V teoretické části se bakalářská práce zabývá komunikačním mixem, především public relations, které je jeho součástí. Charakterizuje public relations a jeho jednotlivé nástroje a nové trendy.
Praktická část bakalářské práce je věnována analýze PR aktivit společnosti Obrazy na míru. Podrobně popisuje jednotlivé nástroje PR společnosti. Účinnost PR aktivit je prezentována na návštěvnosti webových stránek
.
Anotace v angličtině
In a theoretical part the bachelor thesis deals with a communication mix, especially with public relations which is its part. It characterizes public relations and particular PR tools and new trends.
The practical part of the thesis focuses on analysis of PR activities of the company Obrazy na míru. It describes particular PR tools of the company in detail. Effectiveness of PR activities is presented on website visits rate.
Klíčová slova
Public relations, sponzoring, Obrazy na míru, média relations, event marketing, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Public relations, sponsoring, Obrazy na míru, media relations, event marketing, websites
Rozsah průvodní práce
62 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části se bakalářská práce zabývá komunikačním mixem, především public relations, které je jeho součástí. Charakterizuje public relations a jeho jednotlivé nástroje a nové trendy.
Praktická část bakalářské práce je věnována analýze PR aktivit společnosti Obrazy na míru. Podrobně popisuje jednotlivé nástroje PR společnosti. Účinnost PR aktivit je prezentována na návštěvnosti webových stránek
.
Anotace v angličtině
In a theoretical part the bachelor thesis deals with a communication mix, especially with public relations which is its part. It characterizes public relations and particular PR tools and new trends.
The practical part of the thesis focuses on analysis of PR activities of the company Obrazy na míru. It describes particular PR tools of the company in detail. Effectiveness of PR activities is presented on website visits rate.
Klíčová slova
Public relations, sponzoring, Obrazy na míru, média relations, event marketing, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Public relations, sponsoring, Obrazy na míru, media relations, event marketing, websites
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na specifika Public relations. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu dostupných materiálů společnosti Obrazy na míru. Analyzujte PR aktivity společnosti. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Zhodnoťte úroveň PR a komunikaci společnosti, případně silné a slabé stránky.
3. Na základě výsledků analýzy současného stavu navrhněte možné změny v oblasti Public relations a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na specifika Public relations. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu dostupných materiálů společnosti Obrazy na míru. Analyzujte PR aktivity společnosti. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Zhodnoťte úroveň PR a komunikaci společnosti, případně silné a slabé stránky.
3. Na základě výsledků analýzy současného stavu navrhněte možné změny v oblasti Public relations a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V. Public relations ? moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. Počet stran 239, ISBN 80-24728-66-4.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, J. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2010. Počet stran 320, ISBN 80-24736-22-5.
POSPÍŠIL, P. Efektivní public relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press a.s., 2002. Počet stran 172, ISBN 80-7226-823-6.
KAŠÍK, M., KUNZ, V., ČERNÁ, J.: Public relations ? komunikace organizací. 1. vyd. Praha: VŠFS-EUPRESS, 2006. ISBN 80-86754-65-0
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. Počet stran 91, ISBN 978-80-7318-797-2.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V. Public relations ? moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. Počet stran 239, ISBN 80-24728-66-4.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, J. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2010. Počet stran 320, ISBN 80-24736-22-5.
POSPÍŠIL, P. Efektivní public relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press a.s., 2002. Počet stran 172, ISBN 80-7226-823-6.
KAŠÍK, M., KUNZ, V., ČERNÁ, J.: Public relations ? komunikace organizací. 1. vyd. Praha: VŠFS-EUPRESS, 2006. ISBN 80-86754-65-0
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. Počet stran 91, ISBN 978-80-7318-797-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny následující otázky (Svoboda, PhDr.):
1) Je správné nazývat event s PR zaměřením jako event marketing? Našla by studentka rozdíly mezi oběma typy eventů?
2) Proč považuje studentka krizovou komunikaci ONM za důležitou?
3) Jaká kritéria měření efektivnosti veletržní účasti ONM by studentka navrhovala do budoucnosti?
Studentka plně zodpověděla položené otázky.
Doplňující otázka (Kotyzová, PhDr.) - Co je východiskem pro Corporate identity dané společnosti? - Studentka při odpovědi neobhájila strukturu uvedenou v patřičné kapitole bakalářské práce.
Doplňující otázka (Navrátilová, Ph.D.) - Jak byl hodnocen potenciál využívání profilu na sociální síti Facebook a webových stránkách? Otázka plně zodpovězena.
Doplňující otázka (Štarchoň) - Nedevalvuje tento masový způsob výroby obrazů jejich uměleckou hodnotu? Otázka plně zodpovězena.