Anotace
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a strategickou analýzou konkrétní firmy. Teoretická část je zaměřena na firemní kulturu, funkci a prvky firemní kultury, její typologii a determinanty. Dále tato část vymezuje pojem strategie, strategické řízení, popisuje proces strategického řízení a zároveň se věnuje vzájemnému vztahu firemní kultury a strategie.
Další částí bakalářské práce je část empirická, která se zabývá charakteristikou a analýzou zkoumané firmy. Je zde také provedena SWOT analýza a průzkum firemní kultury.
Anotace v angličtině
Annotation
The thesis deals with the corporate culture and strategic analysis of particular company. The theoretical part is focused on corporate culture, function and elements of corporate culture, its typology and determinants. This part also defines the concept of strategy, strategic management, describes process of strategic management as well as deals with the mutual relationship between corporate culture and strategy.
Another part of the bachelor thesis is the empirical part, which deals with the characteristics and analysis of the company, in which the research was carried out. There is also a SWOT analysis and a survey of corporate culture.
Keywords:
corporate culture, elements of corporate culture, typology of corporate culture, determinants of corporate culture, strategy, strategic management, strategic analyses, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
87 s. (134 780 znaků)
Jazyk
-
Anotace
Anotace
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a strategickou analýzou konkrétní firmy. Teoretická část je zaměřena na firemní kulturu, funkci a prvky firemní kultury, její typologii a determinanty. Dále tato část vymezuje pojem strategie, strategické řízení, popisuje proces strategického řízení a zároveň se věnuje vzájemnému vztahu firemní kultury a strategie.
Další částí bakalářské práce je část empirická, která se zabývá charakteristikou a analýzou zkoumané firmy. Je zde také provedena SWOT analýza a průzkum firemní kultury.
Anotace v angličtině
Annotation
The thesis deals with the corporate culture and strategic analysis of particular company. The theoretical part is focused on corporate culture, function and elements of corporate culture, its typology and determinants. This part also defines the concept of strategy, strategic management, describes process of strategic management as well as deals with the mutual relationship between corporate culture and strategy.
Another part of the bachelor thesis is the empirical part, which deals with the characteristics and analysis of the company, in which the research was carried out. There is also a SWOT analysis and a survey of corporate culture.
Keywords:
corporate culture, elements of corporate culture, typology of corporate culture, determinants of corporate culture, strategy, strategic management, strategic analyses, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude vypracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS
? Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních vědách?.
Bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu.
Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- pojem a význam firemní kultury
- vliv firemní kultury na strategii řízení
- analýzu strategického řízení v mé firmě zabývající se potravinářskou výrobou
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude vypracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS
? Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních vědách?.
Bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu.
Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- pojem a význam firemní kultury
- vliv firemní kultury na strategii řízení
- analýzu strategického řízení v mé firmě zabývající se potravinářskou výrobou
Seznam doporučené literatury
Brooks, I. Firemní kultura. Brno: Computer Press, a.s.,2003. 296s. ISBN 80- 7226- 763-9
Dědina, J., Odcházel, J. Management a moderní organizování firmy. Praha: Grada, 2004. 324s. ISBN 978- 80- 247- 2149- 1
Foret, M. Marketing pro začátečníky. Brno: Computer Press, a.s.,2008. 152s. ISBN 978-80-251-1942-6
Mallya, T. Základy strategického řízení a rozhodování. Praha: Grada, 2004. 252s. ISBN 978- 80- 247- 1911- 5
Šigut, Z. Firemní kultura a lidské zdroje. Praha: ASPI Publishing, s.r.o.,2004. 88s. ISBN 80- 7357- 046-7
Další literatura bude obsažena v Projektu bakalářské práce a průběžně doplňována během práce na tomto textu.
Seznam doporučené literatury
Brooks, I. Firemní kultura. Brno: Computer Press, a.s.,2003. 296s. ISBN 80- 7226- 763-9
Dědina, J., Odcházel, J. Management a moderní organizování firmy. Praha: Grada, 2004. 324s. ISBN 978- 80- 247- 2149- 1
Foret, M. Marketing pro začátečníky. Brno: Computer Press, a.s.,2008. 152s. ISBN 978-80-251-1942-6
Mallya, T. Základy strategického řízení a rozhodování. Praha: Grada, 2004. 252s. ISBN 978- 80- 247- 1911- 5
Šigut, Z. Firemní kultura a lidské zdroje. Praha: ASPI Publishing, s.r.o.,2004. 88s. ISBN 80- 7357- 046-7
Další literatura bude obsažena v Projektu bakalářské práce a průběžně doplňována během práce na tomto textu.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studentky
2. Otázky vedoucího a oponenta BP - viz posudky
- odpověděla správně
3. Mgr. Sýkora: Jaký styl řízení upřednostňujete a proč?
- odpověděla vyčerpávajícím způsobem