Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy. Na nich se promítne potvr-zení či vyvrácení hypotéz a po následném zhodnocení je popsán návrh budoucího řešení.
Anotace v angličtině
This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are pointed out. Hypotheses are put forward to show to be true or not, and after further analysis, a detailed plan of action is suggested.
Klíčová slova
Word of mouth, virový marketing, mobilní marketing, community marketing, product seeding, evangelist marketing, augmentovaná realita, ambientní média, direct marketing, event marketing, guerillový marketing, product placement
Klíčová slova v angličtině
Word of mouth, Viral marketing, Mobile marketing, Community marketing, Product seeding, Evangelism marketing, Augmented reality, Ambient media, Direct marketing, Event marketing, Guerrilla marketing, Product placement
Rozsah průvodní práce
61 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o nových trendech v marketingu a jejich využití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje konkrétnímu předsta-vení jednotlivých nových forem marketingové komunikace, jejich přínosu a aplikaci v marketingových kampaních. V praktické části jsou uvedeny konkrétní příklady z praxe, ve kterých je poukázáno na vybrané nové marketingové trendy. Na nich se promítne potvr-zení či vyvrácení hypotéz a po následném zhodnocení je popsán návrh budoucího řešení.
Anotace v angličtině
This Bachelor Work is focused on new trends and their use in the marketing field. It con-sists of two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces new individual forms of marketing communication, their asset and application in marketing campaigns. Particular examples from practice are presented in the practical part, where the new individual marketing trends are pointed out. Hypotheses are put forward to show to be true or not, and after further analysis, a detailed plan of action is suggested.
Klíčová slova
Word of mouth, virový marketing, mobilní marketing, community marketing, product seeding, evangelist marketing, augmentovaná realita, ambientní média, direct marketing, event marketing, guerillový marketing, product placement
Klíčová slova v angličtině
Word of mouth, Viral marketing, Mobile marketing, Community marketing, Product seeding, Evangelism marketing, Augmented reality, Ambient media, Direct marketing, Event marketing, Guerrilla marketing, Product placement
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odpovídající literaturu a zdroje charakteristické pro nové trendy v marketingu a v marketingových komunikacích.
2. Formulujte cíle, hypotézy a metodologii k bakalářské práci.
3. Analyzujte vybrané případové studie a zhodnoťte je z pohledu přínosu pro zadavatele.
4. S využitím závěrečných analýz formulujte doporučení, zhodnoťte splnění cílů a hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odpovídající literaturu a zdroje charakteristické pro nové trendy v marketingu a v marketingových komunikacích.
2. Formulujte cíle, hypotézy a metodologii k bakalářské práci.
3. Analyzujte vybrané případové studie a zhodnoťte je z pohledu přínosu pro zadavatele.
4. S využitím závěrečných analýz formulujte doporučení, zhodnoťte splnění cílů a hypotéz.
Seznam doporučené literatury
HUGHES, Mark. Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
Seznam doporučené literatury
HUGHES, Mark. Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1. Jakým způsobem se dá hodnotit ROI u nových nástrojů komunikace, uveďte příklad. (Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně zodpověděla otázku.
2.Jaká rizika shledáváte v případě soutěží na podporu prodeje piva Pardál?(Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně zodpověděla otázku.
3.Definujte vztah mezi Českobudějovickým Budvarem a Pardálem, jaká situace vznikla v dané kategorii ve vzájemném vztahu těchto dvou značek piv?(Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně zodpověděla otázku.
Byla položena otázka na efektivní zpracování kom. kampaně zn. Bernard. (prof. Pavelka)
Studentka plně zodpověděla otázku.
Studentka měla velmi dobře připravenou obhajobu, plně reflektovala a odpovídala na položené otázky vedoucího a oponenta práce. Svojí prezentací a přístupem k obhajobě bylo komisí rozhodnuto o výsledném hodnocení A-výborně.