Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky.
Anotace v angličtině
How to reach parents with new born kids in Zlín region in segment of baby clubs providing swimming and exercise of the kids? What are the most effective ways of com-munication mix for small and medium businesses? The aim of this bachelor thesis is to confirm or reject hypotheses whether common types of marketing communication are rea-sonable for this segment. In the theoretical part, small and medium businesses are defined, then marketing and communication mixes are described and influence of an employee on the image of the company is examined. Moreover, basic methods of the marketing research are outlined. The theoretical part is closed by defining the aims of the thesis and formulat-ing the hypothesis for the practical part. In the practical part, marketing and communication mix of Baby club Nekky is examined. Furthermore, history and meaningful partnership with NGOs in the region are described. In the very last part of the thesis, validity of the hypothesis is assessed and recommendations are offered.
Klíčová slova
malé a střední podniky, marketingový mix, komunikační mix, image firmy, zaměstnanci, SWOT analýza, povědomí o značce
Klíčová slova v angličtině
small and medium business, marketing mix, communication mix, company image, employees, SWOT analysis, brand awareness
Rozsah průvodní práce
62 s. (63 856 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky.
Anotace v angličtině
How to reach parents with new born kids in Zlín region in segment of baby clubs providing swimming and exercise of the kids? What are the most effective ways of com-munication mix for small and medium businesses? The aim of this bachelor thesis is to confirm or reject hypotheses whether common types of marketing communication are rea-sonable for this segment. In the theoretical part, small and medium businesses are defined, then marketing and communication mixes are described and influence of an employee on the image of the company is examined. Moreover, basic methods of the marketing research are outlined. The theoretical part is closed by defining the aims of the thesis and formulat-ing the hypothesis for the practical part. In the practical part, marketing and communication mix of Baby club Nekky is examined. Furthermore, history and meaningful partnership with NGOs in the region are described. In the very last part of the thesis, validity of the hypothesis is assessed and recommendations are offered.
Klíčová slova
malé a střední podniky, marketingový mix, komunikační mix, image firmy, zaměstnanci, SWOT analýza, povědomí o značce
Klíčová slova v angličtině
small and medium business, marketing mix, communication mix, company image, employees, SWOT analysis, brand awareness
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné literární prameny z oblasti marketingové komunikace a z dalších knih k budování povědomí a image malých a středních firem. Stanovte cíl a formulujte pracovní hypotézy bakalářské práce.
2. Na základě interních dokumentů Baby clubu Nekky a dostupných veřejných zdrojů, analyzujte typy marketingové komunikace dalé firmy.
3. Proveďte marketingový výzkum tázající se klientů Baby clubu Nekky na povědomí o značce.
4. Na základě získaných dat zhodnoťte platnost hypotéz, učiňte závěry a navrhněte případná doporučení na zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné literární prameny z oblasti marketingové komunikace a z dalších knih k budování povědomí a image malých a středních firem. Stanovte cíl a formulujte pracovní hypotézy bakalářské práce.
2. Na základě interních dokumentů Baby clubu Nekky a dostupných veřejných zdrojů, analyzujte typy marketingové komunikace dalé firmy.
3. Proveďte marketingový výzkum tázající se klientů Baby clubu Nekky na povědomí o značce.
4. Na základě získaných dat zhodnoťte platnost hypotéz, učiňte závěry a navrhněte případná doporučení na zlepšení.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. Počet stran 443. ISBN 80-251-1041-9
HUGHES, M., Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. Počet stran 215. ISBN 80-7261-153-4
KALKA, J., ALLGAYER, F., Marketing podle cílových skupin: jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. Počet stran 270. ISBN 978-80-251-1617-3
KOTLER, P., KELLER, K. L., Marketing management, 1. vyd. Praha: Grada, 2007. Počet stran 792. ISBN 978-80-247-1359-5
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2006. Počet stran 280. SBN 80-247-0966-X.
NOVÝ, I., PETZOLD, J., (Ne)spokojený zákazník-náš cíl, 1. vyd. Praha: Grada, 2006. Počet stran 160. ISBN 80-247-1321-7
TOMAN, M., Intuitivní marketing, 2. vyd. Praha: Management Press, 2007.Počet stran 137. ISBN 978-80-7261-165-2
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada, 2007. Počet stran 184. ISBN 978-80-247-2001-2
Seznam doporučené literatury
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. Počet stran 443. ISBN 80-251-1041-9
HUGHES, M., Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. Počet stran 215. ISBN 80-7261-153-4
KALKA, J., ALLGAYER, F., Marketing podle cílových skupin: jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. Počet stran 270. ISBN 978-80-251-1617-3
KOTLER, P., KELLER, K. L., Marketing management, 1. vyd. Praha: Grada, 2007. Počet stran 792. ISBN 978-80-247-1359-5
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2006. Počet stran 280. SBN 80-247-0966-X.
NOVÝ, I., PETZOLD, J., (Ne)spokojený zákazník-náš cíl, 1. vyd. Praha: Grada, 2006. Počet stran 160. ISBN 80-247-1321-7
TOMAN, M., Intuitivní marketing, 2. vyd. Praha: Management Press, 2007.Počet stran 137. ISBN 978-80-7261-165-2
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada, 2007. Počet stran 184. ISBN 978-80-247-2001-2
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1. Jak ovlivňuje návštěvnost klubu skutečnost, že Zlín jako jediné větší město v okolí nemá vlastní aqua centrum? (Boušková, ot. dle posudku)
Studentka odpověděla na položenou otázku.
2.Sleduje klub dlouhodobě vliv svých aktivit na klienty - například zda jsou děti méně nemocné, odolnější, ?.. zda mají lepší držení těla ?..
(Boušková, ot. dle posudku)
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Jak probíhá komunikace klubu s mateřskými školkami jako s potencionálními klienty? (Boušková, ot. dle posudku)
Studentka ne zcela plně odpověděla na položenou otázku.