Bakalářská práce se v teoretické části zabývá postavením věrnostních a partnerských programů v systému marketingových komunikací. V praktické části pak na základě marketingového výzkumu analyzuje postoje a chování zákazníků společnosti Ostravské výstavy, a.s., aby bylo možno v praktické části navrhnout základní principy uvažovaného partnerského programu. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a doporučeny změny v zařazení věrnostních a partnerských programů v rámci marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the Bachelor focuses on a position of loyalty and partners program in marketing communication system. The practical part analyses on the basis of marketing research customers of Ostravské výstavy, a.s. company behavior and attitudes, because of the proposing the basic principles of preparing partners program in the project part. Finally, the estimated hypothesis are evaluated and the changes in the position of loyalty and part-ners program in marketing mix are recommended.
Klíčová slova
Věrnost značce/loajalita ke značce, věrnostní program, hodnotový management, hodnota (pro) zákazníka, hodnota zákazníka pro firmu, řízení vztahů se zákazníky, B2B trhy, marketingové komunikace, marketingový mix, podpora prodeje, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum, přímé dotazování, Ostravské výstavy, a.s.
Klíčová slova v angličtině
Brand loyalty, continuity program, loyalty program, value management, value for customer, value of customer for company, customer relationship management, B2B market, marketing communication, marketing mix, sales promotion, marketing research, quantitative research, direct questioning, Ostravské výstavy, a.s.
Rozsah průvodní práce
59 s. (80 148 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá postavením věrnostních a partnerských programů v systému marketingových komunikací. V praktické části pak na základě marketingového výzkumu analyzuje postoje a chování zákazníků společnosti Ostravské výstavy, a.s., aby bylo možno v praktické části navrhnout základní principy uvažovaného partnerského programu. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a doporučeny změny v zařazení věrnostních a partnerských programů v rámci marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the Bachelor focuses on a position of loyalty and partners program in marketing communication system. The practical part analyses on the basis of marketing research customers of Ostravské výstavy, a.s. company behavior and attitudes, because of the proposing the basic principles of preparing partners program in the project part. Finally, the estimated hypothesis are evaluated and the changes in the position of loyalty and part-ners program in marketing mix are recommended.
Klíčová slova
Věrnost značce/loajalita ke značce, věrnostní program, hodnotový management, hodnota (pro) zákazníka, hodnota zákazníka pro firmu, řízení vztahů se zákazníky, B2B trhy, marketingové komunikace, marketingový mix, podpora prodeje, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum, přímé dotazování, Ostravské výstavy, a.s.
Klíčová slova v angličtině
Brand loyalty, continuity program, loyalty program, value management, value for customer, value of customer for company, customer relationship management, B2B market, marketing communication, marketing mix, sales promotion, marketing research, quantitative research, direct questioning, Ostravské výstavy, a.s.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu podpory prodeje se zaměřením na věrnostní a partnerské programy.
2. Popište současný stav věrnostních a partnerských programů ve zvolené organizaci.
3. Proveďte marketingový výzkum na předem definovaném vzorku zákazníků a partnerů, vyvoďte závěry.
4. Zaujměte kritický postoj k zařazení věrnostních a partnerských programů do systému marketingových komunikací.
5. Na základě zjištěných informací navrhněte základní principy věrnostního a partnerského programu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu podpory prodeje se zaměřením na věrnostní a partnerské programy.
2. Popište současný stav věrnostních a partnerských programů ve zvolené organizaci.
3. Proveďte marketingový výzkum na předem definovaném vzorku zákazníků a partnerů, vyvoďte závěry.
4. Zaujměte kritický postoj k zařazení věrnostních a partnerských programů do systému marketingových komunikací.
5. Na základě zjištěných informací navrhněte základní principy věrnostního a partnerského programu.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, J. GERARD. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. Počet stran 602. ISBN 80-7169-997-7.
CLOW, E. KENNETH, BAACK, DONALD. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. Počet stran 504. ISBN 978-80-251-1769-9.
PELSMACKER, Patrik, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
SOLOMON, R. MICHAEL, MARSHALL, W. GREG, STUART, W. ELNORA. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. POčet stran 572. ISBN 80-251-1273-X.
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. Počet stran 264. ISBN 80-247-0402-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. Počet stran 855. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, J. GERARD. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. Počet stran 602. ISBN 80-7169-997-7.
CLOW, E. KENNETH, BAACK, DONALD. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. Počet stran 504. ISBN 978-80-251-1769-9.
PELSMACKER, Patrik, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
SOLOMON, R. MICHAEL, MARSHALL, W. GREG, STUART, W. ELNORA. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. POčet stran 572. ISBN 80-251-1273-X.
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. Počet stran 264. ISBN 80-247-0402-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. Počet stran 855. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Otázky dle posudku oponenta práce, Ph.Dr. Svoboda
1) Věrnostní a partnerský program je zaměřen na posílení vztahů se zákazníky. Jak se liší od public relations, které se zaměřují v IMC také na vztahy se zákazníky?
2) Přes krizi v českém výstavnictví posledních let vykazují 0stravské výstavy trvalý růst. Co je příčinou tohoto pozitivního vývoje?
3) Jaké slevy za výstavní služby by student konkrétně navrhl pro partnerský program Ostravských výstav?
Student plně odpověděl na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.