Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat projekt Optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu. Práce je rozdělena na čtyři základní části.
První část práce, teoretická, je tvořena literární základnou managementu kvality. V druhé části diplomové práce je představena firma SVITAP J.H.J. spol. s r. o. se zaměřením na provoz FVKG Filtry. Třetí část práce obsahuje analytické zhodnocení současného stavu provozu FVKG Filtry založené na zákaznickém auditu. Ve čtvrté části práce je zpracován Projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu. Projektová část obsahuje také verifikaci navržených řešení a zhodnocení nákladů a přínosů jednotlivých opatření.
Anotace v angličtině
The main aim of my Master thesis was work up the Optimalization project of operating organization based on the customer audit.
This work is diveded into four main parts. The first theoretical part of my Master thesis contains the fundamentary literary base of management quality. In the second part is introduced the firm SVITAP J.H.J. Ltd. with the basic sight of the operating FVKG Filters. In the third part is worked up the analyses of the present situation at the operating FVKG Filters based on the customer audit. In the fourth part of this Master thesis is worked up the Optimalization project of operating organization based on the customer audit. The project part includes the verification of suggest solving and the evaluation of costs and revenues of each action.
Klíčová slova
ISO, řízení jakosti, jakost, audit, řízení organizace
Klíčová slova v angličtině
ISO, quality management, audit, quality, organization control
Rozsah průvodní práce
54 s. , 27 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat projekt Optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu. Práce je rozdělena na čtyři základní části.
První část práce, teoretická, je tvořena literární základnou managementu kvality. V druhé části diplomové práce je představena firma SVITAP J.H.J. spol. s r. o. se zaměřením na provoz FVKG Filtry. Třetí část práce obsahuje analytické zhodnocení současného stavu provozu FVKG Filtry založené na zákaznickém auditu. Ve čtvrté části práce je zpracován Projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu. Projektová část obsahuje také verifikaci navržených řešení a zhodnocení nákladů a přínosů jednotlivých opatření.
Anotace v angličtině
The main aim of my Master thesis was work up the Optimalization project of operating organization based on the customer audit.
This work is diveded into four main parts. The first theoretical part of my Master thesis contains the fundamentary literary base of management quality. In the second part is introduced the firm SVITAP J.H.J. Ltd. with the basic sight of the operating FVKG Filters. In the third part is worked up the analyses of the present situation at the operating FVKG Filters based on the customer audit. In the fourth part of this Master thesis is worked up the Optimalization project of operating organization based on the customer audit. The project part includes the verification of suggest solving and the evaluation of costs and revenues of each action.
Klíčová slova
ISO, řízení jakosti, jakost, audit, řízení organizace
Klíčová slova v angličtině
ISO, quality management, audit, quality, organization control
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši teoretických poznatků zabývajících se systémy managementu jakosti.
Analyzujte současný stav podniku na základě zákaznického auditu.
Navrhněte projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu.
Prezentujte a zdůvodněte efektivnost daného projektového řešení spolu se závěrečným doporučením pro organizaci.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši teoretických poznatků zabývajících se systémy managementu jakosti.
Analyzujte současný stav podniku na základě zákaznického auditu.
Navrhněte projekt optimalizace řízení organizace na základě zákaznického auditu.
Prezentujte a zdůvodněte efektivnost daného projektového řešení spolu se závěrečným doporučením pro organizaci.
Seznam doporučené literatury
[1] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 1. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[2] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 2. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[3] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 3. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[4] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 4. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[5] ČSN EN ISO 9000 Systémy managementu jakosti - Základy, zásady a slovník. ČNI, Praha 2001. ICS 01.040.03
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
[1] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 1. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[2] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 2. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[3] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 3. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[4] FIALA, A., Management jakosti s podporou norem ISO 9000:2000, svazek 4. Verlag Dashőfer, Praha 2004. ISBN 80-86229-19-X
[5] ČSN EN ISO 9000 Systémy managementu jakosti - Základy, zásady a slovník. ČNI, Praha 2001. ICS 01.040.03
další dle doporučení vedoucího diplomové práce