Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje části Mikroregionu Jižní Valašsko v oblasti cestovního ruchu a jejímu budoucímu ekonomickému významu pro vymezenou oblast.
V této diplomové práci je navržena strategie rozvoje cestovního ruchu, která definuje možnosti a opatření ke zlepšení současného stavu vymezené oblasti z pohledu rozvoje cestovního ruchu, návštěvnické atraktivity prostředí a místa pro oddych a trávení volného času.
Z praktického hlediska je navržená strategie implementována do okolí města Brumov-Bylnice s tím, že v závěrečné části diplomové práce byl zpracován jeden z několika navržených projektů pro podporu rozvoje cestovního ruchu v dané lokalitě.
Anotace v angličtině
This thesis is aimed at the definition [formulation] of the strategy of development of a past of mikroregion South Walachia in terms of tourism, and its future economic significance for a [circumscription] certain territory.
There is suggested a strategy of development of tourism, which defines possibilities and precautions to improve the present state of a certain territory concerning tourism development, attractiveness of the place for visitors, and leisure time activities.
From a practical point of view this suggested strategy is implemented in the surroundings of the town Brumov-Bylnice. One the several suggested projects was worked up to support development of tourism in a stated place.
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje části Mikroregionu Jižní Valašsko v oblasti cestovního ruchu a jejímu budoucímu ekonomickému významu pro vymezenou oblast.
V této diplomové práci je navržena strategie rozvoje cestovního ruchu, která definuje možnosti a opatření ke zlepšení současného stavu vymezené oblasti z pohledu rozvoje cestovního ruchu, návštěvnické atraktivity prostředí a místa pro oddych a trávení volného času.
Z praktického hlediska je navržená strategie implementována do okolí města Brumov-Bylnice s tím, že v závěrečné části diplomové práce byl zpracován jeden z několika navržených projektů pro podporu rozvoje cestovního ruchu v dané lokalitě.
Anotace v angličtině
This thesis is aimed at the definition [formulation] of the strategy of development of a past of mikroregion South Walachia in terms of tourism, and its future economic significance for a [circumscription] certain territory.
There is suggested a strategy of development of tourism, which defines possibilities and precautions to improve the present state of a certain territory concerning tourism development, attractiveness of the place for visitors, and leisure time activities.
From a practical point of view this suggested strategy is implemented in the surroundings of the town Brumov-Bylnice. One the several suggested projects was worked up to support development of tourism in a stated place.
Zhodnoťte teoretické poznatky využitelné pro zaměření diplomové práce.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu na vymezeném území.
Navrhněte strategii rozvoje cestovního ruchu v dané lokalitě využitím principů regionálního marketingu.
Zhodnoťte možné přínosy a míru rizik vyplývající z navržené strategie.
Zhodnoťte rozsah potřebné spolupráce subjektů nutných k realizaci navržené strategie.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte teoretické poznatky využitelné pro zaměření diplomové práce.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu na vymezeném území.
Navrhněte strategii rozvoje cestovního ruchu v dané lokalitě využitím principů regionálního marketingu.
Zhodnoťte možné přínosy a míru rizik vyplývající z navržené strategie.
Zhodnoťte rozsah potřebné spolupráce subjektů nutných k realizaci navržené strategie.
Seznam doporučené literatury
1.HORNER S. a SWARBROOKE J., Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, GRADDA 2003, ISBN 80-247-0202-9
2.HANNAGAN Tim J., Marketing pro neziskový sektor, Management Press 1996, ISBN 80-85943-07-7
3.PAYNE, A., Marketing služeb, Grada Publishing 1996, ISBN 80-7169-276
4.KOTLER, P., Marketing, Victoria Publishing 1992, ISBN 80-85605-08-2
5.VAŠKO, M., Cestovní ruch, 2002, ISBN 80-245-0445-6
Seznam doporučené literatury
1.HORNER S. a SWARBROOKE J., Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, GRADDA 2003, ISBN 80-247-0202-9
2.HANNAGAN Tim J., Marketing pro neziskový sektor, Management Press 1996, ISBN 80-85943-07-7
3.PAYNE, A., Marketing služeb, Grada Publishing 1996, ISBN 80-7169-276
4.KOTLER, P., Marketing, Victoria Publishing 1992, ISBN 80-85605-08-2
5.VAŠKO, M., Cestovní ruch, 2002, ISBN 80-245-0445-6