Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o..
V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby).
Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny.
Anotace v angličtině
The main subject of this bachelor thesis ?Marketing strategy in modular construction? fo-cused on finding of the most appropriate approach which will be used for the evaluation of the current marketing strategy. Bachelor thesis is composed in the condition of a big com-pany KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o..
In the first part of this thesis, the theoretical data are composed for the making of marketing strategy i.e. single methods which are used by making current marketing strategy, analyz-ing of used methods - marketing research as well as SWOT analysis (strengths, weak-nesses, opportunities, and threats).
The above-mentioned device is described in the second practical part of this bachelor the-sis, the current marketing strategy of the device is analyzed and on the basis of the realized survey I evaluate current marketing strategy and make a suggestion of its changes.
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o..
V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby).
Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny.
Anotace v angličtině
The main subject of this bachelor thesis ?Marketing strategy in modular construction? fo-cused on finding of the most appropriate approach which will be used for the evaluation of the current marketing strategy. Bachelor thesis is composed in the condition of a big com-pany KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o..
In the first part of this thesis, the theoretical data are composed for the making of marketing strategy i.e. single methods which are used by making current marketing strategy, analyz-ing of used methods - marketing research as well as SWOT analysis (strengths, weak-nesses, opportunities, and threats).
The above-mentioned device is described in the second practical part of this bachelor the-sis, the current marketing strategy of the device is analyzed and on the basis of the realized survey I evaluate current marketing strategy and make a suggestion of its changes.
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na specifika tvorby marketingových strategií. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte marketingový výzkum a analyzujte, zda současná komunikace modulární výstavby firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. dostatečně vysvětluje výhody modulární výstavby. Při výzkumu zjistěte předsudky a zábrany vůči modulární výstavbě, a argumenty pro jejich odstranění pro tvorbu nové marketingové strategie. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Zhodnoťte silné a slabé stránky současné marketingové strategie.
3. Na základě výsledků analýzy současného stavu navrhněte možné změny v marketingové strategii a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na specifika tvorby marketingových strategií. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte marketingový výzkum a analyzujte, zda současná komunikace modulární výstavby firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. dostatečně vysvětluje výhody modulární výstavby. Při výzkumu zjistěte předsudky a zábrany vůči modulární výstavbě, a argumenty pro jejich odstranění pro tvorbu nové marketingové strategie. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části. Zhodnoťte silné a slabé stránky současné marketingové strategie.
3. Na základě výsledků analýzy současného stavu navrhněte možné změny v marketingové strategii a popište důvody, které k těmto návrhům vedly. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení této problematiky.
Seznam doporučené literatury
TOMEK, Jan a kol. Marketingová strategie podniku. 1.vydání. Praha: MANAGEMENT PRESS, Profit, a.s., 1992.
ZAMAZALOVÁ, Markéta, Marketing obchodní firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009.
SIMOVÁ, Jozefína, Marketingový výzkum. 2. vydání. Technická univerzita v Liberci, 2010.
STRNAD, Pavel; DĚDKOVÁ, Jaroslava, Strategický marketing. 4. vydání. Technická univerzita v Liberci, 2009.
Seznam doporučené literatury
TOMEK, Jan a kol. Marketingová strategie podniku. 1.vydání. Praha: MANAGEMENT PRESS, Profit, a.s., 1992.
ZAMAZALOVÁ, Markéta, Marketing obchodní firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009.
SIMOVÁ, Jozefína, Marketingový výzkum. 2. vydání. Technická univerzita v Liberci, 2010.
STRNAD, Pavel; DĚDKOVÁ, Jaroslava, Strategický marketing. 4. vydání. Technická univerzita v Liberci, 2009.
Přílohy volně vložené
PŘÍLOHA P I: TIŠTĚNÉ PROPAGAČNÍ PROSTŘEDKY FIRMY KOMA MODULAR CONSTRUCTION S.R.O.
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (Ing. Štefánek):
1. Vo svojej práci uvádzate viacero návrhov na zlepšenie. Ak by ste mali vybrať len tri najpodstatnejšie, ktoré by to boli a prečo?
Odpověď: Student vybral nejdůležitější argumenty na základě provedného marketingového výzkumu.
2. S každou novou aktivitou je vždy spojená určitá miera rizika. Čo pokladáte, za najväčšie riziká spojené s vyššie zmienenými troma návrhmi a ako plánujete týmto rizikám predchádzať?
Odpověď: Student identifikoval rizika v podobě konkurence, vytvoření silné pozice na trhu.
3. Myslíte si, že je možné do novej stratégie marketingovej komunikácie zaradiť i marketing v sociálnych sieťach? Ak áno, ktoré sociálne site by ste vybral a prečo?
Odpověď: Student vybral vhodné sociální sítě: YouTube - informativní videa o benefitech této výstavby, případně v další fázi blogy, Facebook.
Doplňující otázky
Kotyzová, PhDr. - Jakým způsobem byste komunikoval se státní správou? - Student vybral nástroje PR, cílení na zastupitelstvo, možnost ukazovat příklady staveb apod.