Bakalárska práca pojednáva o efektivite nástrojov podpory predaja a špeciálne o vernost-ných programoch. V teoretickej časti je uvedený prehľad o nástrojoch podpory predaja vsadený do kontextu integrovanej marketingovej komunikácie. V praktickej časti sa práca venuje rôznym pohľadom na vernostné programy, ich fungovanie, efektivitu a prináša pohľad spotrebiteľov v Českej a Slovenskej republike na vernostné programy a ich postoj k poskytovaniu súkromných údajov maloobchodníkom.
Annotation in English
The bachelor thesis discusses effectivity of sales promotion tools, especially loyalty pro-grammes. In theoretical part, an overview on sales promotion in context of integrated marketing communication is provided. In practical part, the thesis brings different opinions from different perspectives on loyalty programmes, their functioning, effectivity and brings a view from Slovak and Czech consumers on loyalty programmes and their attitude to providing personal data to retailers.
Bakalárska práca pojednáva o efektivite nástrojov podpory predaja a špeciálne o vernost-ných programoch. V teoretickej časti je uvedený prehľad o nástrojoch podpory predaja vsadený do kontextu integrovanej marketingovej komunikácie. V praktickej časti sa práca venuje rôznym pohľadom na vernostné programy, ich fungovanie, efektivitu a prináša pohľad spotrebiteľov v Českej a Slovenskej republike na vernostné programy a ich postoj k poskytovaniu súkromných údajov maloobchodníkom.
Annotation in English
The bachelor thesis discusses effectivity of sales promotion tools, especially loyalty pro-grammes. In theoretical part, an overview on sales promotion in context of integrated marketing communication is provided. In practical part, the thesis brings different opinions from different perspectives on loyalty programmes, their functioning, effectivity and brings a view from Slovak and Czech consumers on loyalty programmes and their attitude to providing personal data to retailers.
1. Zpracujte teoretickou základnu práce v oblasti podpory prodeje v maloobchodu.
2. Prozkoumejte současné výhody a nevýhody plynoucí z využívání klubových karet.
3. Prozkoumejte výhody a nevýhody plynoucí z využívání klubových karet vnímané spotřebitelem.
4. Zjištěné poznatky konfrontujte.
Research Plan
1. Zpracujte teoretickou základnu práce v oblasti podpory prodeje v maloobchodu.
2. Prozkoumejte současné výhody a nevýhody plynoucí z využívání klubových karet.
3. Prozkoumejte výhody a nevýhody plynoucí z využívání klubových karet vnímané spotřebitelem.
4. Zjištěné poznatky konfrontujte.
Recommended resources
Dowling, Grahame R. a Uncles, Mark. Do Customer Loyalty Programs Really Work? Sloan Management Review. 38, 1997, 4, s. 71-82.
Humby, Clive, Hunt, Terry a Phillips, Tim. Scoring points : How Tesco is winning customer loyalty. London : Kogan Page, 2003. s. 276. ISBN 074943578X.
Uncles, Mark D., Dowling, Grahame R. a Hammond, Kathy. Customer loyalty and customer loyalty programs. Journal of Consumer Marketing. 20, 2003, 4, s. 294 - 316.
Pelsmacker, Patrick de, Geuens, Maggie a Bergh, Joeri van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. s. 581. ISBN 80-247-0254-1.
Pelsmacker, Patrik de, Geuenes, Maggie a Bergh, Joeri van den. Marketing communication: a European perspective. 3. vyd. New York : Prentice Hall, 2007. s. 610. ISBN 978-0-273-70693-9.
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. s. 602. ISBN 8071699977.
Recommended resources
Dowling, Grahame R. a Uncles, Mark. Do Customer Loyalty Programs Really Work? Sloan Management Review. 38, 1997, 4, s. 71-82.
Humby, Clive, Hunt, Terry a Phillips, Tim. Scoring points : How Tesco is winning customer loyalty. London : Kogan Page, 2003. s. 276. ISBN 074943578X.
Uncles, Mark D., Dowling, Grahame R. a Hammond, Kathy. Customer loyalty and customer loyalty programs. Journal of Consumer Marketing. 20, 2003, 4, s. 294 - 316.
Pelsmacker, Patrick de, Geuens, Maggie a Bergh, Joeri van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. s. 581. ISBN 80-247-0254-1.
Pelsmacker, Patrik de, Geuenes, Maggie a Bergh, Joeri van den. Marketing communication: a European perspective. 3. vyd. New York : Prentice Hall, 2007. s. 610. ISBN 978-0-273-70693-9.
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. s. 602. ISBN 8071699977.
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (Mgr. Kubíčková):
1. V teoretické části uvádíte, že využívání nástroje podpory prodeje vyžaduje aktivní zapojení cílové skupiny. Myslíte si, že čeští/slovenští spotřebitelé jsou ochotni se v dostatečné míře aktivně zapojit do nabízených věrnostních programů? Pokud máte bližší informace o situaci v zahraničí, můžete srovnat současný stav v ČR/SR s jinými národy?
2. Vyskytl se ve vyhodnocení některých otázek Vašeho výzkumu výrazný rozdíl v postojích mužů a žen? Lze říci, zdali je některé pohlaví náchylnější ke členství ve věrnostních programech a aktivnímu využívání jejich nabídek?
3. V praktické části popisujete výhody plynoucí ze situace, kdy je obchodník schopen odhadnout životní styl, zvyky, zájmy apod. z informací, které o zákazníkovi získá. Myslíte si, že v ČR/SR je efektivně využíván potenciál těchto informací?
Odpovědi: Studentka plně zodpověděla stanovené otázka, první otázka byla zodpovězena velmi povrchně.
Diskuze k práci (doc. Vysekalová): upozorňuje na formulace otázek v dotazníku.