Tato práce je zaměřena na analýzu firmu JH Nábytek, s.r.o. Mým cílem je lépe pochopit možnosti této firmy, její cílovou skupinu a zjistit její postavení na trhu. Díky tomu bych chtěla navrhnout optimální řešení její komunikace směrem k zákazníkovi.
Rozbor se bude skládat z dotazníku, analýzy konkurence a analýzy sekundárních dat firmy.
Anotace v angličtině
This work is focused on making analysis for JH Nábytek company. My target is better un-derstand to possibilities of this company, target group of consumers and find its standing on the market. Because of that I would like to propose an optimal solution to company com-munication towards to consumer.
Analysis consists of questionnaire, competition analysis and derived data analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, analýza firmy, dotazník, cílová skupina spotřebitelů
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, company analysis, questionnaire, target group of consumers
Rozsah průvodní práce
62 s. (84 212 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na analýzu firmu JH Nábytek, s.r.o. Mým cílem je lépe pochopit možnosti této firmy, její cílovou skupinu a zjistit její postavení na trhu. Díky tomu bych chtěla navrhnout optimální řešení její komunikace směrem k zákazníkovi.
Rozbor se bude skládat z dotazníku, analýzy konkurence a analýzy sekundárních dat firmy.
Anotace v angličtině
This work is focused on making analysis for JH Nábytek company. My target is better un-derstand to possibilities of this company, target group of consumers and find its standing on the market. Because of that I would like to propose an optimal solution to company com-munication towards to consumer.
Analysis consists of questionnaire, competition analysis and derived data analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, analýza firmy, dotazník, cílová skupina spotřebitelů
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, company analysis, questionnaire, target group of consumers
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska o marketingu v oblasti designu a prodeje nábytku a možnostech analýz efektivity marketingových aktivit.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost JH Nábytek, s.r.o. a její dosavadní marketingové aktivity.
4. Na základě definovaných kritérií analyzujte postavení společnosti vzhledem k regionální konkurenci, k akceptaci trendů v oboru, za pomocí dotazníku mezi zákazníky apod.
5. Závěry dílčích analýz sestavte do SWOT a formulujte strategické návrhy a doporučení pro firmu. Verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska o marketingu v oblasti designu a prodeje nábytku a možnostech analýz efektivity marketingových aktivit.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost JH Nábytek, s.r.o. a její dosavadní marketingové aktivity.
4. Na základě definovaných kritérií analyzujte postavení společnosti vzhledem k regionální konkurenci, k akceptaci trendů v oboru, za pomocí dotazníku mezi zákazníky apod.
5. Závěry dílčích analýz sestavte do SWOT a formulujte strategické návrhy a doporučení pro firmu. Verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Foret Miroslav- Marketingový průzkum
Kanická Ludvika- Design nábytku v současném světě
Kotler Philip- Marketing management
Kozel Roman- Moderní marketingový výzkum
Vaštíková Miroslava- Marketing služeb: efektivně a moderně
Seznam doporučené literatury
Foret Miroslav- Marketingový průzkum
Kanická Ludvika- Design nábytku v současném světě
Kotler Philip- Marketing management
Kozel Roman- Moderní marketingový výzkum
Vaštíková Miroslava- Marketing služeb: efektivně a moderně
Přílohy volně vložené
1 dvd
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1. V práci uvádíte, že na základě odpovědí respondentů bylo přijato kritérium kvality v rámci Analýzy konkurence, že všeobecně nízká kvalita je u sedacích souprav pocházejících z Polska, Číny a často i ze Slovenské republiky a naopak tradovaná věhlasná kvalita u Itálie či Německa. Není to tak dávno, co i české výrobky stály, co se týká kvality) spíše v pozadí. Na základě předložených doporučení se ptám: Jde tedy spojit: následování světových trendů + česká výroba + "české" ceny + náročný zákazník? (Göttlichová, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Do příležitostí SWOT analýzy zařazujete: mladé vedení firmy - inovativní přístup. Přibližte.(Göttlichová, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Můžete mi přiblížit verifikaci první hypotézy na základě grafu č. 3?
Hypotéza č. 1: Při výběru sedací soupravy je pro zákazníka nejdůležitější design, cena a pohodlí. Tato hypotéza byla dle dotazníkového šetření ověřena jako platná přibližně na 66%.(Göttlichová, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.