Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace a využívání PR nástrojů
ve zvolené firmě.První část práce vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace PR pro následnou analýzu. Druhá kapitola analyticko - praktická část je složena z identifikace zkoumané firmy, dále z popisu metodiky vlastního průzkumu na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Součástí druhé kapitoly je i rozbor získaných dat z prováděného šetření, hledání odpovědí na výzkumnou otázku, definování závěrů šetření a předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy
k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci.
Anotace v angličtině
This Bachelor?s thesis analyses the level of internal communication and the use
of PR tools in the selected company. The first part defines the theoretical
and practical background, and the PR internal communication suggestions and methods for analysis. Chapter 2, the analytical-practical part, is comprised
of the identification of the selected company, the description of the research methods on the basis of the compiled theoretical search, and practical context. Chapter 2 also includes analysis of the data obtained in the research, search for the answers to the research question, definition of the conclusions, and formulation of the recommendations for the company?s management in order to reinforce the strengths and eliminate the weaknesses, if any, in their internal communication.
Klíčová slova
Interní komunikace, public relations, interní PR, marketingový výzkum, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, public relations, internal PR, marketing research, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
86 s. (85 635)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace a využívání PR nástrojů
ve zvolené firmě.První část práce vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace PR pro následnou analýzu. Druhá kapitola analyticko - praktická část je složena z identifikace zkoumané firmy, dále z popisu metodiky vlastního průzkumu na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Součástí druhé kapitoly je i rozbor získaných dat z prováděného šetření, hledání odpovědí na výzkumnou otázku, definování závěrů šetření a předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy
k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci.
Anotace v angličtině
This Bachelor?s thesis analyses the level of internal communication and the use
of PR tools in the selected company. The first part defines the theoretical
and practical background, and the PR internal communication suggestions and methods for analysis. Chapter 2, the analytical-practical part, is comprised
of the identification of the selected company, the description of the research methods on the basis of the compiled theoretical search, and practical context. Chapter 2 also includes analysis of the data obtained in the research, search for the answers to the research question, definition of the conclusions, and formulation of the recommendations for the company?s management in order to reinforce the strengths and eliminate the weaknesses, if any, in their internal communication.
Klíčová slova
Interní komunikace, public relations, interní PR, marketingový výzkum, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, public relations, internal PR, marketing research, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využití PR nástrojů v rámci interní komunikace, zohledněte specifika stavebního trhu.
2. Analyzujte současný stav interní komunikace ve zvolené firmě.
3. Zpracujte marketingový průzkum s cílem změřit úroveň interní komunikace a využití nástrojů PR ve zvolené firmě.
4. Vyvoďte závěry průzkumu a na základě zjištěných dat navrhněte kroky, vedoucí ke zlepšení interní komunikace v dané firmě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využití PR nástrojů v rámci interní komunikace, zohledněte specifika stavebního trhu.
2. Analyzujte současný stav interní komunikace ve zvolené firmě.
3. Zpracujte marketingový průzkum s cílem změřit úroveň interní komunikace a využití nástrojů PR ve zvolené firmě.
4. Vyvoďte závěry průzkumu a na základě zjištěných dat navrhněte kroky, vedoucí ke zlepšení interní komunikace v dané firmě.
Seznam doporučené literatury
BYSTROV, V., RŮŽIČKA, M., Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno, Masarykova univerzita 2006, počet stran 129, ISBN 80-210-4104-8
HOLÁ, J., Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno, Computer press 2006, počet stran 170, ISBN 80-251-1250-0
KOTLER, P., Moderní marketing, 4.evropské vydání. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2007, počet stran 1048, ISBN 978-80-247-1545-2
MIKEŠ, J., VYSEKALOVÁ, J., Image a firemní identita. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2009, počet stran 192, ISBN 978-80-247-2790-5
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně.1. vyd. Praha, Grada Publishing 2006, počet stran 244, ISBN 80-247-0564-8
Seznam doporučené literatury
BYSTROV, V., RŮŽIČKA, M., Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno, Masarykova univerzita 2006, počet stran 129, ISBN 80-210-4104-8
HOLÁ, J., Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno, Computer press 2006, počet stran 170, ISBN 80-251-1250-0
KOTLER, P., Moderní marketing, 4.evropské vydání. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2007, počet stran 1048, ISBN 978-80-247-1545-2
MIKEŠ, J., VYSEKALOVÁ, J., Image a firemní identita. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2009, počet stran 192, ISBN 978-80-247-2790-5
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně.1. vyd. Praha, Grada Publishing 2006, počet stran 244, ISBN 80-247-0564-8
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Otázky dle posudku oponenta práce, Ph.Dr. Svoboda
1) Jakou formu má jinak nahodilá podniková kultura firmy GEMO?
2) Jaké dosud nepoužívané prostředky ústní komunikace by se mohly uplatnit při řešení deficitů v komunikaci této firmy?
3) Jak by si studentka představovala optimální řízení vnitropodnikových PR v uvedené firmě?
Studentka plně odpověděla na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.