Bakalářská práce se zbývá komunikačními aktivitami multikina GOLDEN APPLE CINEMA, a. s. Teoretická část stanovuje teoretickou základnu pro dané téma (marketing, marketingové komunikace, komunikační mix, a další). V praktické části se věnuji analýze protokolů z kontrol projekce, přehledu návštěvností a tržeb. V závěru uvádím návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This work is about communication activities of multiplex cinema GOLDEN APPLE CINEMA, a. s. Theoretical part talks about theoretic sources and themes (market-ing, marketing communications, communication mix, etc.) In Practical part attention is paid on protocols from screenings controls, summary of visits and incomes. Finally I offer some improvement proposals based on analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketing služeb, strategické plánování, marketingový výzkum, nákupní chování, komunikační mix, GOLDEN APPLE CINEMA.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communications, Services Communication, Strategic Planning, Market-ing Research, Purchase Behavior, Communication Mix, GOLDEN APPLE CINEMA.
Rozsah průvodní práce
71 s. (70 562 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zbývá komunikačními aktivitami multikina GOLDEN APPLE CINEMA, a. s. Teoretická část stanovuje teoretickou základnu pro dané téma (marketing, marketingové komunikace, komunikační mix, a další). V praktické části se věnuji analýze protokolů z kontrol projekce, přehledu návštěvností a tržeb. V závěru uvádím návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This work is about communication activities of multiplex cinema GOLDEN APPLE CINEMA, a. s. Theoretical part talks about theoretic sources and themes (market-ing, marketing communications, communication mix, etc.) In Practical part attention is paid on protocols from screenings controls, summary of visits and incomes. Finally I offer some improvement proposals based on analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketing služeb, strategické plánování, marketingový výzkum, nákupní chování, komunikační mix, GOLDEN APPLE CINEMA.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communications, Services Communication, Strategic Planning, Market-ing Research, Purchase Behavior, Communication Mix, GOLDEN APPLE CINEMA.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte teoretickou základnu daného tématu, proveďte rešerši dostupných zdrojů, proveďte syntézu poznatků. Věnujte se nástrojům propagace specifických a využitelných pro marketingové komunikace multikina.
2. Definujte metody práce, stanovte hypotézy a stanovte cíle.
3. Charakterizujte Golden Apple Cinema, věnujte se blíže analýze přehledu tržeb za stanovené období v kontextu s ostatními multikiny v České republice.
4. Stanovte možná témata marketingových komunikací k řešení v rámci multikina analýzou protokolů z kontroly projekce a navrhněte jejich možná řešení.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte teoretickou základnu daného tématu, proveďte rešerši dostupných zdrojů, proveďte syntézu poznatků. Věnujte se nástrojům propagace specifických a využitelných pro marketingové komunikace multikina.
2. Definujte metody práce, stanovte hypotézy a stanovte cíle.
3. Charakterizujte Golden Apple Cinema, věnujte se blíže analýze přehledu tržeb za stanovené období v kontextu s ostatními multikiny v České republice.
4. Stanovte možná témata marketingových komunikací k řešení v rámci multikina analýzou protokolů z kontroly projekce a navrhněte jejich možná řešení.
Seznam doporučené literatury
Stuchlík, P., Pegner, M., Dvořáček, M. Marketing a reklama na internetu. null. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-630-7.
Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
Svoboda, PhDr. Václav. Public relations moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0564-8.
doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc. Komunikační dovednosti v praxi. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 978-80-247-2339-6.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-176-2.
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1.
DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management podle IPMA.. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 80-247-2848-3.
Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong. Moderní marketing 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 8024715457.
Andi Stein, Beth Bingham Evans. An Introduction to the Entertainment Industry. New York : Peter Lang Publishing, 2009. ISBN 978-1-4331-0431-4.
Seznam doporučené literatury
Stuchlík, P., Pegner, M., Dvořáček, M. Marketing a reklama na internetu. null. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-630-7.
Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing Strategie a trendy. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
Svoboda, PhDr. Václav. Public relations moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0564-8.
doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc. Komunikační dovednosti v praxi. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 978-80-247-2339-6.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-176-2.
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1.
DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management podle IPMA.. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 80-247-2848-3.
Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong. Moderní marketing 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 8024715457.
Andi Stein, Beth Bingham Evans. An Introduction to the Entertainment Industry. New York : Peter Lang Publishing, 2009. ISBN 978-1-4331-0431-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1. GAC je dle informací vedení GAC jediným multikinem, které je 100% vlastněno pouze českými vlastníky. - Jak vidíte situaci do budoucna?(Gottlichova, ot. dle posudku)
Student nedokázal plně odpovědět na položenou otázku.
2. Myslíte si, že se nově připravovaná služba, kterou je placení lístků přes mobilního operátora, nějak výrazně odrazí v návštěvnosti multikina? (Gottlichova, ot. dle posudku)
Student odpověděl na položenou otázku, popsal situaci u všech českých operátorů.
3. V rámci doporučení směřujících ke zlepšení komunikačních aktivit doporučujete: Dbát na vzdělávání personálu v oblasti komunikace se zákazníkem. Jak si představujete realizaci tohoto bodu? (Gottlichova, ot. dle posudku)
Student ne zcela plně odpověděl na položenou otázku a popsal návrhy.
Celková prezentace studenta byla nepřesvědčivá, a proto se komise rozhodla snížit známku.