Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací neziskových organizací.
Praktická část se zaměřuje na obecné představení občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice a jeho komunikační aktivity, dále na kurz iCan a specifika jeho marketingo-vého přístupu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries to define the specifics of marketing communication of non-profit organizations.
The practical part focuses on the introduction of the civil organization Prázdninová škola Lipnice and its communication activities, after which it focuses on the course iCan and the specifics of its marketing approach.
Marketing mix, communication mix, non-profit organizations, Prázdninová škola Lipnice, experiential pedagogy, iCan.
Rozsah průvodní práce
55 s., obrazové přílohy 15 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací neziskových organizací.
Praktická část se zaměřuje na obecné představení občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice a jeho komunikační aktivity, dále na kurz iCan a specifika jeho marketingo-vého přístupu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries to define the specifics of marketing communication of non-profit organizations.
The practical part focuses on the introduction of the civil organization Prázdninová škola Lipnice and its communication activities, after which it focuses on the course iCan and the specifics of its marketing approach.
Marketing mix, communication mix, non-profit organizations, Prázdninová škola Lipnice, experiential pedagogy, iCan.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné literární prameny a zdroje z oblasti marketingových komunikací se zaměřením na specifika nekomerční sféry. Formulujte teoretická východiska pro analýzu současné komunikační strategie občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice.
2. Definujte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Specifikujte občanské sdružení Prázdninová škola Lipnice se zaměřením na historii, poslání, aktivity a proveďte analýzu současné komunikační strategie vybraného kurzu vzhledem k dané cílové skupině.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, proveďte verifikaci pracovních hypotéz, vyvoďte závěry a případně navrhněte možná zlepšení současného stavu komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné literární prameny a zdroje z oblasti marketingových komunikací se zaměřením na specifika nekomerční sféry. Formulujte teoretická východiska pro analýzu současné komunikační strategie občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice.
2. Definujte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy.
3. Specifikujte občanské sdružení Prázdninová škola Lipnice se zaměřením na historii, poslání, aktivity a proveďte analýzu současné komunikační strategie vybraného kurzu vzhledem k dané cílové skupině.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, proveďte verifikaci pracovních hypotéz, vyvoďte závěry a případně navrhněte možná zlepšení současného stavu komunikace.
Seznam doporučené literatury
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 3., upr. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
ŠEDIVÝ, Marek; MEDLÍKOVÁ, Olga. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3.
BOUKAL, Petr. Nestátní neziskové organizace : (teorie a praxe). Vyd. 1. V Praze : Oeconomica, 2009. 303 s. ISBN 978-80-245-1650-9.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 155 s. ISBN 8073184362.
HANNAGAN, Tim; NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
Seznam doporučené literatury
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 3., upr. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
ŠEDIVÝ, Marek; MEDLÍKOVÁ, Olga. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3.
BOUKAL, Petr. Nestátní neziskové organizace : (teorie a praxe). Vyd. 1. V Praze : Oeconomica, 2009. 303 s. ISBN 978-80-245-1650-9.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 155 s. ISBN 8073184362.
HANNAGAN, Tim; NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1. Je vybraný kurz zaměřen pro nejširší veřejnost nebo jen pro účastníky, kteří už "vědí o co jde"? V druhém případě by totiž byla komunikace na poli úzce zaměřených mediálních toků pochopitelná. (Boušková, ot. dle posudku)
Studentka odpověděla na položenou otázku.
2. Uvažujete pro propagaci kurzu pouze o tiskových médiích a internetu. Proč neuvažujete o propagaci v rádiích nebo TV?(Boušková, ot. dle posudku)
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Kurz je zaměřen na změnu životního stylu, což je velmi široké téma. Z žádného propagačního materiálu vlastně není jasné, v čem má kurz pomoci (zhubnout?... získat kondici?...... vyřešit partnerskou krizi?.....). Navrhněte konkretizaci cílů kurzu pro zájemce z řad široké veřejnosti.(Boušková, ot. dle posudku)
Studentka ne zcela odpověděla na položenou otázku.