Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány do SWOT analýzy firmy. V závěru práce jsou na základě zjištěných skutečností navržena doporučení pro budoucí vývoj firmy a marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with shopping centres and shopping parks in its theoretical part and depicts marketing mix with its instruments, marketing research and SWOT analysis. In the practical part, the customer analysis focusing on the HANÁ Shopping Centre commu-nication mix perception is made by means of questionnaire and the staff analysis as well. The results of the individual analyses are worked into the company SWOT analysis. Based on the detected facts, some recommendations are suggested for future development of the company and marketing communications at the close of the bachelor thesis.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, přímý marketing, podpora prodeje, osobní prodej, práce s veřejností, marketingový výzkum, SWOT analýza, obchodní centrum, nákupní park
Klíčová slova v angličtině
communication mix, advertisement, direct marketing, sales promotions, personal selling, public relations, marketing research, SWOT analysis, shopping centre, shopping park
Rozsah průvodní práce
70 s. (87 793)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány do SWOT analýzy firmy. V závěru práce jsou na základě zjištěných skutečností navržena doporučení pro budoucí vývoj firmy a marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with shopping centres and shopping parks in its theoretical part and depicts marketing mix with its instruments, marketing research and SWOT analysis. In the practical part, the customer analysis focusing on the HANÁ Shopping Centre commu-nication mix perception is made by means of questionnaire and the staff analysis as well. The results of the individual analyses are worked into the company SWOT analysis. Based on the detected facts, some recommendations are suggested for future development of the company and marketing communications at the close of the bachelor thesis.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, přímý marketing, podpora prodeje, osobní prodej, práce s veřejností, marketingový výzkum, SWOT analýza, obchodní centrum, nákupní park
Klíčová slova v angličtině
communication mix, advertisement, direct marketing, sales promotions, personal selling, public relations, marketing research, SWOT analysis, shopping centre, shopping park
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se hodnocení jednotlivých nástrojů marketingových komunikací.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce související s tématem.
3. Formou dotazníkového šetření analyzujte na základě dostupných zdrojů komunikační mix Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ.
4. Zhodnoťte hypotézy a navrhněte možná řešení v oblasti marketingových komunikací.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se hodnocení jednotlivých nástrojů marketingových komunikací.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce související s tématem.
3. Formou dotazníkového šetření analyzujte na základě dostupných zdrojů komunikační mix Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ.
4. Zhodnoťte hypotézy a navrhněte možná řešení v oblasti marketingových komunikací.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. Vyd. 2. Praha : Management Press, s.r.o., 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HORÁKOVÁ, Iveta ; STEJSKALOVÁ, Dita; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. Vyd. 2. Praha : Management Press, s.r.o., 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 240 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka ; MIKEŠ, Jiří . Reklama : Jak dělat reklamu. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. Vyd. 2. Praha : Management Press, s.r.o., 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HORÁKOVÁ, Iveta ; STEJSKALOVÁ, Dita; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. Vyd. 2. Praha : Management Press, s.r.o., 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 240 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka ; MIKEŠ, Jiří . Reklama : Jak dělat reklamu. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Jakým způsobem byste exaktně komunikačně oddělila OC(obchodní centrum) a NP(nákupní park)? (Šula, ot. dle obhajoby)
2.Vysvětlete rozdíl mezi motivací a stimulací zaměstnanců a uveďte v kontextu práce. (Šula, ot. dle obhajoby)
3.Je OC pro NP přímým konkurentem? Příp. proč a jak je možno řešit, aby vzniknul synergický efekt mezi těmito subjekty. (Šula, ot. dle obhajoby)