Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat proces rebrandingu stavební společnosti EUROVIA CS, a.s. Úspěšnost rebrandingu je zkoumaná také porovnáním s rebrandingem jiné stavební společnosti. Projektová část je věnovaná dalším krokům marketingové komunikace společnosti EUROVIA CS, a. s., navržených na základě zjištěných skutečností.Konkrétně se jedná o cíle a komunikační mix na další roky. Zjištěné skutečnosti jsou pak konfrontovány se zadanými hypotézami.
Anotace v angličtině
The ambition of this thesis is using the resources available literature, technical articles and surveysto analyze the process of rebranding the building company EUROVIA CS, a. s. Success of rebranding is also examined by comparing with other building company. Project part is dedicated to next steps of marketing communication of EUROVIA CS, a. s. building company which are created by actual information. Spcifically the communication mix forfuture years.
Klíčová slova
Brand, výrobek, značka, branding, rebranding, Stavby silnic a železnic, EUROVIA CS, analýza medializace, cílová skuipna, konkurence, komunikačnímix, výzkum účinnosti, corporate identity.
Klíčová slova v angličtině
Brand, product, mark, branding, rebranding, Stavby silnica železnic, EUROVIA CS, analysis of media coverage, target group, competition, communications mix, research into the effectiveness, corporate identity.
Rozsah průvodní práce
94 stran práce, 29 stran přílo
Jazyk
CZ
Anotace
Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat proces rebrandingu stavební společnosti EUROVIA CS, a.s. Úspěšnost rebrandingu je zkoumaná také porovnáním s rebrandingem jiné stavební společnosti. Projektová část je věnovaná dalším krokům marketingové komunikace společnosti EUROVIA CS, a. s., navržených na základě zjištěných skutečností.Konkrétně se jedná o cíle a komunikační mix na další roky. Zjištěné skutečnosti jsou pak konfrontovány se zadanými hypotézami.
Anotace v angličtině
The ambition of this thesis is using the resources available literature, technical articles and surveysto analyze the process of rebranding the building company EUROVIA CS, a. s. Success of rebranding is also examined by comparing with other building company. Project part is dedicated to next steps of marketing communication of EUROVIA CS, a. s. building company which are created by actual information. Spcifically the communication mix forfuture years.
Klíčová slova
Brand, výrobek, značka, branding, rebranding, Stavby silnic a železnic, EUROVIA CS, analýza medializace, cílová skuipna, konkurence, komunikačnímix, výzkum účinnosti, corporate identity.
Klíčová slova v angličtině
Brand, product, mark, branding, rebranding, Stavby silnica železnic, EUROVIA CS, analysis of media coverage, target group, competition, communications mix, research into the effectiveness, corporate identity.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a proveďte rešerši literárních zdrojů.
2. Vypracujte teoretickou část se zaměřením na poznatky vztahující se k oboru rebranding a na terminologii vztahující se k procesu rebrandingu obchodní značky.
3. Poznatky z teoretické části shrňte do pracovních hypotéz.
4. Analyzujte proces rebrandingu vybrané obchodní značky ve všech fázích jeho vývoje pomocí nástrojů marketingové komunikace.
5. Porovnejte proces rebrandingu vybrané obchodní značky s procesem rebrandingu jiné značky ze stejného nebo podobného oboru.
6. Na základě výsledků analýz vypracujte návrh vlastního projektu - další vývoj vybrané obchodní značky.
7. Zhodnoťte výsledky, konfrontujte s hypotézami a vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a proveďte rešerši literárních zdrojů.
2. Vypracujte teoretickou část se zaměřením na poznatky vztahující se k oboru rebranding a na terminologii vztahující se k procesu rebrandingu obchodní značky.
3. Poznatky z teoretické části shrňte do pracovních hypotéz.
4. Analyzujte proces rebrandingu vybrané obchodní značky ve všech fázích jeho vývoje pomocí nástrojů marketingové komunikace.
5. Porovnejte proces rebrandingu vybrané obchodní značky s procesem rebrandingu jiné značky ze stejného nebo podobného oboru.
6. Na základě výsledků analýz vypracujte návrh vlastního projektu - další vývoj vybrané obchodní značky.
7. Zhodnoťte výsledky, konfrontujte s hypotézami a vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
AAKER, A. David: Brand Building, Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh, Computer Press, 2003, počet stran 312, ISBN 80-7226-885-6
HEALEY, Matthew: Co je branding?, Nakladatelství Slovart, s.r.o., 2008, počet stran 256, ISBN 978-80-7391-167-6
ŠINDLER, Petr: Event marketing, Jak využít emoce v marketingové komunikaci, Grada Publishing, a. s., 2003, počet stran 236, ISBN 80-247-0646-6
TELLIS, J. Gerard: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, s.r.o., 2000, počet stran 602, ISBN 80-7169-997-7
Seznam doporučené literatury
AAKER, A. David: Brand Building, Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh, Computer Press, 2003, počet stran 312, ISBN 80-7226-885-6
HEALEY, Matthew: Co je branding?, Nakladatelství Slovart, s.r.o., 2008, počet stran 256, ISBN 978-80-7391-167-6
ŠINDLER, Petr: Event marketing, Jak využít emoce v marketingové komunikaci, Grada Publishing, a. s., 2003, počet stran 236, ISBN 80-247-0646-6
TELLIS, J. Gerard: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, s.r.o., 2000, počet stran 602, ISBN 80-7169-997-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
V posudcích byly stanoveny níže uvedené otázky (Weberová, ot. 1. - 3., Kotyzová ot. 4.)
1. Na príklade spoločnosti EUROVIA charakterizujte základné riziká spojené s rebrandingom a spôsoby ich eliminácie.
2. Charakterizujte spôsoby zníženia miery strachu zo zmien, ktoré so sebou prináša rebranding.
3. Aké výhody priniesol proces rebrandingu v externej komunikácii spoločnosti EUROVIA s predstaviteľmi mladšej generácie, ktorí sú potenciálnymi zamestnancami v rámci znižovania vekového priemeru zamestnancov?
4. Objasněte, jaký je Váš konkrétní podíl na jednotlivých analýzách, návrzích a projektech, uvedených v diplomové práci.
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na všechny uvedené otázky.