the thesis analyses curent theoretical sources from the area of communication with customers. The analytical part follows the new division of customers according chosen criteria and their classification into groups. The project contains a proposal of communication method with each of the three newly set groups.
Cílem práce je zavedení nové úrovně CRM tzn. komunikace se zákazníky ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. Firma se zabývá výrobou materiálů pro povrchovou úpravu průmyslových podlah a ocelových konstrukcí, včetně jejich aplikace na stavbách. V teoretické části jsou rozebrány soudobé teoretické prameny z oblasti komunikace se zákazníky. V analytické části je provedeno nové rozdělení zákazníků podle zvolených kritérií a jejich roztřídění do skupin. Projekt obsahuje návrh postupu komunikace s každou ze tří nově ustavených skupin.
Anotace v angličtině
The main target of this thesis is an introduction of new CRM level. It means the communication with customers in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. The company deals with the production of materials for surface treatment of insdustrial floors and steel constructions, including the application of the material. The theoretical part of the thesis analyses curent theoretical sources from the area of communication with customers. The analytical part follows the new division of customers according chosen criteria and their classification into groups. The project contains a proposal of communication method with each of the three newly set groups.
Vysvětlete základní principy systému CRM a formulujte možnosti jeho využití ve stavebnictví.
Proveďte analýzu postavení společnosti Průmyslové podlahy Plaček, a.s. na stavebním trhu a úrovně její komunikace se zákazníky.
Na základě analýzy stávající komunikace se zákazníky charakterizujte měřítka nové dimenze systému CRM.
Zpracujte projekt zavádění jednotlivých částí systému CRM do informačního systému společnosti Průmyslové podlahy Plaček, a.s.
Upozorněte na kritická místa při implementaci CRM a způsoby jejich řešení.
Zásady pro vypracování
Vysvětlete základní principy systému CRM a formulujte možnosti jeho využití ve stavebnictví.
Proveďte analýzu postavení společnosti Průmyslové podlahy Plaček, a.s. na stavebním trhu a úrovně její komunikace se zákazníky.
Na základě analýzy stávající komunikace se zákazníky charakterizujte měřítka nové dimenze systému CRM.
Zpracujte projekt zavádění jednotlivých částí systému CRM do informačního systému společnosti Průmyslové podlahy Plaček, a.s.
Upozorněte na kritická místa při implementaci CRM a způsoby jejich řešení.
Seznam doporučené literatury
Burnett, K: Klíčoví zákazníci a péče o ně, Brno, Computer press, 2002, ISBN 80-7226-655-1
Wessling, H. : Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Praha, Grada Publishing , 2003, ISBN 80-7079-394-5
Dohnal, J. : Řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 2002, ISBN 80-247-0401-3
Pleskač, J. , Soukup, L. : Marketing ve stavebnictví, Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0052-2
Bureš, I., Řehulka, .P.: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, Praha, Management press, 2001, ISBN 80-7261-056-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
Burnett, K: Klíčoví zákazníci a péče o ně, Brno, Computer press, 2002, ISBN 80-7226-655-1
Wessling, H. : Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Praha, Grada Publishing , 2003, ISBN 80-7079-394-5
Dohnal, J. : Řízení vztahů se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 2002, ISBN 80-247-0401-3
Pleskač, J. , Soukup, L. : Marketing ve stavebnictví, Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0052-2
Bureš, I., Řehulka, .P.: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, Praha, Management press, 2001, ISBN 80-7261-056-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce