Téma této diplomové práce je projekt marketingové komunikace firmy Avex Trade, spol. s r.o. V teoretické části je podrobně rozebrána marketingová komunikace, marketing na mezipodnikových trzích a mezinárodní marketingová komunikace. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza marketingové komunikace v letech 2000 až 2004, SWOT analýza firmy i marketingové komunikace, interview a hodnocení organizace z pohledu zákazníků. Náplní projektové části jsou návrh marketingové komunikace, příprava realizace, finanční náklady na projekt a možná rizika a problémy při aplikaci projektu do praxe.
Anotace v angličtině
The theme of this Master thesis is Marketing communication project of Avex Trade, spol. s. r. o. In the theoretical part you can find what is marketing communication in detail, business to business marketing and international marketing communication. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of marketing communication since 2000 till 2004, SWOT analysis of company and marketing communication, interview and evaluation of organization from customer point of view. Project part contains proposal of marketing communication, preparation of realisation and possible risks and problems, which can occur by project application into practice.
Téma této diplomové práce je projekt marketingové komunikace firmy Avex Trade, spol. s r.o. V teoretické části je podrobně rozebrána marketingová komunikace, marketing na mezipodnikových trzích a mezinárodní marketingová komunikace. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza marketingové komunikace v letech 2000 až 2004, SWOT analýza firmy i marketingové komunikace, interview a hodnocení organizace z pohledu zákazníků. Náplní projektové části jsou návrh marketingové komunikace, příprava realizace, finanční náklady na projekt a možná rizika a problémy při aplikaci projektu do praxe.
Anotace v angličtině
The theme of this Master thesis is Marketing communication project of Avex Trade, spol. s. r. o. In the theoretical part you can find what is marketing communication in detail, business to business marketing and international marketing communication. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of marketing communication since 2000 till 2004, SWOT analysis of company and marketing communication, interview and evaluation of organization from customer point of view. Project part contains proposal of marketing communication, preparation of realisation and possible risks and problems, which can occur by project application into practice.
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace.
Charakterizujte podnik AVEX TRADE, spol. s r. o.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v uvedené společnosti.
Navrhněte projekt marketingové komunikace za účelem zvýšení povědomí o firmě na celosvětových trzích, pro udržení současných a získání nových zákazníků.
Uveďte možná rizika a problémy s aplikací projektu do praxe.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace.
Charakterizujte podnik AVEX TRADE, spol. s r. o.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v uvedené společnosti.
Navrhněte projekt marketingové komunikace za účelem zvýšení povědomí o firmě na celosvětových trzích, pro udržení současných a získání nových zákazníků.
Uveďte možná rizika a problémy s aplikací projektu do praxe.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. et al. Vystavujeme na veletrhu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 80-7226-645-4.
KOTLER, P. Marketing management. 9. přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
SCHULTZ, D. E. Moderní reklama umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
SVĚTLÍK, J.; SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: VOŠE Zlín, 1999.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. Dotisk 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
FORET, M. et al. Vystavujeme na veletrhu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 80-7226-645-4.
KOTLER, P. Marketing management. 9. přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
SCHULTZ, D. E. Moderní reklama umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
SVĚTLÍK, J.; SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: VOŠE Zlín, 1999.
NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. Dotisk 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce