Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury.
Anotace v angličtině
For accomplishing company goals it is useful to gain a reputation not only through external but also through internal public relations tools. A loyal and motivated employee is a good representative of the company. The aim of this task is to learn about the attitudes and va-lues of the Quanto Svitavy employees. And then incorporate the aquired knowledge into
a project which shall support building up a company culture.
Klíčová slova
Firemní kultura, public relations, zaměstnanci, marketingová komunikace, marketingový výzkum, analýza, projekt
Klíčová slova v angličtině
Company culture, motivation, communication, public relations, employees, marketing communication, marketing research, analysis, project
Rozsah průvodní práce
75 s. (+ přílohy 21 s.)
Jazyk
CZ
Anotace
Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury.
Anotace v angličtině
For accomplishing company goals it is useful to gain a reputation not only through external but also through internal public relations tools. A loyal and motivated employee is a good representative of the company. The aim of this task is to learn about the attitudes and va-lues of the Quanto Svitavy employees. And then incorporate the aquired knowledge into
a project which shall support building up a company culture.
Klíčová slova
Firemní kultura, public relations, zaměstnanci, marketingová komunikace, marketingový výzkum, analýza, projekt
Klíčová slova v angličtině
Company culture, motivation, communication, public relations, employees, marketing communication, marketing research, analysis, project
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o firemní kultuře, hodnotách a postojích zaměstnanců. Popište prostředí, ve kterém budete projekt realizovat. Na základě teoretického vymezení problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Formou marketingového průzkumu zjistěte současné postoje a hodnoty zaměstnanců supermarketu Qanto.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační strategie pro interní PR. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu navrhované komunikace. V případě časového prostoru se pokuste navrhované řešení aplikovat a uvést jeho výsledky.
4. Shrňte závěry diplomové práce a zhodnoťte, jak byly naplněny stanovené cíle. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o firemní kultuře, hodnotách a postojích zaměstnanců. Popište prostředí, ve kterém budete projekt realizovat. Na základě teoretického vymezení problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Formou marketingového průzkumu zjistěte současné postoje a hodnoty zaměstnanců supermarketu Qanto.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační strategie pro interní PR. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu navrhované komunikace. V případě časového prostoru se pokuste navrhované řešení aplikovat a uvést jeho výsledky.
4. Shrňte závěry diplomové práce a zhodnoťte, jak byly naplněny stanovené cíle. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
BROOKS, I., Firemní kultura, jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. 1.vyd., Brno: Computer Press, 2003. 296 s., ISBN 80-7226-763-9
SVOBODA, V., Public Relations moderně a účinně. Vydala Grada Publishing a.s. jako svou 2527. publikaci. Praha 2006. ISBN 80-247-0564-8.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing. 2006. ISBN 80?247?0966-X.
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ, J., Image a firemní identita. 1 vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 192 s. ISBN 978 -80-247-2790-5
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. a kolektiv, Organizační kultura. Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. 1 vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. 176 s. ISBN 80-247-0648-2
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
BROOKS, I., Firemní kultura, jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. 1.vyd., Brno: Computer Press, 2003. 296 s., ISBN 80-7226-763-9
SVOBODA, V., Public Relations moderně a účinně. Vydala Grada Publishing a.s. jako svou 2527. publikaci. Praha 2006. ISBN 80-247-0564-8.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing. 2006. ISBN 80?247?0966-X.
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ, J., Image a firemní identita. 1 vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 192 s. ISBN 978 -80-247-2790-5
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. a kolektiv, Organizační kultura. Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. 1 vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. 176 s. ISBN 80-247-0648-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svoji diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Viete uviesť približnú kalkuláciu potrebnú pre navrhované zmeny v organizácii a zároveň predpokladať, či bude táto suma zvládnuteľná pre organizáciu?(Šramová, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2.Ako vysvetľujete zaradenie "hodnot" do vrodených faktorov (str. 15)?(Šramová, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3.Aké sú vzťahy medzi motivátormi, hygienickými faktormi a spokojnosťou zamestnancov /podľa dvojfaktorovej teórie Herzberga/?(Šramová, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.