Bakalářská práce se zabývá hodnocením příprav a realizace projektu Percipio exhibition. V teoretické části jsou popsány základy projektového řízení a jeho hlavní prostředky. Dále se tato část věnuje event marketingu a jeho zásadám. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých částí projektu z hlediska event marketingu s prvky projektového řízení. Vý-sledkem je hodnocení dle stanovených kritérií a návrh zlepšení do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the assessment of preparation and realization of Percipio exhibition project. Firstly, there are in theoretical part the basics of project management and its main tool described as well as the event marketing with its main principles. Then, the practical part is dedicated to analysis of each part of Percipio project regarding event marketing and project management. Based on the given criteria the recommendations for future improvements are worked out.
Klíčová slova
Percipio exhibition, event marketing, event, projekt, projektové řízení, životní cyklus pro-jektu, cíle projektu, metoda SMART, logický rámec, SWOT analýza, cílová skupina, ne-zisková organizace, Canisterapeutické centrum ve Zlíně
Klíčová slova v angličtině
Percipio exhibition, Event Marketing, Event, Project, Project Management, Project life cycle, Project aims, SMART method, logical framework, SWOT Analysis, Target market, nonprofit organization, Canistherapy Centre in Zlin
Rozsah průvodní práce
56 s., 9 s. přílohy
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá hodnocením příprav a realizace projektu Percipio exhibition. V teoretické části jsou popsány základy projektového řízení a jeho hlavní prostředky. Dále se tato část věnuje event marketingu a jeho zásadám. Praktická část se zaměřuje na analýzu jednotlivých částí projektu z hlediska event marketingu s prvky projektového řízení. Vý-sledkem je hodnocení dle stanovených kritérií a návrh zlepšení do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the assessment of preparation and realization of Percipio exhibition project. Firstly, there are in theoretical part the basics of project management and its main tool described as well as the event marketing with its main principles. Then, the practical part is dedicated to analysis of each part of Percipio project regarding event marketing and project management. Based on the given criteria the recommendations for future improvements are worked out.
Klíčová slova
Percipio exhibition, event marketing, event, projekt, projektové řízení, životní cyklus pro-jektu, cíle projektu, metoda SMART, logický rámec, SWOT analýza, cílová skupina, ne-zisková organizace, Canisterapeutické centrum ve Zlíně
Klíčová slova v angličtině
Percipio exhibition, Event Marketing, Event, Project, Project Management, Project life cycle, Project aims, SMART method, logical framework, SWOT Analysis, Target market, nonprofit organization, Canistherapy Centre in Zlin
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu-procesu přípravy a realizace projektu z hlediska projektového řízení a měření efektivity jeho komunikace.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte projekt Percipio exhibition a popište fáze jeho přípravy a realizace.
4. Na základě stanovených kritérií analyzujte efektivitu nastavení projektu zhlediska zásad projektového řízení a komunikace.
5. Formulujte závěry a doporučení pro další ročníky realizace, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu-procesu přípravy a realizace projektu z hlediska projektového řízení a měření efektivity jeho komunikace.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte projekt Percipio exhibition a popište fáze jeho přípravy a realizace.
4. Na základě stanovených kritérií analyzujte efektivitu nastavení projektu zhlediska zásad projektového řízení a komunikace.
5. Formulujte závěry a doporučení pro další ročníky realizace, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha : Grada Publishing a.s., 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno : Computer Press, 2010. 264 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
DOLEŽAL, Jan; MÁCHAL, Pavel; LACKO, Branislav. Projektový management podle IPMA. Praha : Grada Publishing a.s., 2009. 507 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum : teorie a praxe. Vyd. 2. Praha : Oeconomica, 2008. 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha : Grada Publishing a.s., 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno : Computer Press, 2010. 264 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
DOLEŽAL, Jan; MÁCHAL, Pavel; LACKO, Branislav. Projektový management podle IPMA. Praha : Grada Publishing a.s., 2009. 507 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum : teorie a praxe. Vyd. 2. Praha : Oeconomica, 2008. 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Otázka dle posudku vedoucího práce, Juříková, Ph.D.
Změníte formulace cílů dalšího ročníku Percipia?
Otázky dle posudku oponenta práce, Göttlichová
1. Str. 39: Nové prostředí, nové téma, nový realizační tým - nová grafika. - Myslíte si, po získaných zkušenostech s realizací projektu, že by daná filozofie měla být aplikována při realizaci následujících ročníků?
2. Ke kladům propagace řadíte, že kampaň byla zacílená a upravená dle potřeb cílové skupiny. - Přibližte.
3. Str. 41: Chyběl však samovolný zájem ze strany novinářů o akci, tzv. "boom", o kterém by měli potřebu psát. - Jaké kroky vedoucí ke změně daného neuspokojivého stavu byste budoucím realizátorům akce doporučila?
4. Dnešní doba je spojována s hospodářskou (finanční) krizí odrážející se výrazně v úsporných opatřeních. Jak se odrazila (odrazila-li se) současná situace v konfrontaci s předcházejícími ročníky při realizaci projektu Percipio exhibition?
Studentka plně odpověděla na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.