Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů.
Anotace v angličtině
The subject submitted thesis is to analyze the use of online research of marketing communications in Vodafone and the possible involvement of social networks in this area. Theoretical part is devoted to marketing researches in general, particularly their online form. The practical part deals with both a description and analysis of concrete research of marketing communications in Vodafone, further suggests the possibility of their use and possible involvement of social networks in this research.
Marketing research, online marketing research, marketing communication, ATL, BTL, quantitative research, qualitative research, questionnaire, focus group, depth interviews, social networking, research agency, the interviewer, research participant.
Rozsah průvodní práce
71 s. (93 448 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů.
Anotace v angličtině
The subject submitted thesis is to analyze the use of online research of marketing communications in Vodafone and the possible involvement of social networks in this area. Theoretical part is devoted to marketing researches in general, particularly their online form. The practical part deals with both a description and analysis of concrete research of marketing communications in Vodafone, further suggests the possibility of their use and possible involvement of social networks in this research.
Marketing research, online marketing research, marketing communication, ATL, BTL, quantitative research, qualitative research, questionnaire, focus group, depth interviews, social networking, research agency, the interviewer, research participant.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši o v současnosti využívaných metodách a technikách marketingového výzkumu k měření efektivity marketingových komunikací, pozornost soustřeďte na zapojení on-line výzkumů.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost Vodafone a její současný systém měření efektivity marketingových komunikací.
4. Na základě sběru interních dat analyzujte (dle vámi stanovených kritérií) výhody a nevýhody aplikace kvantitativních oproti kvalitativním metodám měření efektivity MK společnosti Vodafone.
5. Vyvoďte závěry a doporučení, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši o v současnosti využívaných metodách a technikách marketingového výzkumu k měření efektivity marketingových komunikací, pozornost soustřeďte na zapojení on-line výzkumů.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost Vodafone a její současný systém měření efektivity marketingových komunikací.
4. Na základě sběru interních dat analyzujte (dle vámi stanovených kritérií) výhody a nevýhody aplikace kvantitativních oproti kvalitativním metodám měření efektivity MK společnosti Vodafone.
5. Vyvoďte závěry a doporučení, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Kozel, R. a kolektiv, Moderní marketingový výzkum, 1. vydání, Praha: Grada, 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X.
Morrison, M.A., Haley, E., Sheenan, K.B., Tailor, R.E., Using Qualitative Research in Advertising, Thousand Oaks, California, USA: SAGE Publications. Počet stran 140. ISBN 0-7619-2383-7.
Mann, Ch., Stewart, F., Internet Communication and Qualitative research, dotisk, London, United Kingdom: SAGE Publication, 2002. Počet stran 259. ISBN 0-7619-6226-9.
Poynter, R., The Handbook of Online and Social Media Research, 1. Vydání, Chichester, United Kingdom: A John Willey and sons Publication, 2010. Počet stran 441. ISBN 978-0-470-71040-1.
Kotler, P., Armstrong G., Marketing, dotisk, Praha: Grada, 2006. Počet stran 856. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
Kozel, R. a kolektiv, Moderní marketingový výzkum, 1. vydání, Praha: Grada, 2006. Počet stran 280. ISBN 80-247-0966-X.
Morrison, M.A., Haley, E., Sheenan, K.B., Tailor, R.E., Using Qualitative Research in Advertising, Thousand Oaks, California, USA: SAGE Publications. Počet stran 140. ISBN 0-7619-2383-7.
Mann, Ch., Stewart, F., Internet Communication and Qualitative research, dotisk, London, United Kingdom: SAGE Publication, 2002. Počet stran 259. ISBN 0-7619-6226-9.
Poynter, R., The Handbook of Online and Social Media Research, 1. Vydání, Chichester, United Kingdom: A John Willey and sons Publication, 2010. Počet stran 441. ISBN 978-0-470-71040-1.
Kotler, P., Armstrong G., Marketing, dotisk, Praha: Grada, 2006. Počet stran 856. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Otázky dle posudku oponenta práce, Kovařík
1. Uveďte konkrétní příklad, kdy byste doporučil společnosti Vodafone využít některý z Vámi popisovaných on-line nástrojů.
2. Vezmete-li v úvahu Vámi uváděné techniky marketingového výzkumu používané společností Vodafone, které z nich by bylo možné nahradit on-line technikami a za jakých podmínek?
3. Pokud se zaměříme na sociální sítě, jakým způsobem byste prováděl rekrutaci respondentů v síti Facebook a pro jaký by to bylo typ výzkumu?
Student plně odpověděl na výše položené otázky.