Diplomová práce Marketingová komunikace BEzbariérové TRÉninkové KAvárny BETREKA pojednává o marketingovou komunikaci firmy poskytující sociální službu. Definuje sociální reklamu jako na celek, a snaží se zmapovat nejednost terminologie. Zabývá se funkcí a činností firem, které poskytují sociální služby a zároveň musí plnit i své komerční aktivity. Věnuje se také právní a etické části sociální reklamy. Pomocí dotazníku a hloubkového rozhovoru s vedoucí kavárny BETREKA zjišťuje spokojenost návštěvníků s fungováním kavárny. Na základě zjištěných skutečností navrhuje řešení.
Anotace v angličtině
Thesis Marketing Communication barrier training cafes BETREKA the process marketing communications firm providing social services. Defines social advertising as a whole and trying to map nejednost terminology. It deals with the functions and activities of companies that provide social services. He is also the legal and ethical social advertising. Using a questionnaire and in-depth interviews with leading cafes BETREKA determines customer satisfaction with the operation of the cafe. Based on the findings suggests solutions.
Klíčová slova
Sociální reklama, reklama, sociální marketing, marketing, nezisková organizace, historie, funkce, komunikace, média, informace, emoce, účinnost, vliv, právo, etika
Klíčová slova v angličtině
Social advertising, advertising, social marketing, nonprofit organization, history, function, communication, information, emotion, efficiency, influence, law, ethics
Rozsah průvodní práce
86 s. (119966 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce Marketingová komunikace BEzbariérové TRÉninkové KAvárny BETREKA pojednává o marketingovou komunikaci firmy poskytující sociální službu. Definuje sociální reklamu jako na celek, a snaží se zmapovat nejednost terminologie. Zabývá se funkcí a činností firem, které poskytují sociální služby a zároveň musí plnit i své komerční aktivity. Věnuje se také právní a etické části sociální reklamy. Pomocí dotazníku a hloubkového rozhovoru s vedoucí kavárny BETREKA zjišťuje spokojenost návštěvníků s fungováním kavárny. Na základě zjištěných skutečností navrhuje řešení.
Anotace v angličtině
Thesis Marketing Communication barrier training cafes BETREKA the process marketing communications firm providing social services. Defines social advertising as a whole and trying to map nejednost terminology. It deals with the functions and activities of companies that provide social services. He is also the legal and ethical social advertising. Using a questionnaire and in-depth interviews with leading cafes BETREKA determines customer satisfaction with the operation of the cafe. Based on the findings suggests solutions.
Klíčová slova
Sociální reklama, reklama, sociální marketing, marketing, nezisková organizace, historie, funkce, komunikace, média, informace, emoce, účinnost, vliv, právo, etika
Klíčová slova v angličtině
Social advertising, advertising, social marketing, nonprofit organization, history, function, communication, information, emotion, efficiency, influence, law, ethics
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerži odborné literatury a dalších zdrojů, zabývajících se problematikou neziskového sektoru.
2. Stanovte hlavní cíle diplomové práce a metody,jimiž budou cíle naplňovány.
3. Definujte problém v marketingové komunikaci.
4. Proveďte marketingový výzkum v konkrétní společnosti poskytující sociální služby.
4. Navrhněte řešení.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerži odborné literatury a dalších zdrojů, zabývajících se problematikou neziskového sektoru.
2. Stanovte hlavní cíle diplomové práce a metody,jimiž budou cíle naplňovány.
3. Definujte problém v marketingové komunikaci.
4. Proveďte marketingový výzkum v konkrétní společnosti poskytující sociální služby.
4. Navrhněte řešení.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, P., F., ; MACIARIELLO, J. 2006. Drucker na každý den. Praha: Management Press Praha. ISBN 80-7261-140-2
HYÁNEK, V. ; PROUZOVÁ, Z. ; ŠKARABELOVÁ, S. a kol. Neziskové organizace ve veřejných službách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 292 s. ISBN 978-80-210-4423-4
MATOUŠEK, O. a kol. 2007. Sociální služby: legislativa, ekonomika, plánování, hodnocení. Praha: Portál, s.r.o. ISBN 978-80-7367-310-9.
PROUZOVÁ Z., 2007. Podíl a význam neziskových organizací na pracovním trhu s veřejnými službami a trhu poskytovatelů veřejných služeb, IN: Podíl NNO na poskytování veřejných služeb, Brno
RŮŽIČKOVÁ, R. 2009. Neziskové organizace.(vznik, účetnictví, daně). Olomouc: ANAG, spol. s.r.o. ISBN 978- 80-7263-538-2.
SOKOL, R.; TREFILOVÁ, V. 2008. Sociální pracovník v rezidenčních zařízeních sociálních služeb. Praha: ASPI. ISBN 978-80-7353-316-4.
SRPOVÁ, H. Masová a marketingová komunikace. In Od informace k reklamě. Ostrava : Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, 2007, s. 11-28
ŠEDIVÝ, M.; MEDLÍKOVÁ, O. 2009. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-2707-3.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. 1. vydání. Praha : Grada, 2004. s. 111
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, P., F., ; MACIARIELLO, J. 2006. Drucker na každý den. Praha: Management Press Praha. ISBN 80-7261-140-2
HYÁNEK, V. ; PROUZOVÁ, Z. ; ŠKARABELOVÁ, S. a kol. Neziskové organizace ve veřejných službách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 292 s. ISBN 978-80-210-4423-4
MATOUŠEK, O. a kol. 2007. Sociální služby: legislativa, ekonomika, plánování, hodnocení. Praha: Portál, s.r.o. ISBN 978-80-7367-310-9.
PROUZOVÁ Z., 2007. Podíl a význam neziskových organizací na pracovním trhu s veřejnými službami a trhu poskytovatelů veřejných služeb, IN: Podíl NNO na poskytování veřejných služeb, Brno
RŮŽIČKOVÁ, R. 2009. Neziskové organizace.(vznik, účetnictví, daně). Olomouc: ANAG, spol. s.r.o. ISBN 978- 80-7263-538-2.
SOKOL, R.; TREFILOVÁ, V. 2008. Sociální pracovník v rezidenčních zařízeních sociálních služeb. Praha: ASPI. ISBN 978-80-7353-316-4.
SRPOVÁ, H. Masová a marketingová komunikace. In Od informace k reklamě. Ostrava : Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, 2007, s. 11-28
ŠEDIVÝ, M.; MEDLÍKOVÁ, O. 2009. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-2707-3.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. 1. vydání. Praha : Grada, 2004. s. 111
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Otázka dle posudku vedoucího práce, prof. Horňák
V rámci obhajoby by mohol pán Mastík vysvetliť prečo charakterizuje predmet sociálnej reklamy na viacerých miestach práce len služby?
Otázky dle posudku oponenta práce, Weberová, Ph.D.
1. Charakterizujte vlastnosti a uveďte príklad kreatívnej sociálnej reklamy.
2. Vysvetlite význam vypracovania strategického komunikačného plánu pre neziskové organizácie.
3. Aký má význam implementácia nových technológií, akými sú napríklad webové stránky, v kaviarni BETREKA?
Student plně odpověděl na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.