Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s možnostmi využití, jaké poskytují současné sociální sítě v marketingové komunikaci u malých a středních společností.
Cílem mé bakalářské práce je ukázat, jaké možnosti poskytují sociální sítě při podpoře prodeje, podpoře značky, zvýšení návštěvnosti webu případně E-shopu.
Vyhodnocuji, jaký prostor poskytují sociální sítě k propagaci a jejich možnosti zpětné vazby. Chci ukázat, že firemní stránky na sociálních sítích mohou být v dnešní době firemní konkurenční výhodou a vhodným prostředkem pro reklamu a propagaci firmy. Předkládám metody, které mohou povzbudit prodej a umožňují vytvořit loajální fanouškovské jádro s možností získávání dalších možných zákazníků. Na praktických příkladech ukazuji, že sociální sítě mohou být velmi efektivním a přitom nesmírně levným prostředkem reklamy. V praktické části se zabývám kampaní firmy Muskulvit na sociální síti facebook a vyhodnocením výzkumu zaměřeného na vnímání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky.
Anotace v angličtině
Thesis Bachelors should acquaint the reader with the possibilities of recovery under the current social networks in marketing communications for small and medium-sized
companies. The aim of this paper is to show how social networks provide opportunities to promote sales, branding, increase site traffic or E-shop.
Evaluating what space, the social network to promote their opportunities and feedback. I want to show that corporate social networking sites can be in today competitive business advantage and a suitable vehicle for advertising and promotion company. I present methods that may encourage the sale and allow you to create a loyal fan to the core of other potential options for customers. The practical examples show that social networks can be very effective, yet extremely inexpensive means of advertising. The practical part deals with companies Muskulvit campaigns on social networking site Facebook and
evaluation of research on perceptions of social networks to communicate with customers.
Klíčová slova
Sociální sítě, Facebook, Marketing, Komunikace
Klíčová slova v angličtině
Social network, Facebook, Marketing, Communications
Rozsah průvodní práce
65
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s možnostmi využití, jaké poskytují současné sociální sítě v marketingové komunikaci u malých a středních společností.
Cílem mé bakalářské práce je ukázat, jaké možnosti poskytují sociální sítě při podpoře prodeje, podpoře značky, zvýšení návštěvnosti webu případně E-shopu.
Vyhodnocuji, jaký prostor poskytují sociální sítě k propagaci a jejich možnosti zpětné vazby. Chci ukázat, že firemní stránky na sociálních sítích mohou být v dnešní době firemní konkurenční výhodou a vhodným prostředkem pro reklamu a propagaci firmy. Předkládám metody, které mohou povzbudit prodej a umožňují vytvořit loajální fanouškovské jádro s možností získávání dalších možných zákazníků. Na praktických příkladech ukazuji, že sociální sítě mohou být velmi efektivním a přitom nesmírně levným prostředkem reklamy. V praktické části se zabývám kampaní firmy Muskulvit na sociální síti facebook a vyhodnocením výzkumu zaměřeného na vnímání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky.
Anotace v angličtině
Thesis Bachelors should acquaint the reader with the possibilities of recovery under the current social networks in marketing communications for small and medium-sized
companies. The aim of this paper is to show how social networks provide opportunities to promote sales, branding, increase site traffic or E-shop.
Evaluating what space, the social network to promote their opportunities and feedback. I want to show that corporate social networking sites can be in today competitive business advantage and a suitable vehicle for advertising and promotion company. I present methods that may encourage the sale and allow you to create a loyal fan to the core of other potential options for customers. The practical examples show that social networks can be very effective, yet extremely inexpensive means of advertising. The practical part deals with companies Muskulvit campaigns on social networking site Facebook and
evaluation of research on perceptions of social networks to communicate with customers.
Klíčová slova
Sociální sítě, Facebook, Marketing, Komunikace
Klíčová slova v angličtině
Social network, Facebook, Marketing, Communications
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části vymezte na základě odborné literatury parametry sociálních sítí a možnosti jejich využití pro malé a střední společnosti.
2. Zpracujte analýzu současného využití sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy Muskulvit.
3. Vyhodnoťte analýzu marketingového průzkumu.
4. Navrhněte řešení, která by mohla zefektivnit účinnost marketingové komunikace a propagace firmy Muskulvit na sociálních sítích.
5. Poveďte predikci efektivity navrhovaných řešení pro zefektivnění marketingové komunikace a propagace firmy Muskulvit na sociálních sítích.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části vymezte na základě odborné literatury parametry sociálních sítí a možnosti jejich využití pro malé a střední společnosti.
2. Zpracujte analýzu současného využití sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy Muskulvit.
3. Vyhodnoťte analýzu marketingového průzkumu.
4. Navrhněte řešení, která by mohla zefektivnit účinnost marketingové komunikace a propagace firmy Muskulvit na sociálních sítích.
5. Poveďte predikci efektivity navrhovaných řešení pro zefektivnění marketingové komunikace a propagace firmy Muskulvit na sociálních sítích.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace : Nové trendy a jejich využití. 2005. vyd. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: vydáváním zpráv, blogy, podesty, virální marketing a online média. Brno : Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 8024710951.
KUBA, Martin. Elektronický marketing. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002. 118 s. ISBN 80-7318-114-2.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. 156 s. ISBN 8072264982.
HOLZNER, Steven. Facebook marketing : leverage social media to grow your business. Indianapolis, Ind. : Que, 2009. 273 s. ISBN 978-0-7897-3802-8.
BLACK, S.: Nejúčinnější propagace Public Relations, 1.vyd., Grada Publishing 1994,ISBN 80-7169-106-2
KOTLER P., ARMSTRONG, G.: Marketing, 1.vyd., Grada Publishing 2004, ISBN 80-85943-20-4
PELSMACKEMR, P. D.; GEUENS, M. ; BERGH, J. V. Marketingovákomunikace: Grada Publishing a. s., 2003. 600s. ISBN 80-247-02
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku : jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace : Nové trendy a jejich využití. 2005. vyd. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: vydáváním zpráv, blogy, podesty, virální marketing a online média. Brno : Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 8024710951.
KUBA, Martin. Elektronický marketing. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002. 118 s. ISBN 80-7318-114-2.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. 156 s. ISBN 8072264982.
HOLZNER, Steven. Facebook marketing : leverage social media to grow your business. Indianapolis, Ind. : Que, 2009. 273 s. ISBN 978-0-7897-3802-8.
BLACK, S.: Nejúčinnější propagace Public Relations, 1.vyd., Grada Publishing 1994,ISBN 80-7169-106-2
KOTLER P., ARMSTRONG, G.: Marketing, 1.vyd., Grada Publishing 2004, ISBN 80-85943-20-4
PELSMACKEMR, P. D.; GEUENS, M. ; BERGH, J. V. Marketingovákomunikace: Grada Publishing a. s., 2003. 600s. ISBN 80-247-02
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku : jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.V čem se liší možnost využití Twitteru a LinkedIn pro marketingové účely?(Pilík, ot. dle posudku)
Student odpověděl na položenou otázku.
2.Jakou sociální síť byste doporučil využít pro firmu působící na B2B trhu a proč?(Pilík, ot. dle posudku)
Student ne zcela odpověděl na položenou otázku.
3.Čím je způsoben tak malý zájem o facebookový profil firmy (pouze 86 fanoušků k 19. 5. 201)? Kolik stál tento profil a jaký je rozpočet firmy na propagaci na sociálních sítích?(Pilík, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.