Tato práce se zabývá rozborem webové prezentace destinace cestovního ruchu. K rozboru jsou nejprve shromážděny teoretické poznatky, týkající se internetového marketingu, obsa-hu a specifik webových prezentací a možností jejich posouzení.
V praktické části je následně analyzována webová prezentace Východní Moravy. Součástí práce jsou také návrhy na zlepšení této prezentace, které by mohli vést ke zvýšení návštěv-nosti webových stránek Východní Moravy a zlepšení jejich vnímání cílovými skupinami.
Anotace v angličtině
This work deals with analysis of tourism destination presentation. For the analysis, firstly, the theoretical facts concerning internet marketing, contents and special characters of web presentation and its evaluation are collected.
In practical part the presentation of Eastern Moravia website is analyzed. The work contains also proposals for the presentation improvement that might lead to increase in attendance of the Eastern Moravia websites as well as to enhancement of the target visitors? perception.
Klíčová slova
Internet, webová prezentace, marketing, analýza, cestovní ruch, návštěvnost, cílové skupiny
Klíčová slova v angličtině
Internet, web presentation, marketing, analysis, tourism, attendance, target group
Rozsah průvodní práce
63 s., obrazové přílohy 5 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá rozborem webové prezentace destinace cestovního ruchu. K rozboru jsou nejprve shromážděny teoretické poznatky, týkající se internetového marketingu, obsa-hu a specifik webových prezentací a možností jejich posouzení.
V praktické části je následně analyzována webová prezentace Východní Moravy. Součástí práce jsou také návrhy na zlepšení této prezentace, které by mohli vést ke zvýšení návštěv-nosti webových stránek Východní Moravy a zlepšení jejich vnímání cílovými skupinami.
Anotace v angličtině
This work deals with analysis of tourism destination presentation. For the analysis, firstly, the theoretical facts concerning internet marketing, contents and special characters of web presentation and its evaluation are collected.
In practical part the presentation of Eastern Moravia website is analyzed. The work contains also proposals for the presentation improvement that might lead to increase in attendance of the Eastern Moravia websites as well as to enhancement of the target visitors? perception.
Klíčová slova
Internet, webová prezentace, marketing, analýza, cestovní ruch, návštěvnost, cílové skupiny
Klíčová slova v angličtině
Internet, web presentation, marketing, analysis, tourism, attendance, target group
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zřetelem na roli internetu v marketingových komunikacích.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete. Zpracujte analýzu dané webové prezentace.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Pokuste se navrhnout zlepšení současné situace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zřetelem na roli internetu v marketingových komunikacích.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete. Zpracujte analýzu dané webové prezentace.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Pokuste se navrhnout zlepšení současné situace.
Seznam doporučené literatury
BRÁZA, J. Internet. cz - jak hledat a najít. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. Počet stran 128. ISBN 80-247-9002-5.
CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998, dotisk 2000. Počet stran 119. ISBN 80-7169-308-1.
FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. Počet stran 193. ISBN 80-722-6888-0.
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management, 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. Počet stran 788. ISBN 978-80-247-1359-5.
NONDEK, L., ŘENČOVÁ L. Internet a jeho komerční využití. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. Počet stran 120. ISBN 80-7169-933-0.
STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Reklama na internetu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. Počet stran 228. ISBN 80-247-0201-0.
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. Počet stran 264. ISBN 80-247-0402-1.
Seznam doporučené literatury
BRÁZA, J. Internet. cz - jak hledat a najít. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. Počet stran 128. ISBN 80-247-9002-5.
CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998, dotisk 2000. Počet stran 119. ISBN 80-7169-308-1.
FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. Počet stran 193. ISBN 80-722-6888-0.
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management, 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. Počet stran 788. ISBN 978-80-247-1359-5.
NONDEK, L., ŘENČOVÁ L. Internet a jeho komerční využití. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. Počet stran 120. ISBN 80-7169-933-0.
STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Reklama na internetu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. Počet stran 228. ISBN 80-247-0201-0.
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. Počet stran 264. ISBN 80-247-0402-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Jaký význam má SMO pro webové prezentace s tematikou cestovního ruchu? (Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.Je možnost rozšířit informační hodnotu webu Východní Moravy o sdělení, která se přímo netýkají cestovního ruchu? Pokud ano, o jaké? (Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3.Jakým způsobem je koordinována elektronická komunikace s komunikací klasickou? (Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.