Význam brněnského výstaviště je nepopiratelný, a to nejen pro marketing firem, které se na něm v celé řadě veletrhů prezentují, ale zejména pro chod města tak, jak ho můžeme v současné době pozorovat. Na zdejší veletrhy je navázána celá řada sekundárních služeb, ať se jedná o ubytovací, stravovací či dopravní, které živí tisíce lidí, jenž na výstavišti možná nikdy ani nebyly.
Anotace v angličtině
The importace of fairground in Brno city is undeniable, and not only for the companies marketing, which is here presented on many occasions, but mostly for the city?s functio-ning, as we can see it everyday. Whole set of secondary services is connected to the fair-ground, accomodation services, catering establishments or travel services, which are sup-porting thousand of people around, who maybe have never been there.
Význam brněnského výstaviště je nepopiratelný, a to nejen pro marketing firem, které se na něm v celé řadě veletrhů prezentují, ale zejména pro chod města tak, jak ho můžeme v současné době pozorovat. Na zdejší veletrhy je navázána celá řada sekundárních služeb, ať se jedná o ubytovací, stravovací či dopravní, které živí tisíce lidí, jenž na výstavišti možná nikdy ani nebyly.
Anotace v angličtině
The importace of fairground in Brno city is undeniable, and not only for the companies marketing, which is here presented on many occasions, but mostly for the city?s functio-ning, as we can see it everyday. Whole set of secondary services is connected to the fair-ground, accomodation services, catering establishments or travel services, which are sup-porting thousand of people around, who maybe have never been there.
1. Zpracujte literární rešerši k tématu současného stavu výstavnictví a veletržnictví, zohledněte výhody a nevýhody pro zúčastněné subjekty, zdůrazněte aspekt marketingových komunikací.
2. Stanovte metody, cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte BVV. Na základě primárních šetření a sběru sekundárních dat analyzujte efektivitu veletržní propagace vybraných vystavovatelů.
4. Formulujte závěry a doporučení, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu současného stavu výstavnictví a veletržnictví, zohledněte výhody a nevýhody pro zúčastněné subjekty, zdůrazněte aspekt marketingových komunikací.
2. Stanovte metody, cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte BVV. Na základě primárních šetření a sběru sekundárních dat analyzujte efektivitu veletržní propagace vybraných vystavovatelů.
4. Formulujte závěry a doporučení, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Pavlů, D., Veletrhy a výstavy, kultura, propagace, multimedia, marketing, Professional Publishing, 2009, ISBN 978-80-86946-38-2
Vysekalová, D., Hrubalová, M., Girgašová, J., Veletrhy a výstavy, efektivní prezentace pro úspěšný prodej, Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0894-9
Svoboda, V., Foret, M., Kolářová, K., Zumrová, L., Vystavujeme na veletrhu, jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle, Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-645-4
Kotler, P., Marketing a management, Grada, 2007, ISBN 80-247-1359-4
Seznam doporučené literatury
Pavlů, D., Veletrhy a výstavy, kultura, propagace, multimedia, marketing, Professional Publishing, 2009, ISBN 978-80-86946-38-2
Vysekalová, D., Hrubalová, M., Girgašová, J., Veletrhy a výstavy, efektivní prezentace pro úspěšný prodej, Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0894-9
Svoboda, V., Foret, M., Kolářová, K., Zumrová, L., Vystavujeme na veletrhu, jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle, Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-645-4
Kotler, P., Marketing a management, Grada, 2007, ISBN 80-247-1359-4
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
1. V minulosti v České republice existovaly dva servery virtuálních veletrhů, www.veletrh.info a www.e-veletrh.cz. Žádný z těchto serverů již není v současné době v provozu. Myslíte si, že mohou mít on-line virtuální veletrhy budoucnost? Jak by se případně dal propojit on-line veletrh s veletrhem v klasickém formátu?
odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku, .
2. Vinařství je v podstatě prestižní záležitost, mohl byste definovat, kdo je typická cílová skupina veletrhu Vinex? V jakém poměru a proč je podle Vás očekávána ze strany vystavovatelů návštěvnost cílových skupin?
odpověď: Student částečně odpověděl na položenou otázku, uvedl cílové skupiny daného veletrhu.
3. Jistě se shodneme, že medializace veletrhu je poměrně významnou složkou případné prestižní image veletrhu. Mohl byste ve stručnosti navrhnout, jakými prostředky nejlépe komunikovat, aby byla zachována prestiž veletrhu a přitom se kýžená cílová skupina veletrhu zúčastnila?
odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
doplňující otázka:
Otázka k první hypotéze stanovené v BP - na základě čeho byla hypotéza stanovena? (Jurášková, Ph. D.)
odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku, uvedl zdroj ze kterého čerpal pro stanovení své hypotézy.
Nebyly položeny doplňující otázky.