Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.
Anotace v angličtině
Artvertising is the main theme of this thesis, which aims to define the term and setting a theoretical point which corresponds to the context of the time. It also provides specific insight into the history of the creators of advertising. The practical part includes a proposal to promote commercial project
Klíčová slova
Klíčová slova:
Umění, reklama, psychologie, branding, artvertising, nové trendy, estetika, Andy Warhol, Charles Saatchi, Red Bull.
Klíčová slova v angličtině
Art, advertising, psychology, branding, artvertising, new trends, aesthetics, Andy Warhol, Charles Saatchi, Red Bull.
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.
Anotace v angličtině
Artvertising is the main theme of this thesis, which aims to define the term and setting a theoretical point which corresponds to the context of the time. It also provides specific insight into the history of the creators of advertising. The practical part includes a proposal to promote commercial project
Klíčová slova
Klíčová slova:
Umění, reklama, psychologie, branding, artvertising, nové trendy, estetika, Andy Warhol, Charles Saatchi, Red Bull.
Klíčová slova v angličtině
Art, advertising, psychology, branding, artvertising, new trends, aesthetics, Andy Warhol, Charles Saatchi, Red Bull.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o využití umění v reklamních komunikátech, s ohledem na psychologii zákazníka, corporate identity a vytvoření vztahu se zákazníkem. Specifikujte pojem umění. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu reklamních kampaní komunikujících prostřednictví uměleckých děl. Stanovte jednotlivé druhy kampaní dle provedení a teoreticky formulujte jejich cíle.
3. Proveďte podrobnou analýzu vybraného druhu kampaně.
4. Realizujte výzkum potvrzující fakta zjištěné analýzou a stanovte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o využití umění v reklamních komunikátech, s ohledem na psychologii zákazníka, corporate identity a vytvoření vztahu se zákazníkem. Specifikujte pojem umění. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu reklamních kampaní komunikujících prostřednictví uměleckých děl. Stanovte jednotlivé druhy kampaní dle provedení a teoreticky formulujte jejich cíle.
3. Proveďte podrobnou analýzu vybraného druhu kampaně.
4. Realizujte výzkum potvrzující fakta zjištěné analýzou a stanovte závěry.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrick de; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri van den. Marketing communications : a European perspective. 3rd ed. New York : Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1
KULKA, J., Psychologie umění. Praha : Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2329-7
LIESSMANN, Konrad Paul; HORÁK, Jiří. Filozofie moderního umění. Olomouc : Votobia, 2000. 205 s. ISBN 80-7198-444-2.
PINCAS, Stéphane; LOISEAU, Marc; LÉVY, Maurice. Dějiny reklamy. V Praze : Slovart, 2009. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrick de; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri van den. Marketing communications : a European perspective. 3rd ed. New York : Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1
KULKA, J., Psychologie umění. Praha : Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2329-7
LIESSMANN, Konrad Paul; HORÁK, Jiří. Filozofie moderního umění. Olomouc : Votobia, 2000. 205 s. ISBN 80-7198-444-2.
PINCAS, Stéphane; LOISEAU, Marc; LÉVY, Maurice. Dějiny reklamy. V Praze : Slovart, 2009. 336 s. ISBN 978-80-7391-266-6
Přílohy volně vložené
DC ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Vedoucí BP ani oponent BP nestanovili v posudcích žádné otázky.
V BP chyběla dle oponenta analytická část. Studentka dodatečně dopracovala návrh marketingového výzkumu, doplňující materiál rozdala zkušební komisi, vysvětlila důvod, proč nemohla tuto chybějící část uvést přímo do BP. Doplňující část je přílohou protokolu.
Nebyly položeny další doplňující otázky.
Komise nakonec rozhodla i přes velké nedostatky v práci, že po doplnění práce o předloženou část je celek akceptovatelný.